RETRO

Η Lancia Aurelia B20, επιστρέφει στους δρόμους

Περισσότεροι από 120 οδηγοί, πίσω από το τιμόνι πραγματικών κοσμημάτων της ιστορία του αυτοκινήτου, βρέθηκαν στη σειρά εκκίνησης την Κυριακή 11 Ιουλίου, στο πλαίσιο του 39ου Cesana-Sestriere. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του είδους, η οποία αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού και του Ιταλικού πρωταθλήματος ταχύτητας κλασσικών αυτοκινήτων.

Ο αγώνας αποτελείται από μια γεμάτη κλειστές στροφές ανηφορική διαδρομή, όπου σε μόλις 10,4χλμ., τα αυτοκίνητα ανεβαίνουν από τα 1.300μ. στα 2.035μ. Η εκκίνηση από το Cesana Torinese οδηγεί τα κλασσικά αυτοκίνητα μέσα από τα «Βουνά του Ολύμπου», μια πανέμορφη περιοχή κοντά στις Γαλλικές Άλπεις, για να καταλήξει στα 2.035μ. του Sestriere, ορεινού θέρετρου που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τόσο το χειμώνα, όσο και το καλοκαίρι. Μια από τις πιο σπάνιες και όμορφες συμμετοχές του φετινού αγώνα, ήταν η διάσημη Lancia Aurelia B20, η οποία ανήκει στη συλλογή του τμήματος Heritage της Stellantis.

Βασικός σκοπός του τμήματος Heritage είναι η διατήρηση και προώθηση της πλούσιας ιστορικής κληρονομιάς των Abarth, Alfa Romeo, Fiat και Lancia. Με περισσότερα από 600 κλασσικά αυτοκίνητα στην κατοχή του, το τμήμα Heritage έχει τους μηχανικούς και τις γνώσεις ώστε να επαναφέρει – με απόλυτα αυθεντικό τρόπο- στην αρχική τους λάμψη μοναδικά από κάθε άποψη κλασσικά αυτοκίνητα.

Στα «Βουνά του Ολύμπου» δημιουργήθηκε ένας άρρηκτος δεσμός με την Lancia Aurelia, όταν στο Sestriere Rally του 1951 οι Ascari και Villoresi κέρδισαν τον αγώνα στο τιμόνι της σεντάν έκδοσης B10, ενώ ένα χρόνο αργότερα οι Gino Valenzano και Mario Poltronieri επανέλαβαν την επιτυχία, αυτή τη φορά οδηγώντας την επίσης πανέμορφη B20 coupé.

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 70η επέτειο από την παρουσίαση της Lancia Aurelia. Η παραγωγή της διήρκησε από το 1951 έως και το 1958 και γνώρισε σημαντική εμπορική επιτυχία, παρά το γεγονός ότι η τιμή της ήταν αρκετά υψηλή για τα δεδομένα της εποχής. Εφοδιασμένη με τον πρώτο V6 κινητήρα μαζικής παραγωγής στην ιστορία του αυτοκινήτου, τον οποίο σχεδίασε ο Francesco De Virgilio, η Aurelia αμέσως ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό, τόσο για το στιλ, όσο και τις επιδόσεις της. Το αυτοκίνητο που πήρε μέρος στον αγώνα είναι μια από τις πρώτες 90 Aurelia που κατασκευάστηκαν τον Απρίλιο του 1951.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

13 ώρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

14 ώρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

15 ώρες ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 ημέρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

2 ημέρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 ημέρες ago