Nissan

Η Nissan εξετάζει το στυλ παραγωγής της Tesla για την κατασκευή προσιτότερων EVs

Η Nissan ισχυρίζεται ότι η διαδικασία θα μειώσει το κόστος κατασκευής κατά 10%

Η Nissan θα χρησιμοποιήσει το gigacasting, μια κατασκευαστική διαδικασία που πρωτοπορεί η Tesla, για να κατασκευάσει μέρος των ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία ενώνεται με τους παγκόσμιους αντιπάλους της που επιδιώκουν την καινοτομία για τη μείωση του κόστους.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα χρησιμοποιήσει μηχανήματα με δύναμη περίπου 6.000 τόνων για να κατασκευάσει τα πίσω πατώματα των EV που θα πωλούνται από το οικονομικό έτος 2027 και μετά, σύμφωνα με ανακοίνωση της Τρίτης.

Η διαδικασία θα μειώσει το κόστος κατασκευής κατά 10%, δήλωσε η εταιρεία, και αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για την επίτευξη ισοτιμίας κόστους μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων και των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το οικονομικό έτος 2030.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίζουν με τους ανταγωνιστές τους, όπως η Tesla και ο κινεζικός γίγαντας BYD, για να κερδίσουν μερίδιο στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Εμπόδιο οι υψηλές τιμές

Για κατασκευαστές όπως η Nissan, η οποία κατασκευάζει το πιο δημοφιλές EV της Ιαπωνίας, οι υψηλές τιμές των αυτοκινήτων με μπαταρία αποδεικνύονται σημαντικό εμπόδιο για την ευρύτερη υιοθέτηση.

Σε αυτό το σημείο έρχεται να βοηθήσει το gigacasting. Η διαδικασία χρησιμοποιεί τεράστια μηχανήματα για τη χύτευση ολόκληρων τμημάτων ενός πλαισίου σε ένα μόνο βήμα, αντικαθιστώντας την ανάγκη συγκόλλησης δεκάδων ξεχωριστών εξαρτημάτων και εξοικονομώντας χρόνο, εξοπλισμό, εργασία και κόστος.

Η Tesla πρωτοστάτησε στην προσέγγιση αυτή και η ιαπωνική Toyota είναι μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεσμεύονται να τη χρησιμοποιήσουν.