L'ACEA a organisé un événement sur la transition vers l'électromobilité et l'industrie automobile européenne....
l'Union européenne
Έχουν περάσει περισσότεροι από δύο μήνες από τότε που η ΕΕ ξεκίνησε το Βιομηχανικό Σχέδιο για την Πράσινη Συμφωνία (GDIP),...
Δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από τις ανθρακούχες εκπομπές στον τομέα των οδικών μεταφορών χωρίς πρόσβαση σε βασικές πρώτες ύλες και...
Πρόσφατα, σε διάστημα μόλις δύο εβδομάδων, είδαμε δύο σημαντικά νομοθετικά ορόσημα που έχουν μεγάλη σημασία για την αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ...
Η ευρωπαϊκή αγορά EV entry-level είναι μια “ανοιχτή ζώνη” για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο Patrick Koller, διευθύνων σύμβουλος του...
Το πρότυπο Euro 7 που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεχίζει να τροφοδοτεί τη συζήτηση μεταξύ των υπέρ και των κατά....
Ο προτεινόμενος κανονισμός Euro 7 θα αυξήσει το κόστος κατασκευής αυτοκινήτων, βαν, φορτηγών και λεωφορείων. Μια μελέτη της Frontier Economics...
Ο Φρανς Τίμερμανς, ο κύριος εμπνευστής και πρωτεργάτης της ευρωπαϊκής πράσινης συμφωνίας και της επακόλουθης απαγόρευσης πώλησης των θερμικών αυτοκινήτων,...
Ο πρόεδρος της Stellantis, John Elkann, απορρίπτει τις υποθέσεις που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την πιθανή είσοδο της...
Η έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις επιδοτήσεις του Πεκίνου για τα ηλεκτρικά οχήματα αποσκοπεί στην προστασία των αυτοκινητοβιομηχανιών...
Νέος συναγερμός από τη Volkswagen για τις συνέπειες της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης που επηρεάζει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Τον Σεπτέμβριο,...
Ursula von der Leyen est de retour pour parler de l'arrêt des ventes de nouvelles voitures à essence et diesel en...
Το θεσμικό αδιέξοδο σχετικά με τη διακοπή της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035 δεν λύνεται, παρά το...
Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire συμμερίστηκε τις εκκλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την Ευρωπαϊκή Ένωση να ανακαλέσει τους...
Un accord a été trouvé entre les différentes composantes de l'Union européenne sur l'interdiction des véhicules à combustion interne à partir de 2035...
Une nouvelle étude de l'École polytechnique a révélé l'ampleur des défis auxquels l'UE est confrontée dans le développement d'un...
Η ACEA καλεί τους νομοθέτες να υποστηρίξουν τις φιλόδοξες διατάξεις και τους χρόνους παράδοσης του κανονισμού με αξιόπιστες ευνοϊκές συνθήκες,...
“Η θέση των κρατών μελών αποτελεί βελτίωση σε σχέση με την πρόταση Euro 7 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – η οποία...
Le groupe BMW continue de réduire systématiquement les émissions de CO2 de l'ensemble de sa flotte de véhicules et contribue de manière significative à...
Ο Luca de Meo, με την ιδιότητά του ως πρόεδρος της Acea (της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), επικρίνει εκ νέου...
Η διευρυμένη σύνοδος κορυφής μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερο σκεπτικισμό την απαγόρευση των θερμικών αυτοκινήτων το 2035...
Par 297 voix pour, 190 contre et 37 abstentions, le Parlement européen a ratifié l'accord conclu avec la Commission européenne...
HEFT est le nom d'un projet de recherche européen visant à développer un nouveau moteur pour les voitures électriques. Alma...
Εδώ και καιρό γίνεται λόγος για την ανάγκη η Ευρώπη να διακόψει ή τουλάχιστον να μειώσει τους οικονομικούς και βιομηχανικούς...
Αυτό προβλέπει η S&P Global Mobility, σύμφωνα με την οποία το επόμενο έτος οι πωλήσεις νέων ελαφρών οχημάτων αναμένεται να...
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλείται προς 25.000 ευρώ ή λιγότερο μπορεί να κατασκευαστεί κερδοφόρα στην Ευρώπη έως το 2025, σύμφωνα...
Μετά από επανειλημμένες καθυστερήσεις, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα τους προτεινόμενους κανόνες ρύπανσης Euro 7, αντικαθιστώντας το Euro...
8 Ιουνίου 2022, μια ιστορική ημερομηνία για το αυτοκίνητο. Είναι η ημέρα κατά την οποία το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εγκαινιάζει επίσημα...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημα την έρευνα αντιντάμπινγκ για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχε ανακοινώσει η πρόεδρος Ursula von...
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο να βρουν λύση στο σημερινό αδιέξοδο σχετικά με τη νομοθεσία της ΕΕ για τις εκπομπές CO2 από τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, η οποία επρόκειτο να υπογραφεί ως νόμος στις αρχές Μαρτίου. Ο θεμελιώδης μετασχηματισμός για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται ασφάλεια σχεδιασμού