Nissan

Η Nissan θέλει το 40% των αυτοκινήτων που πουλά στην Αμερική μέχρι το 2030, να είναι ηλεκτρικά

Όταν η Nissan κυκλοφόρησε το πλήρως αμιγώς ηλεκτρικό LEAF το 2010, έκανε γνωστή την πρόθεσή της να φέρει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, σε όλο τον κόσμο

Nissan

Η Nissan έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, στις αρχές της δεκαετίας του 2030, κάθε ολοκαίνουργιο όχημα Nissan που θα διατίθεται στις βασικές αγορές, θα είναι ηλεκτρικό. Με βάση αυτό τον σχεδιασμό, η Nissan North America, έχει θέσει ως στόχο ότι πάνω από το 40% των πωλήσεων οχημάτων της στις ΗΠΑ, έως το 2030, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ευρώπη, η Nissan στοχεύει να επιτύχει 50% εξηλεκτρισμένες πωλήσεις, έως το 2024.

“Με το LEAF, η Nissan έδειξε το πρωτοποριακό της πνεύμα στα ηλεκτρικά οχήματα. Τώρα, έχοντας διαθέσει  περισσότερα από μισό εκατομμύριο καθαρά ηλεκτρικά οχήματα και έχοντας διανύσει πάνω από 5 δισεκατομμύρια ηλεκτρικά μίλια σε δρόμους σε όλο τον κόσμο, συμβάλλουμε στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Nissan έχει δεσμευτεί πλήρως να κάνει αυτό που της αναλογεί για την οικοδόμηση μιας καθαρότερης, ασφαλέστερης και πιο περιεκτικής κοινωνίας, για όλους.”

  • Jeremie Papin, πρόεδρος της Nissan America

Αξιοποιώντας την επιτυχία του LEAF, το οποίο είναι τώρα στη δεύτερη γενιά του, η Nissan θα διαθέσει το αμιγώς ηλεκτρικό crossover ARIYA το 2022. Πηγαίνοντας τον ενθουσιασμό και τις δυνατότητες της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών στο επόμενο επίπεδο, το ARIYA συνδυάζει επιδόσεις, χειρισμό και συνδεσιμότητα υψηλού επιπέδου, με μια γαλήνια, εκλεπτυσμένη καμπίνα και προηγμένη τεχνολογία, για να κάνει την οδήγηση ευκολότερη και πιο διασκεδαστική.

“Είναι ζωτικής σημασίας η ύπαρξη συνεργασίας ανάμεσα σε  αυτοκινητοβιομηχανία και κυβέρνηση, με στόχο την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και την υποστήριξη της κατασκευής των συναφών υποδομών,  για την επίτευξη της επόμενης γενιάς ηλεκτροκίνησης. Πρώτα απ ‘όλα, θέλουμε περισσότερους Αμερικανούς οδηγούς πουν να απολαμβάνουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης: χαμηλότερες εκπομπές, χαμηλότερα λειτουργικά κόστη και πολύ περισσότερη διασκέδαση, πίσω από το τιμόνι.”

  • Jeremie Papin, πρόεδρος της Nissan America