Η εβδομαδιαία συνύπαρξη με το νέο υβριδικό Honda Civic e:HEV καταρρίπτει τα στερεότυπα που θέλουν τα υβριδικά αυτοκίνητα να μην είναι συναρπαστικά!
Incontrare
Οι συστάσεις για το Honda Civic περισσεύουν, αφού βρίσκεται στην παραγωγή από το 1972 και πλέον διανύει την 11η γενιά του. Έχοντας πουλήσει συνολικά 27 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το τέλος του 2021 είναι το πιο εμπορικό αυτοκίνητο παγκοσμίως και ένα διαχρονικό Best Seller στις ΗΠΑ και τον Καναδά! Η 11η γενιά του μοντέλου άρχισε την εμπορική του πορεία από τον Ιούνιο του 2021, αλλάζοντας στιλ, αλλά παραμένοντας εξίσου δυναμικό, υιοθετώντας μια πιο οικολογική φιλοσοφία, χάρη στην πλήρως υβριδική τεχνολογία e:HEV και το κυριότερο αλλάζει κατηγορία, εκπροσωπώντας πλέον την Honda στην κατηγορία D, αντί της C που διαχρονικά βρίσκονταν τα Civic!
Design esterno
Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με χαρακτηριστική σιλουέτα, κόβει κάθε αναφορά με το παρελθόν, υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda.
Το πρώτο στοιχείο που παρατηρεί κανείς στο νέο Honda Civic e:HEV είναι το μπροστινό μέρος και ιδιαίτερα το οριζόντιο και μακρύ καπό. Η νέας σχεδίασης μάσκα, βρίσκεται ενσωματωμένη στον σπορ προφυλακτήρα που πλαισιώνεται από τους νέους λεπτούς ορθογώνιους Full Led προβολείς, δημιουργώντας μια κυματοειδή εικόνα και προσδίδοντας μια επιθετική εμφάνιση!
Το προφίλ χαρακτηρίζεται από το liftback αμάξωμα, που θυμίζει τετράθυρο κουπέ, ενισχύοντας τον σπορ προσανατολισμό του μοντέλου! Οι απλές και καθαρές γραμμές, δίνουν την εντύπωση κίνησης, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ενώ το μακρύ μεταξόνιο (2734 mm) κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται ακόμα πιο μακρύ!
Το πίσω μέρος έχει το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Η πέμπτη πόρτα καταλήγει με μεγάλη κλίση στον προφυλακτήρα, σχηματίζοντας μια διακριτική και όμορφη αεροτομή κάτω από το παράθυρο. Τα μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα, αγκαλιάζουν το αμάξωμα και ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα!
Συνολικά, η υιοθέτηση Liftback αμαξώματος προσδίδει στο νέο Honda Civic την αίσθηση ενός τετράθυρου Coupe, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου!
Interno
Η Honda έχει επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την καμπίνα του Civic, η οποία διακρίνεται από λιτές και καθαρές γραμμές, που σχηματίζουν ένα μινιμαλιστικό και High Tech περιβάλλον με ρετρό στοιχεία!
Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι το οριζόντιο πλέγμα σε όλο το πλάτος του ταμπλό, που του χαρίζει μοναδικό στιλ. Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, 9 ιντσών, συμβατή με Android Auto και Apple AirPlay.
Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που ενσωματώνεται σε μια υψηλής ευκρίνειας ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών, που προβάλει πολλές πληροφορίες!
Τα καθίσματα παρέχουν κορυφαία στήριξη του σώματος των επιβατών, με πολλές θέσεις ρύθμισης με την εργονομία να έχει επίκεντρο τις ανάγκες του οδηγού!
Η Honda έχει επιλέξει κορυφαία ποιότητα μαλακών υλικών στη πλειονότητα τους, με τη συναρμογή τους να ανταγωνίζεται τα μοντέλα της Premium αγοράς!
Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας με 410 λίτρα, έως 1220 με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, ενώ μας άρεσε η έξυπνη πτυσσόμενη εταζέρα που αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας!
Set di guida
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, με την ονομασία i-MMD, ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Ο πρώτος, βασικός φροντίζει για την κίνηση του αυτοκινήτου ενώ ο δεύτερος παίζει το ρόλο της γεννήτριας. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ενέργεια από μια νέας γενιάς μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,05 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Η απόδοση του συστήματος συνολικά αγγίζει σε ισχύ τους 184 ίππους και 315 Nm ροπής!
In viaggio
Η παρακαταθήκη της Honda στη δυναμική και απολαυστική οδήγηση των Civic, αποτελεί ένα καλό οιωνό για μια συναρπαστική εμπειρία, ιδιαίτερα αν προσθέσουμε σε αυτό την οικονομία που προσφέρει η υβριδική τεχνολογία e:HEV. Ας το δούμε αναλυτικά!
Η πόλη δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα και το μέγεθος του Honda Civic. Ωστόσο χάρη στην υβριδική τεχνολογία e:HEV και ιδιαίτερα με την επιλογή προφίλ οδήγησης «ECO» πετυχαίνει σχεδόν μηδενικές καταναλώσεις στον αστικό ιστό, καθώς ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία μέσω της ανάκτησης ενέργειας τροφοδοτώντας τους δυο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι φροντίζουν για την κίνηση του αυτοκινήτου! Παράλληλα, στο πέρασμα του νέου Honda Civic, γυρίζουν τα κεφάλια των περαστικών, καρφώνοντας το με το βλέμμα τους!
Nella rete montana e rurale το Honda Civic e:HEV βρίσκει τον εαυτό του! Το στιβαρό πλαίσιο και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, φροντίζουν ώστε η οδήγηση σε ορεινούς δρόμους με στροφές να είναι απολαυστική! Σε αυτό συμβάλει επίσης το άμεσο και ακριβές τιμόνι. Ιδιαίτερα με την επιλογή οδήγησης Sport! Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες, με το αυτοκίνητο να «πατάει» πολύ καλά στο δρόμο, δίνοντας στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο, προκαλώντας για παιχνιδιάρικη οδήγηση με ασφάλεια!
In autostrada αναδεικνύεται για ακόμα μια φορά το στιβαρό πλαίσιο, ενώ τα επίπεδα ηχομόνωσης βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες! Το αυτοκίνητο είναι συνώνυμο της σταθερότητας, προβάλλοντας τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του!
Generale το νέο Honda Civic διαθέτει 3+1 προφίλ οδήγησης, Eco, κανονικό και Sport καθώς το Individual, το οποίο διαμορφώνεται από τον οδηγό. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενo κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης που ονομάζεται eCVT (Constant Velocity Transmission), διαθέτει ενσωματωμένο έναν συμπλέκτη, ο οποίος εμπλέκει απευθείας τον βενζινοκινητήρα στους τροχούς, με σταθερή σχέση.
Παράλληλα η νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU) επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση της μπαταρίας, συμβάλλοντας σε αύξηση κατά 12%, στην απόδοση ισχύος σε σχέση με προηγούμενες εφαρμογές της τεχνολογίας e:HEV. Στην πράξη πετυχαίνει πολύ χαμηλές καταναλώσεις, οι οποίες κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασαν τα 5,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, νούμερο εντυπωσιακό, αν λάβουμε υπόψη μας την απόδοση του κινητήρα και την σπορ φύση του μοντέλου!
A chi si rivolge
Το νέο Honda Civic e:HEV απευθύνεται στους λάτρεις της συναρπαστικής οδήγησης, που επιζητούν ένα αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη. Σε νέους οικογενειάρχες, που δεν έχουν εγκαταλείψει τον δυναμισμό της νιότης τους. Όλα αυτά παρέχοντας την μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου!
Prezzo
Το νέο Honda Civic θα το βρείτε στους καταλόγους από 41.500 ευρώ, αγγίζοντας τις αντίστοιχες Premium προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας!
Caratteristiche tecniche
AMAXOMA |
|
Stampa |
Liftback |
Posti a sedere |
5 |
Porte |
5 |
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI |
|
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) |
4.7-5.0 l/100 km |
Emissioni di CO2 (WLTP) |
108-114 g/km |
Tipo di carburante |
Benzina |
Accelerazione 0 - 100 km/h |
7,8 sec |
Velocità massima |
180 km/h |
Specifiche dei gas di scarico |
Euro 6d |
Rapporto peso/potenza |
7.8 κιλά/Hp, 127.6 Hp/τόνος |
Rapporto peso/coppia |
4.6 κιλά/Nm, 218.4 Nm/τόνος |
SISTEMA IBRIDO |
|
BATTERIA |
|
Tecnologia delle batterie |
Ioni di litio (Li-Ion) |
MOTORE ELETTRICO |
|
Potenza del motore elettrico |
184 Hp |
Coppia del motore elettrico |
315 Nm |
Posizione del motore elettrico |
In avanti, trasversale |
MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA |
|
Potenza |
143 Hp @ 6000 σ.α.λ. |
Potenza per litro di cilindrata |
71.8 Hp/l |
Coppia nominale del motore |
186 Nm @ 4500 σ.α.λ. |
Layout del motore |
In avanti, trasversale |
Modello/codice motore |
LFC1 |
Carter del motore |
1993 cm3 |
Numero di cilindri |
4 |
Configurazione del motore |
In serie |
Diametro del cilindro |
81 mm |
Via del vaccino |
96,7 mm |
Numero di valvole per cilindro |
4 |
Sistema di iniezione del carburante |
Spruzzatura diretta |
Aspirazione del motore |
Motore a salita naturale |
Meccanismo di distribuzione del gas |
DOHC, i-VTEC |
Capacità dell'olio motore |
4.2 l |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop Σύστημα |
Potenza totale del sistema |
184 Hp |
Coppia del sistema |
315 Nm |
ALTEZZA E PESO |
|
Peso |
1442-1458 κιλά |
Carico utile massimo |
472-488 κιλά |
Volume minimo di spazio per i bagagli |
404 l |
Volume massimo del bagaglio |
1220 l |
Capacità del serbatoio del carburante |
40 l |
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) |
750 κιλά |
DIMENSIONI |
|
Lunghezza |
4551 mm |
Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών |
2082 mm |
Altezza |
1408 mm |
Passo |
2734 mm |
Pista anteriore |
1537-1547 mm |
Traccia posteriore |
1576-1586 mm |
Distanza dal suolo |
128 mm |
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) |
11-11.6 m |
ARCHITETTURA |
|
Movimento |
Movimento sulle ruote anteriori |
Numero di marce e tipo di cambio |
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT μίας σχέσης |
Sospensione anteriore |
Tipo McPherson indipendente |
Sospensione posteriore |
Sospensione indipendente di più collegamenti |
Freni anteriori |
αεριζόμενοι δίσκοι , 293 mm |
Freni posteriori |
Δίσκοι , 282 mm |
Sistemi ausiliari |
ABS (Sistema frenante antibloccaggio) |
Tipo di indirizzo |
Gestione chukrania (con denti) |
Sistema di sterzo |
Volante elettrico |
Ruote |
215/50 R17 ή 235/40 R18 |
galleria fotografica