Vivre le mouvement dans la rue

Nous conduisons la Mazda 3-eSkyActiv-G 150 : Le sabre du samouraï 

Η Mazda ενσωματώνει την σπορτίβ φιλοσοφία της στο μικρομεσαίο μοντέλο της, εστιάζοντας σε ένα πιο νεανικό κοινό!

Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
8.2
7

Η εβδομαδιαία συμβίωση με το ήπια υβριδικό Mazda 3 eSkyActiv-G 150, μας σύστησε την ξεχωριστή πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας, σε μια άκρως δημοφιλή, αλλά δύσκολη κατηγορία με σκληρό ανταγωνισμό!   

Γνωριμία 

Η πρώτη γενιά του Mazda 3 παρουσιάστηκε το 2003, αντικαθιστώντας το πολύ πετυχημένο 323! Από τότε έχουν περάσει άλλοι τρεις κύκλοι παραγωγής, με το δημοφιλές μοντέλο να διανύει την τέταρτη γενιά του ήδη από το 2019.

Design externe 

Η Mazda ενστερνίζεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo Design” και στο μικρομεσαίο 3. Μια τεχνική που συνδυάζει το συναίσθημα, την ιαπωνική παράδοση και τον τρόπο με τον οποίο παίρνει ζωή ένα αυτοκίνητο μέσα από τη σχεδιαστική εξέλιξη, αλλά και την ψευδαίσθηση κίνησης, όταν αυτό βρίσκεται εν στάση!

Το μπροστινό μέρος δείχνει άγριο και επιθετικό με την μεγάλη χαρακτηριστική μάσκα που φέρει το λογότυπο της εταιρείας, να πλαισιώνεται από λεπτούς σφηνοειδείς led προβολείς με κλίση προς τα πάνω, οι οποίοι αγκαλιάζουν τα φτερά! Το μακρύ καπό καταλήγει στο χαμηλά τοποθετημένο ρύγχος, ενισχύοντας τον δυναμισμό του! 

Απλές λιτές γραμμές στο πλαϊνό μέρος σχηματίζουν μια οβάλ σιλουέτα με ανοδικές γραμμές και νεύρα στις πόρτες, που έρχονται σε αντίθεση με την έντονα κεκλιμένη οροφή. Δίνει έτσι την αίσθηση πως τρέχει, ακόμα και όταν αυτό βρίσκεται ακίνητο! Τα παράθυρα στις πίσω πόρτες μικραίνουν αρκετά, ενισχύοντας τον σπορτίβ προσανατολισμό του μοντέλου! 

Το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον εντοπίζεται στο πίσω μέρος. Η οβάλ αισθητική συνεχίζει αρμονικά αγκαλιάζοντας την πέμπτη πόρτα, τόσο από το πλάι, όσο και από την οροφή! Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα αγριεύουν το παρουσιαστικό, ενώ στο εσωτερικό τους διαγράφονται δύο ανάγλυφα στρογγυλά led γραφικά! Το επιθετικό παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τον ογκώδη προφυλακτήρα, στον οποίο ξεχωρίζουν οι δυο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στις άκρες του αμαξώματος!  

Interne 

Οι σχεδιαστές της Mazda έχουν επιμεληθεί την καμπίνα στο σύνολο της με ποιοτικά, αφρώδη υλικά, δημιουργώντας ένα Premium και φιλόξενο περιβάλλον! 

Αισθητικά κεντρίζει το ενδιαφέρον η ασύμμετρη οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8.8 ιντσών, η οποία μοιάζει σαν να αναδύεται μπροστά από το ταμπλό! Το multimedia system είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ωστόσο, αντιβαίνει την μόδα της εποχής και αντί για την κλασική λειτουργία αφής, παίρνει εντολές από τον κεντρικό περιστροφικό διακόπτη! 

Πρακτικά χρειάζεται εξοικείωση, ωστόσο δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού, αφού οι πληροφορίες δίνονται χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο! 

Το όμορφο τριάκτινο τιμόνι βρίσκεται σε σχεδόν κάθετη θέση απέναντι από τον οδηγό, ενώ πίσω από αυτόν δεσπόζει ο αναλογικός σπορτιβ πίνακας οργάνων με ψηφιοποιημένες ενδείξεις!  

Τα καθίσματα είναι άνετα και παρέχουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, αντιθέτως δεν συμβαίνει το ίδιο με τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι μπορεί να νιώσουν εγκλωβισμένοι. Αυτό οφείλεται στον σχεδιασμό του πίσω παραθύρου, το οποίο περιορίζει την ορατότητα των πίσω επιβατών! Συνολικά η Mazda δημιούργησε ένα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, με κορυφαία εργονομία! 

 

Ο χώρος των αποσκευών είναι 330 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1019 λίτρα! 

Κινητήριο σύνολο 

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από έναν αποδοτικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 213 Nm ροπής στις 6.000 και 4.000 σ.α.λ  αντίστοιχα, διαθέτοντας ήπιο υβριδικό σύνολο 48V, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων! 

Στον δρόμο 

Τόσο η δυναμική σχεδίαση, όσο και το αποδοτικό κινητήριο σύνολο προδιαθέτουν μια  αξιόλογη οδική συμπεριφορά! Δεν μένει λοιπόν να το γνωρίσουμε στην πράξη!  

En ville κινείται ως ένα τυπικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, χωρίς να έχει την δυνατότητα να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του. Άλλωστε δεν πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης. Παρόλα αυτά είναι ευκολοδήγητο, άνετο και οικονομικό, αφήνοντας καλές εντυπώσεις ως αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης!

Dans le réseau de montagne et le réseau rural το Mazda 3 αναδεικνύει το στιβαρό πλαίσιο! Αν και δεν διεκδικεί δάφνες επιδόσεων, πατάει πολύ καλά στον δρόμο και προβάλει τον οικογενειακό του χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια με τον απαραίτητο δυναμισμό!!

Sur l'autoroute εστιάζει στην άνεση. Διαθέτει εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, με την ισορροπημένη ανάρτηση να απορροφά τις τυχόν ανωμαλίες, προσφέροντας ένα άνετο ταξίδι για τους επιβάτες! 

Général το Mazda 3 ξεφεύγει από τα στερεότυπα της μικρομεσαίας κατηγορίας, με μια πρόταση που συνδυάζει τον δυναμισμό, την άνεση και την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά! Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας στην πράξη αποδεικνύεται ανέλπιστα οικονομικός, αφού η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Η κοντή και σωστή κλιμάκωση του μηχανικού εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, θα εκτιμηθεί από τους λάτρεις της παραδοσιακής οδήγησης! 

Σε ποιους απευθύνεται

Η Mazda εστιάζει σε νεανικό κοινό, κυρίως οικογενειάρχες, στους οποίους ο δυναμισμός είναι τρόπος ζωής! Παράλληλα, επιζητούν την άνεση, την την δυναμικότητα και την ποιότητα! 

Τιμή 

Αλμυρή η τιμή του Mazda 3, καθώς η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει στους καταλόγους της το ήπια υβριδικό μικρομεσαίο της από 27.429€!

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA
 
Presse
Hatchback 
Sièges
5
Portes
5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 
 
Consommation moyenne combinée (WLTP)
5.6 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP)
128 g/km
Type de carburant
Essence
Επιτάχυνση 0 – 100 km/h
9.1 δευτ.
Τελική ταχύτητα km/h
206
MOTEUR
 
Puissance
150 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Couple nominal du moteur
213 Nm @ 4000 σ.α.λ.
Disposition du moteur
Vers l'avant, transversalement
Modèle/code du moteur
PE
Carcasse du moteur
1998 cm3
Nombre de cylindres
4
Configuration du moteur
En série
Diamètre du cylindre
83.5 mm
Voie d'administration du vaccin
91.2 mm
Degré de compression
13
Nombre de soupapes par cylindre
4
Système d'injection de carburant
Pulvérisation directe
Aspiration du moteur
Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας
Capacité d'huile moteur
4.2 l
TAILLE ET POIDS 
 
Poids
1389 κιλά
Charge utile maximale
518 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages
330-334 l
Volume maximal de l'espace à bagages
1019 l
Capacité du réservoir de carburant
51 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)
1300 κιλά
DIMENSIONS
 
Longueur
4460 mm
Largeur
1795 mm
Hauteur
1435 mm
Empattement
2725 mm
ARCHITECTURE 
 
Mouvement
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Systèmes auxiliaires
ABS (système de freinage antiblocage)
Roues 
215/45 R18

galerie de photos    

 

Conclusion
Η Mazda δημιούργησε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που εστιάζει στις ανάγκες του οδηγού. Προφέρει άνεση και διαθέτει ποιότητα αντίστοιχη των Premium προτάσεων! Όλα αυτά πλαισιώνονται από αντίστοιχη νεανική και επιθετική εμφάνιση εμπνευσμένη από την ιαπωνική παράδοση, θυμίζοντας «Το σπαθί των σαμουράι»!
Intérieur et aspects pratiques
7.6
Dépenses courantes
6.4
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
7
Sécurité
7.2
Facteur de plaisir
6.7
un bon rapport qualité-prix
7.1
Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
8.2
SYN
Design externe
Qualité du roulement
Κατανάλωση
Κιβώτιο ταχυτήτων
Οδηγοκεντρικός χαρακτήρας
PLEEN
Χώροι πίσω επιβατών
Τιμή
7