Το επόμενο GT-R θέλει να σπάσει όλα τα ρεκόρ του Nurburgring

θα γίνει ο Godzilla ο απόλυτος βασιλιάς της (Πράσινης) Κόλασης;

Δεν πήρε τυχαία το προσωνύμιο Godzilla. Το Nissan GT-R έχει ήδη γράψει τη δική του ιστορία στις γενιές που έχουν περάσει και στην τρέχουσα, όμως φαίνεται πως η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ. Αφού ταπείνωσε κόσμο και κοσμάκη στην “Πράσινη Κόλαση“, ο wannabe “βασιλιάς του Nurburgring” έρχεται πιο τσαντισμένος από ποτέ. Και αυτή τη φορά, δεν αστειεύεται. Θέλει να μασήσει και να καταπιεί οποιονδήποτε και οτιδήποτε τολμήσει να αμφισβητήσει την παντοκυριαρχία του.

Αυτή τη φορά, η λίστα των υποψηφίων θυμάτων του Godzilla, δεν έχει μόνο Porsche 911 και συναφή supercars. Έχει βάλει στο θυμωμένο μάτι του, κυριολεκτικά ό,τι κινείται γρήγορα. Ακόμα και αν αυτό λέγεται Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce, Porsche 918 Spyder, Radical SR8, Radical SR8LM. Ακόμα να καταλάβεις;

Τα τελευταία χρόνια, το GT-R έχτισε τη φήμη του Godgilla, φυσικά στους δρόμους και στις άπειρες μάχες με τέρατα κάθε είδους, αλλά πιο πολύ στην… κόλαση. Την Πράσινη Κόλαση. Την πίστα του Nurburgring, όπου, για τον χρόνο στον οποίο τη γυρίζει, χύθηκαν τόνοι μελανιού. Και για τα… μάτια της οποίας μπήκε και σε μια ωραία (για εμάς) κόντρα με την Porsche που αμφισβήτησε τις μετρήσεις της Nissan.

Όπως και να χει, μετά από άπειρες κόντρες και εκδόσεις επί εκδόσεων, η Nissan κατάφερε να πιάσει την πέμπτη θέση στο Top των καλύτερων χρόνων όλων των εποχών στο “ring (για οχήματα δρόμου μιλάμε), με 7:08.68. Μπροστά του, τα τέρατα που προαναφέραμε, με χρόνους κάτω από 7 και με απόλυτο -ως τώρα- βασιλιά το Radical SR8LM που, το 2009 έσπασε το ρεκόρ που κράταγε ο “αδελφός” του, από το 2005, 6:48, εναντι 6:56.08.

Τι θέλει η Nissan λοιπόν; Έχοντας κάνει χρόνο μόλις 9 δευτερόλεπτα πιο αργό από μια Aventador 700 ίππων με αγωνιστικά λάστιχα, με το R35 GT-R των 600 ίππων, οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι εύκολα η επόμενη γενιά του GT-R θα πέσει κάτω από τα 7 και πως, αργά η γρήγορα, το R36 θα κάνει χρόνο καλύτερο του Radical SR8LM! Θυμήσου τι σου λέμε, εδώ στο TopSpeed.gr: Το επόμενο θύμα του Godgilla, θα λέγεται Radical.

Και πώς θα τα καταφέρει αυτά; Το επόμενο GT-R θα φοράει μια ελαφρώς παραλλαγμένη εκδοχή του 3λιτρου V6 που φόρεσε το LMP1 GT-R (ναι, το προσθιοκίνητο που έτρεξε στο Le Mans). Ο “πατέρας” του LMP1 GTR, Ben Bowlby, λέει ότι αυτό το μοτέρ είναι “ο πρόγονος” του κινητήρα του μελλοντικού Nissan GT-R, τονίζοντας ότι πολλά από τα μέρη του θα χρησιμοποιηθούν “ατόφια”. Ως έχει, αυτό το μοτέρ με τον κόφτη στις 6.500 σ.α.λ. βγάζει 550 ίππους και, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι η Nissan θα τον τσιγκλίσει για να βγάζει κάτι περισσότερο, αν όχι τα ίδια με τους 600 ίππους του σημερινού Nismo GT-R.

Με αυτό το μοτέρ, θα συνδυάζεται και ένα (;) ηλεκτρικό, όπως έχει επιβεβαιώσει η Nissan (που σημαίνει έξτρα δύναμη), ενώ σε ό,τι αφορα΄την αεροδυναμική, η Nissan έχει παραδεχθεί πως το Concept 2020 Vision Gran Turismo (στις φωτό) είναι το όραμά της για το επόμενο Nissan GT-R. Ο Godgilla λοιπόν, κάνει γυμναστική για να μεγαλώσει και να δαγκώσει το… σύμπαν.

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 ώρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

4 ώρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

5 ώρες ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

1 ημέρα ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

1 ημέρα ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 ημέρες ago