Από τις 29 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου θα διεξαχθεί στην ιστορική πίστα του το 11ο Le Mans Classic, ένα γεγονός που είναι γνωστό στην κοινότητα των αγώνων vintage αυτοκινήτων. Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του 1920 έως τα τέλη της δεκαετίας του ’70 που έχουν διαμορφώσει την ιστορία αυτού του θρυλικού αγώνα. Αυτό αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για την Alfa Romeo, τέσσερις φορές νικήτρια του διαγωνισμού, να παρουσιάσει μερικά από τα εξαιρετικά μοντέλα της από την ιστορική της αθλητική ιστορία. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η εκατονταετηρίδα της πίστας των 24 ωρών του Le Mans ευθυγραμμίζεται με την 100ή επέτειο του εμβληματικού Quadrifoglio, του εμβλήματος της Alfa Romeo για τα αυτοκίνητά της με τις υψηλότερες επιδόσεις από το 1923.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να εκθέσει στην εκδήλωση τέσσερα αξιοσημείωτα μοντέλα: την 6C 3000M (1953), την 33 Stradale prototipo (1967), μια 33/3 Litri “Le Mans” (1970) και μια 33 TT 12 (1975), τα οποία βρίσκονται στο Museo Storico Alfa Romeo. Επίσης, θα παρουσιαστούν τα τελευταία μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των Giulia και Stelvio Quadrifoglio “100° Anniversario” και της Tonale Plug-in Hybrid Q4, το πρώτο plug-in υβριδικό Q4 SUV της Alfa Romeo. Η αποκλειστική Alfa Romeo Giulia SWB Zagato θα κάνει επίσης την πρώτη της δημόσια εμφάνιση κατά τη διάρκεια μιας παρέλασης το πρωί του Σαββάτου, 1 Ιουλίου.
Οι οπαδοί της Alfa Romeo, η “φυλή” των Alfisti, καλούνται επίσης να συμμετάσχουν στην εκδήλωση, με την εταιρεία να διοργανώνει τις δεύτερες Alfa Romeo Tribe Days από τις 30 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου. Αυτό θα προσφέρει τρεις ημέρες αυτοκινητικού πάθους, με νέες εκδηλώσεις και αποκλειστικές εμπειρίες οδήγησης στις πίστες Montlhéry και Le Mans.
Μερικά στιγμιότυπα από τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν περιλαμβάνουν:
Η 6C 3000 CM Spider (1953) κατασκευάστηκε από τον κατασκευαστή αμαξωμάτων Colli του Μιλάνου για να συμμετάσχει το 1953 στα 1000 Miglia και στις 24 ώρες του Le Mans. Ενώ το αυτοκίνητο είχε κάποιες ατυχείς εμπειρίες κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου του 1953, η έκδοση spider κέρδισε το πρώτο “Gran Premio Supercortemmaggiore”, που διεξήχθη στο Merano το 1953.
Η Alfa Romeo 33 Stradale Prototipo (1967), μια περιορισμένη σειρά 18 κουπέ που σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione, θεωρείται θρυλικό μοντέλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό το αυτοκίνητο δρόμου, βασισμένο στο επιτυχημένο αγωνιστικό μοντέλο Tipo 33/2, επιδεικνύει σχεδιαστική και τεχνική αρτιότητα που εξακολουθούν να διατηρούν τη θέση τους μετά από 50 χρόνια.
Η Alfa Romeo 33/3 Litri Le Mans (1970) αποτελεί το αποκορύφωμα της επιστροφής της Alfa Romeo στους αγώνες σπορ αυτοκινήτων που ξεκίνησε το 1967. Το αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε λεπτομερή αναθεώρηση για την προετοιμασία της αγωνιστικής περιόδου 1971 και η επιτυχημένη του απόδοση χάρισε στην Alfa Romeo τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Η Alfa Romeo 33 TT 12 (1975) παρουσιάστηκε όταν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη, συμμετέχοντας σε μια σημαντική περίοδο στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου. Μετά από ένα χρόνο εξέλιξης το 1973, το αυτοκίνητο άρχισε να γνωρίζει επιτυχία το 1974 και το 1975 βοήθησε την Alfa Romeo να εξασφαλίσει το διάσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.