Έτσι θα είναι το νέο Honda S2000!

Αν παρακολουθούσες το TopSpeed.gr από τα… γεννοφάσκια του, θα παρατήρησες ότι όλος ο πλανήτης ανακάλυψε αυτό που εμείς ξέραμε και γράφαμε από το 2015: Ότι η Honda ετοιμάζει τον διάδοχο του S2000. Μιας και το έχουμε παράδοση στις αποκλειστικότητες, θα σου δώσουμε σήμερα όχι μόνο λεπτομέρειες για το μοτέρ, την ιπποδύναμη και την τιμή του, αλλά θα σου δείξουμε και πώς θα είναι. 

Η μεγαλύτερη αγορά για τη Honda είναι οι ΗΠΑ και οι Αμερικανοί dealers γκρινιάζουν εδώ και πολύ καιρό ότι, επί της ουσίας, δεν έχουν sport αυτοκίνητο να πουλήσουν (το NSX είναι Acura) και άρα, χάνουν πελάτες και χρήμα. Η Honda πρέπει να ανταποκριθεί στις αιτιάσεις των dealers της και το 2018 είναι η ιδανική ευκαιρία: Γιατί κλείνουν 20 χρόνια από την παρουσίαση του S2000 και 70 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας.

Rendering βασισμένο στα σχέδια που έχει πατεντάρει η Honda, όπως θα δεις παρακάτω

Ούτως ή άλλως, η Honda ετοίμαζε εδώ και χρόνια τον αντικαταστάτη του θρυλικού μοντέλου της και αυτό, το αποδεικνύει το γεγονός ότι από τον Μάιο του 2015 η Honda έχει καταθέσει και πατεντάρει τα σχέδια και το όνομα του νέου μοντέλου στον European Patent Organization. Από τον οποίο είναι και τα σχέδια που βλέπεις. 



Σε ό,τι αφορά το μοτέρ και την ιπποδύναμη, η ιαπωνική εταιρεία πέρασε από… σαράντα κύματα και ακόμα δεν έχει αποφασίσει. Το μόνο το οποίο ξέρουμε σίγουρα, μας λένε οι πηγές μας από τις ΗΠΑ, είναι ότι το νέο S2000 θα έχει ιπποδύναμη άνω των 300 ίππων και κάτω των 400 (υπάρχουν πληροφορίες για 325 και 365 ίππους) και ότι θα κάνει το σπριντ του 0-100 χ.α.ω. σε 5 δευτερόλεπτα. Όπως και ότι η κατανάλωσή του θα περιορίζεται στα 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα!

Αυτά είναι τα σχέδια που έχει πατεντάρει η Honda για το νέο S2000

Αρχικά, η Honda είχε αποφασίσει να φορέσει έναν 1.500άρη turbo στο νέο S2000. Στη συνέχεια, άλλαξε την απόφασή της και σχεδίαζε να τοποθετήσει τον δίλιτρο του Type-R. Αλλά, τα σχέδια άλλαξαν και πάλι και τώρα, θεωρείται (σχεδόν) βέβαιο ότι θα χρησιμοποιεί έναν ολοκαίνουριο δίλιτρο τετρακύλινδρο με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δύο σταδίων. 



Χρησιμοποιώντας τεχνολογία παρόμοια με της Mitsubishi, ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής, δεν είναι μόνο μικρότερος και ελαφρύτερος, αλλά και επιτυγχάνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από τα συμβατικά twin turbos, εξαλείφοντας σχεδόν ολοκληρωτικά το turbo lag. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το νέο S2000 θα έχει εκπληκτική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Το νέο S2000 θα φορά οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θα έχει κατανομή βάρους 50-50 και, φυσικά, την κίνηση στους πίσω τροχούς. 

O ιαπωνικός Τύπος υποστηρίζει ότι τα σχέδια του νέου S2000 (μας) τα έχει διαρρεύσει η Honda για να “μετρήσει” τις αντιδράσεις του κοινού και να αποφασίσει αν θα το βγάλει στην παραγωγή

Ως επετειακό μοντέλο που θα είναι (θα παρουσιαστεί με την RC213V-S superbike), το S2000 εξετάζεται να μην έχει μόνο αναφορές στο ένδοξο παρελθόν του, αλλά και καινοτομίες. Γι’ αυτό και όπως μαθαίνουμε, δεν έχει εγκαταλειφθεί η ιδέα τον δίλιτρο κινητήρα να “συνοδεύουν” δύο ηλεκτρικά μοτέρ που έχουν εξελιχθεί ήδη, σε συνεργασία με τη McLaren.



Οι διαρροές από το εργοστάσιο θέλουν την τιμή του S2000 στην Ευρώπη να ξεκινά από τις 42.000 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, κοντά στο “ψυχολογικό όριο” των 50.000. Είναι πιθανό να κάνουν οι Ιάπωνες τέτοια έκπληξη; Μείνε συντονισμένος το TopSpeed.gr για να το μάθεις!

Tip: Στήριξε το TopSpeed.gr κάνοντας like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζεις πρώτος τι έρχεται στο χώρο της αυτοκίνησης



Tip2: Διάβασε εδώ παλιότερο ρεπορτάζ του TopSpeed.gr για το S2000 (που, φυσικά, επιβεβαιώθηκε, όπως και όλα τα άλλα που έχουμε γράψει. Τυχαίο;)