17 MISC GTOnTrack mn

Το νέο Ford GT είναι το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Ford

svg%3E

Με κινητήρα EcoBoost 3,5L V6 με διπλό turbo απόδοσης 647 ίππων και 745 Nm ροπής, είναι πιο γρήγορο στην πίστα από τη McLaren 675LT ή τη Ferrari 458 Speciale, έχοντας επιτύχει τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές εξέλιξης το 2016.

Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι βέβαιο πως θα αγαπήσετε ξανά τους δρόμους και τις πίστες!

•Με την υποστήριξη ενεργών συστημάτων δυναμικού ελέγχου, το νέο Ford GT πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h  – την υψηλότερη από οποιοδήποτε Ford παραγωγής μέχρι σήμερα  

Εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους σε συνδυασμό με το πιο προηγμένο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης στην κατηγορία χαρίζει στο Ford GT προβάδισμα στην πίστα έναντι του ανταγωνισμού. Τα ενεργά συστήματα δυναμικού ελέγχου παρέχουν βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε όλες τις ταχύτητες για κορυφαίες επιδόσεις ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού

svg%3E

Αποδίδοντας υψηλότερη ισχύ από οποιοδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost μέχρι σήμερα, το νέο Ford GT συνδυάζει εξαιρετική ιπποδύναμη με εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση, προηγμένη δυναμική συμπεριφορά και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h – που σημαίνει ότι είναι το ταχύτερο Ford παραγωγής μέχρι σήμερα.

svg%3E

Πέρα από την ασυναγώνιστη τελική ταχύτητα, το νέο υπεραυτοκίνητο της Ford είναι σχεδιασμένο για εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα που τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά του. Στη δοκιμή εξέλιξης του 2016, με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα προετοιμασμένα για πίστα με νέα υγρά, καινούργια ελαστικά και βέλτιστες ρυθμίσεις ανάρτησης, σε ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι, το Ford GT ήταν ταχύτερο από τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά: 



Ford GT: 2:09.8

McLaren 675LT: 2:10.8

Ferrari 458 Speciale: 2:12.9

«Το Ford GT είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων» δήλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετύχαμε σημαντικές μειώσεις βάρους με χρήση ανθρακονημάτων. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε μέρος αυτών των μειώσεων εκεί που μετράνε περισσότερο – δηλαδή στις επιδόσεις και ιδιαίτερα στην ενεργή δυναμική συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα είναι ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο.»

svg%3E

Μετρημένο με τα στάνταρ της SAE (Society of Automotive Engineers) αποδίδει 647 ίππους και 550 lb.-ft. (745 Nm) ροπής στην Αμερικανική έκδοση. Ο νέος, πανίσχυρος V6 3.5L της Ford αποδίδει την υψηλότερη ιπποδύναμη από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost στην ιστορία, κάνοντας το Ford GT το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών με το σήμα του Μπλε Οβάλ, προσφέροντας το 90% της μέγιστης ροπής από τις 3.500 rpm.

svg%3E

«Ανέκαθεν οι προσδοκίες μας για τον EcoBoost V6 ήταν μία εξαιρετική επίδοση στο Ford GT – σε επίπεδο ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δοκιμάσαμε και εξελίξαμε αυτόν τον κινητήρα μέσω του αγωνιστικού  αυτοκινήτου Daytona Prototype που έτρεξε στο IMSA για δύο σεζόν, την περσινή αγωνιστική σεζόν με Ford GT. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις του, τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο.»

svg%3E

Το απόβαρο του Ford GT είναι κάτω από 1.400 kg, που τοποθετεί το υπεραυτοκίνητο ανάμεσα σε δύο κορυφαίους ανταγωνιστές, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογία ισχύος / βάρους του Ford GT είναι 2.14 kg ανά ίππο στην Αμερικανική έκδοση.

svg%3E

Τα ενεργά δυναμικά συστήματα – για την ανάρτηση και την αεροδυναμική – είναι σχεδιασμένα για να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται με βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε οποιαδήποτε ταχύτητα, δημιουργώντας ένα ταχύτερο σύνολο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού.

svg%3E

Το Ford GT, χωρίς συμβιβασμούς, έχει αποδείξει και πάλι τις ικανότητές τους, σημειώνοντας νίκες στην κατηγορία του στο Le Mans και σε πολλές ακόμα πίστες στους αγώνες IMSA και WEC την περσινή σεζόν. Το Ford GT παραγωγής μοιράζεται πολλά με την αγωνιστική έκδοση υψηλών επιδόσεων, και με προηγμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής ανάρτησης προάγει τις επιδόσεις σε νέα ύψη.

FORD GT ΜΟΝΤΕΛΟ 2017 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΜΑΞΩΜΑ

Κατασκευή

Αυτοφερόμενο από ανθρακονήματα με
ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας από ατσάλι και αλουμινένια υποπλαίσια

Διάταξη

Κινητήρας στο κέντρο, κίνηση στους
πίσω τροχούς με ενεργή αεροδυναμική και ανάρτηση

Μονάδα συναρμολόγησης

Markham- Οντάριο, Καναδάς

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

3.5 EcoBoost V6 με 2turbo

Κατασκευή

Αλουμινένιο μπλοκ και
κυλινδροκεφαλές

Αυλός εισαγωγής

Από χυτό αλουμίνιο

Εξαγωγή

Από χυτό, ανοξείδωτο ατσάλι

Κυλινδροκεφαλή

2 εκκεντροφόροι επικεφαλής, 4
βαλβίδες ανά κύλινδρο, Διπλός, ανεξάρτητος για κάθε εκκεντροφόρο, μεταβλητός
χρονισμός βαλβίδων, κοκοράκια με ολισθητήρες χαμηλής
τριβής

Διάμετρος βαλβίδων/βύθισμα

Εισαγωγής:    37,4 mm / 9,96 mm

Εξαγωγής:  31,6 mm / 11,0 mm

Έμβολα

Από χυτό αλουμίνιο

Διωστήρες

Από σφυρήλατο ατσάλι

Ανάφλεξη

Σπινθηριστές με ενσωματωμένο πηνίο
(Coil-on-plug)

Διάμετρος x Διαδρομή

92,51 mm x 86,7 mm

Χωρητικότητα

3.497 cc

Σχέση συμπίεσης

9,0:1

Μονάδα ελέγχου

Ford PCM

Μέγιστη Ισχύς (SAE)

647 hp @ 6250 RPM (τιμές ΗΠΑ, εν
αναμονή πιστοποίησης τιμών Ευρώπης)

Μέγιστη Ροπή (SAE)

745 Nm (550 lb-ft) @ 5900 RPM
(τιμές ΗΠΑ, εν αναμονή πιστοποίησης τιμών Ευρώπης)

Ενδεδειγμένο καύσιμο

Βενζίνη 98 RON

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

57,5 l

Τροφοδοσία καυσίμου

Σειριακός, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος
άμεσος και έμμεσος ψεκασμός

Χωρητικότητα λιπαντικού

14,5 l

Λίπανση

Εξωτερική αντλία λαδιού 4 σταδίων,
ξηρό κάρτερ

Κατανάλωση κατ’ εκτίμηση EPA

Οι Ευρωπαϊκές τιμές δεν έχουν
καθοριστεί

ΜΕΤΑΔΟΣΗ                      

Διάταξη

Κίνηση
στους πίσω τροχούς, ελεγχόμενο (μπλοκέ) διαφορικόLSD

Κιβώτιο: Getrag 7DCL750:  7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη, τοποθετημένο
στον πίσω άξονα

Σχέσεις μετάδοσης

3,397

2,186

3η

1,626

4η

1,285

5η

1,029

6η

0,839

0,634

Τελική σχέση

3,667

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Διπλά, ασύμμετρα ψαλίδια, ράβδος στρέψης με διάταξη pushrod/ ελικοειδή
ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα/ρυθμιζόμενα αμορτισέρ DSSV®, ύψος και προφόρτιση
ελατηρίου δύο σταδίων με επιπρόσθετη επιλογή ανύψωσης της ανάρτησης

Πίσω

Διπλά, ασύμμετρα
ψαλίδια, ράβδος στρέψης με διάταξη pushrod / ελικοειδή ελατήρια και
ηλεκτρονικά ελεγχόμενα/ρυθμιζόμενα αμορτισέρ DSSV®, ύψος και προ-φόρτιση
ελατηρίου δύο σταδίων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Τύπος

Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση

Σχέση

14,8:1

Κύκλος στροφής

12,2 m

ΦΡΕΝΑ

Τύπος

Carbonκεραμικοί δίσκοι εμπρός – πίσω με
4-κάναλοABS4 αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
AdvanceTrac®

Εμπρός

Πλευστοί, αεριζόμενoι,
διάτρητοι δίσκοι 394 mm x 36 mm, 6-πίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίουBrembo

Πίσω

Aεριζόμενoι, διάτρητοι
δίσκοι 360 mm x 32 mm, 4-πίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίου Brembo, ηλεκτρονικά
ελεγχόμενη δαγκάνα χειρόφρενουBrembo

ΖΑΝΤΕΣ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Στάνταρ (Ε)

Σφυρήλατες ζάντες
ελαφρού κράματος 20” x 8.5” με ελαστικά 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

Στάνταρ (Π)

Σφυρήλατες ζάντες
ελαφρού κράματος 20” x 11.5” με ελαστικά 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup
2

Έξτρα (Ε)

Ζάντες από
ανθρακονήματα 20” x 8.5” με ελαστικά 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

Έξτρα (Π)

Ζάντες από
ανθρακονήματα 20” x 11.5” με ελαστικά 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ

Μεταξόνιο

2.710 mm

Μήκος

4.779 mm

Πλάτος

2.003 mm (αμάξωμα) / 2.238 mm (με
εξωτερικούς καθρέπτες) /

2.114 mm (με διπλωμένους καθρέπτες)

Ύψος

1.109  mm (θέση ανάρτησης normal); 1,063 mm (θέση
ανάρτησης low)

Μετατρόχια: εμπρός / πίσω

1.694 mm /1.662 mm

Ύψος από έδαφος

120 mm (θέση ανάρτησης normal) 70
mm (θέση ανάρτησης low)

Γωνία προσβολής

9,5 μοίρες (νορμάλ θέση) 13,0
μοίρες (ανυψωμένη ανάρτηση εμπρός)

Αεροδυναμικός συντελεστής

0,388 (πρόγραμμα V-Max)

Μετωπική επιφάνεια

1,779 m2

CdA

0,690 m2

ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ

Θέσεις

2

Διαθέσιμο ύψος

908 mm

Μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τα
πόδια

1.122 mm

Διαθέσιμο πλάτος εμπρός

1.238 mm

Διαθέσιμο πλάτος (επίπεδο γλουτών)

1.145 mm

ΑΠΟΒΑΡΟ

Coupé

1.385 kg

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Χώρος επιβατών

1.226 l

Χώρος αποσκευών

11,3 l

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Τελική ταχύτητα

347 km/h

More Stories
P1030027 1
Φτιάχνοντας μια χρονομηχανή, μέρος 3ο