Live η Κίνηση στους δρόμους
image00017 Conduire Mazda 3-eSkyActiv-G 150 : Le sabre du samouraï 

Nous conduisons la Mazda 3-eSkyActiv-G 150 : Le sabre du samouraï 

Η Mazda ενσωματώνει την σπορτίβ φιλοσοφία της στο μικρομεσαίο μοντέλο της, εστιάζοντας σε ένα πιο νεανικό κοινό!

Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
8.2
7

Η εβδομαδιαία συμβίωση με το ήπια υβριδικό Mazda 3 eSkyActiv-G 150, μας σύστησε την ξεχωριστή πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας, σε μια άκρως δημοφιλή, αλλά δύσκολη κατηγορία με σκληρό ανταγωνισμό!   

Γνωριμία 

image00049 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Η πρώτη γενιά του Mazda 3 παρουσιάστηκε το 2003, αντικαθιστώντας το πολύ πετυχημένο 323! Από τότε έχουν περάσει άλλοι τρεις κύκλοι παραγωγής, με το δημοφιλές μοντέλο να διανύει την τέταρτη γενιά του ήδη από το 2019.

Design externe 

image00052 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Η Mazda ενστερνίζεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo Design” και στο μικρομεσαίο 3. Μια τεχνική που συνδυάζει το συναίσθημα, την ιαπωνική παράδοση και τον τρόπο με τον οποίο παίρνει ζωή ένα αυτοκίνητο μέσα από τη σχεδιαστική εξέλιξη, αλλά και την ψευδαίσθηση κίνησης, όταν αυτό βρίσκεται εν στάση!

image00058 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Το μπροστινό μέρος δείχνει άγριο και επιθετικό με την μεγάλη χαρακτηριστική μάσκα που φέρει το λογότυπο της εταιρείας, να πλαισιώνεται από λεπτούς σφηνοειδείς led προβολείς με κλίση προς τα πάνω, οι οποίοι αγκαλιάζουν τα φτερά! Το μακρύ καπό καταλήγει στο χαμηλά τοποθετημένο ρύγχος, ενισχύοντας τον δυναμισμό του! 

image00019 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Απλές λιτές γραμμές στο πλαϊνό μέρος σχηματίζουν μια οβάλ σιλουέτα με ανοδικές γραμμές και νεύρα στις πόρτες, που έρχονται σε αντίθεση με την έντονα κεκλιμένη οροφή. Δίνει έτσι την αίσθηση πως τρέχει, ακόμα και όταν αυτό βρίσκεται ακίνητο! Τα παράθυρα στις πίσω πόρτες μικραίνουν αρκετά, ενισχύοντας τον σπορτίβ προσανατολισμό του μοντέλου! 

image00020 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον εντοπίζεται στο πίσω μέρος. Η οβάλ αισθητική συνεχίζει αρμονικά αγκαλιάζοντας την πέμπτη πόρτα, τόσο από το πλάι, όσο και από την οροφή! Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα αγριεύουν το παρουσιαστικό, ενώ στο εσωτερικό τους διαγράφονται δύο ανάγλυφα στρογγυλά led γραφικά! Το επιθετικό παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τον ογκώδη προφυλακτήρα, στον οποίο ξεχωρίζουν οι δυο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στις άκρες του αμαξώματος!  

image00028 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Interne 

image00037 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Οι σχεδιαστές της Mazda έχουν επιμεληθεί την καμπίνα στο σύνολο της με ποιοτικά, αφρώδη υλικά, δημιουργώντας ένα Premium και φιλόξενο περιβάλλον! 

image00026 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Αισθητικά κεντρίζει το ενδιαφέρον η ασύμμετρη οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8.8 ιντσών, η οποία μοιάζει σαν να αναδύεται μπροστά από το ταμπλό! Το multimedia system είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ωστόσο, αντιβαίνει την μόδα της εποχής και αντί για την κλασική λειτουργία αφής, παίρνει εντολές από τον κεντρικό περιστροφικό διακόπτη! 

image00023 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Πρακτικά χρειάζεται εξοικείωση, ωστόσο δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού, αφού οι πληροφορίες δίνονται χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο! 

image00024 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Το όμορφο τριάκτινο τιμόνι βρίσκεται σε σχεδόν κάθετη θέση απέναντι από τον οδηγό, ενώ πίσω από αυτόν δεσπόζει ο αναλογικός σπορτιβ πίνακας οργάνων με ψηφιοποιημένες ενδείξεις!  

image00038 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Τα καθίσματα είναι άνετα και παρέχουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, αντιθέτως δεν συμβαίνει το ίδιο με τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι μπορεί να νιώσουν εγκλωβισμένοι. Αυτό οφείλεται στον σχεδιασμό του πίσω παραθύρου, το οποίο περιορίζει την ορατότητα των πίσω επιβατών! Συνολικά η Mazda δημιούργησε ένα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, με κορυφαία εργονομία! 

image00033 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

 

Ο χώρος των αποσκευών είναι 330 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1019 λίτρα! 

Κινητήριο σύνολο 

image00040 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από έναν αποδοτικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 213 Nm ροπής στις 6.000 και 4.000 σ.α.λ  αντίστοιχα, διαθέτοντας ήπιο υβριδικό σύνολο 48V, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων! 

Στον δρόμο 

image00006 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Τόσο η δυναμική σχεδίαση, όσο και το αποδοτικό κινητήριο σύνολο προδιαθέτουν μια  αξιόλογη οδική συμπεριφορά! Δεν μένει λοιπόν να το γνωρίσουμε στην πράξη!  

image00016 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

En ville κινείται ως ένα τυπικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, χωρίς να έχει την δυνατότητα να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του. Άλλωστε δεν πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης. Παρόλα αυτά είναι ευκολοδήγητο, άνετο και οικονομικό, αφήνοντας καλές εντυπώσεις ως αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης!

image00011 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Dans le réseau de montagne et le réseau rural το Mazda 3 αναδεικνύει το στιβαρό πλαίσιο! Αν και δεν διεκδικεί δάφνες επιδόσεων, πατάει πολύ καλά στον δρόμο και προβάλει τον οικογενειακό του χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια με τον απαραίτητο δυναμισμό!!

image00002 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Sur l'autoroute εστιάζει στην άνεση. Διαθέτει εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, με την ισορροπημένη ανάρτηση να απορροφά τις τυχόν ανωμαλίες, προσφέροντας ένα άνετο ταξίδι για τους επιβάτες! 

image00014 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Général το Mazda 3 ξεφεύγει από τα στερεότυπα της μικρομεσαίας κατηγορίας, με μια πρόταση που συνδυάζει τον δυναμισμό, την άνεση και την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά! Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας στην πράξη αποδεικνύεται ανέλπιστα οικονομικός, αφού η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Η κοντή και σωστή κλιμάκωση του μηχανικού εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, θα εκτιμηθεί από τους λάτρεις της παραδοσιακής οδήγησης! 

Σε ποιους απευθύνεται

image00007 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Η Mazda εστιάζει σε νεανικό κοινό, κυρίως οικογενειάρχες, στους οποίους ο δυναμισμός είναι τρόπος ζωής! Παράλληλα, επιζητούν την άνεση, την την δυναμικότητα και την ποιότητα! 

Τιμή 

image00048 Οδηγούμε Mazda 3-eSkyActiv-G 150: Το σπαθί των σαμουράι 

Αλμυρή η τιμή του Mazda 3, καθώς η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει στους καταλόγους της το ήπια υβριδικό μικρομεσαίο της από 27.429€!

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA  
Presse Hatchback 
Sièges 5
Portes 5
CONSOMMATION - ÉMISSIONS - SUBVENTIONS   
Consommation moyenne combinée (WLTP) 5.6 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP) 128 g/km
Type de carburant Essence
Επιτάχυνση 0 – 100 km/h 9.1 δευτ.
Τελική ταχύτητα km/h 206
MOTEUR  
Puissance 150 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Couple nominal du moteur 213 Nm @ 4000 σ.α.λ.
Disposition du moteur Vers l'avant, transversalement
Modèle/code du moteur PE
Carcasse du moteur 1998 cm3
Nombre de cylindres 4
Configuration du moteur En série
Diamètre du cylindre 83.5 mm
Voie d'administration du vaccin 91.2 mm
Degré de compression 13
Nombre de soupapes par cylindre 4
Système d'injection de carburant Pulvérisation directe
Aspiration du moteur Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας
Capacité d'huile moteur 4.2 l
TAILLE ET POIDS   
Poids 1389 κιλά
Charge utile maximale 518 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages 330-334 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1019 l
Capacité du réservoir de carburant 51 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) 1300 κιλά
DIMENSIONS  
Longueur 4460 mm
Largeur 1795 mm
Hauteur 1435 mm
Empattement 2725 mm
ARCHITECTURE   
Mouvement Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων 6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Systèmes auxiliaires ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Roues  215/45 R18

galerie de photos    

 

image00017 Conduire Mazda 3-eSkyActiv-G 150 : Le sabre du samouraï 
Conclusion
Η Mazda δημιούργησε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που εστιάζει στις ανάγκες του οδηγού. Προφέρει άνεση και διαθέτει ποιότητα αντίστοιχη των Premium προτάσεων! Όλα αυτά πλαισιώνονται από αντίστοιχη νεανική και επιθετική εμφάνιση εμπνευσμένη από την ιαπωνική παράδοση, θυμίζοντας «Το σπαθί των σαμουράι»!
Intérieur et aspects pratiques
7.6
Dépenses courantes
6.4
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
7
Sécurité
7.2
Facteur de plaisir
6.7
un bon rapport qualité-prix
7.1
Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
8.2
SYN
Design externe
Qualité du roulement
Κατανάλωση
Κιβώτιο ταχυτήτων
Οδηγοκεντρικός χαρακτήρας
PLEEN
Χώροι πίσω επιβατών
Τιμή
7