Το Hyundai i20 στην κορυφή της κατηγορίας του

Το Hyundai i20 κατακτά σε συγκριτική δοκιμή του γερμανικού περιοδικού Auto Zeitung τις κατηγορίες της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς

Σε μια μεγάλη συγκριτική δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Auto Zeitung (τεύχος 7/2017), το Hyundai i20 κατέκτησε την κορυφή – αφήνοντας πίσω καταξιωμένους γερμανούς και γάλλους αντιπάλους του.

«Το i20 είναι ένα σημαντικό μοντέλο και το Auto Zeitung επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη που έχουμε στο αυτοκίνητο», δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. «Αυτό δεν είναι μόνο η απόδειξη ότι σημειώνουμε πρόοδο στο σχεδιασμό, την ποιότητα και την δεξιοτεχνία, αλλά επίσης αποδεικνύει ότι είμαστε μια ηγετική μάρκα στην ανταγωνιστική κατηγορία Β».

Σύμφωνα με τους ειδικούς δοκιμαστές που συμμετείχαν στην δοκιμή, το Hyundai i20 αξίζει «την ηγετική τoυ θέση στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Είναι αξιοσημείωτο το πόσο σχολαστικά αναπτύσσει η εταιρεία τα οχήματα της». Το i20 σημείωσε ιδιαίτερα καλή βαθμολογία στις κατηγορίες της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής οδικής συμπεριφορά. Ένας σημαντικός παράγοντας που οδήγησε το i20 στην κορυφή της κατάταξης μπροστά από τα Citroën C3, Opel Corsa, Renault Clio και Volkswagen Polo ήταν ο turbo state-of-the-art κινητήρας των 1.0-λίτρων με 74 kW (100 PS) (Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,6-4,0 lt/100 km, Εντός πόλης: 5,8-5,0 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3,9-3,4 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 107-94g/km). Το περιοδικό Auto Zeitung αρκετά εντυπωσιασμένο έγραψε: «Ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας ακούγεται ισχυρός, είναι ελαστικός και με υψηλές στροφές και αναδεικνύει τη Hyundai σε έναν κορυφαίο σπρίντερ με μέγιστη πιθανή ταχύτητα 188 km/h». Το περιοδικό επίσης βράβευσε του i20 για την υψηλή του βαθμολογία στην ποιότητα και τη δεξιοτεχνία.

Το i20 Νέας Γενιάς εντυπωσίασε και τους ειδικούς δοκιμαστές «με την υποδειγματική και εργονομική χρήση του χώρου. Ακόμη και οι μεγαλόσωμοι και ψηλοί επιβάτες έχουν άφθονο χώρο προς όλες τις κατευθύνσεις στα μπροστινά καθίσματα». Στο κορυφαίο i20 δεν υπάρχει ίχνος από περιορισμούς που συνήθως συναντάμε σε μικρότερα αυτοκίνητα. Αυτό ισχύει και για το εξαιρετικό σύστημα πέδησης, το οποίο μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο στα 35,6 μέτρα στα 100 km/h – μια απόσταση ακινητοποίησης συγκρίσιμη με εκείνη ενός σπορ αυτοκινήτου, γράφουν οι ειδικοί δοκιμαστές.

Το i20 κατακτά ακόμη υψηλότερη βαθμολογία στη δοκιμή του Auto Zeitung για την ολοκληρωμένη, 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων της Hyundai Motor, η οποία ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα που αγοράζονται από Επίσημο Έμπορο της Hyundai στη Γερμανία. Το συμπέρασμα του περιοδικού ήταν: «αυτό κάνει τη Hyundai «σχεδόν ανίκητη». Εκτός από την 5ετή εγγύηση του οχήματος, το πακέτο περιλαμβάνει εγγύηση βαφής για 5 έτη, ετήσιους ελέγχους ασφάλειας για 5 έτη και οδική βοήθεια για 5 έτη που εκτείνεται σε μια μακροχρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας χωρίς χρονικό περιορισμό και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, ενώ οι προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης διεξάγονται από Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Hyundai.

Δεδομένα κατανάλωσης

Κινητήρες βενζίνης

1.2-lt (75 PS) : Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,1 – 4,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 6.6 – 5.8 lt/100 km, Eκτός πόλης: 4,2 – 4,0 lt/100 km, Eκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 119-109 g/km

1.25-lt (84 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,1 – 4,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 6.6 – 5.8 lt/100 km, Εκτός πόλης: 4,2 έως 4,0 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 119-109 g/km

1.4-lt (100 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 6,4 – 6,2 lt/100 km, Εντός πόλης : 8,5 – 8,2 lt/100 km, Εκτός πόλης: 5.1 – 4.8 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 148-143 g/km

1.0 Τ-GDi (100 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,6 – 4,0 lt/100 km, Εντός πόλης : 5,8 – 5,0 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3.9 έως 3.4 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής : 107-94 g/km

1.0 Τ-GDi (120 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,0 – 4,6 lt/100 km, Εντός πόλης : 6,3 – 5,8 lt/100 km, Εκτός πόλης: 4.2 – 3.9 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 115-107 g/km

Κινητήρες Diesel

1.1 CRDi (75 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,0 – 3,2 lt/100 km, Εντός πόλης: 4.9 – 3.4 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3,4 έως 3,0 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 103-83 g/km

1.4 CRDi (90 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής : 4,1 – 3,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 4,9 – 4,5 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3.5 έως 3.3 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής : 106-97 g/km