Live the Movement in the streets
Ficili

Santo Ficili: «Οι νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia είναι συναρπαστικές, διατηρούν πλήρως το DNA της Alfa»

Ρευστές, καθαρές και απλές γραμμές για τις νέες Stelvio και Giulia, οι οποίες θα έχουν υβριδικές εκδόσεις

Ficili

«Οι νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia είναι συναρπαστικές, διατηρούν πλήρως το DNA της Alfa», επισημαίνει ο νέος CEO της μάρκας, Santo Ficili, διευκρινίζοντας πως ρευστές, καθαρές και απλές γραμμές θα δίνουν ζωή στις νέες Stelvio και Giulia, οι οποίες θα έχουν υβριδικές εκδόσεις.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών 2025, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Santo Ficili, έκανε μερικές ενδιαφέρουσες δηλώσεις μιλώντας στον Τύπο. Ο Ficili υπενθύμισε ότι έφτασε μόλις πριν από τρεις μήνες και έτσι είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κάνει απολογισμό, αλλά επιβεβαίωσε ότι θα κάνει τα πάντα για να επανεκκινήσει τη μάρκα με μεγαλοπρεπές στυλ, εξομολογούμενος ότι ο ίδιος είναι Alfista και ότι έχει στην κατοχή του μια Alfa Romeo Giulia, ένα «φανταστικό» αυτοκίνητο κατά τη γνώμη του. Όσον αφορά το μέλλον της μάρκας, ο Ficili μίλησε για τις νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia, επιβεβαιώνοντας ότι η άφιξή τους είναι πλέον προδιαγεγραμμένη.

teaser

Οι νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia αντικατοπτρίζουν πλήρως την ταυτότητα της μάρκας σύμφωνα με τον Santo Ficili

Σχετικά με τις νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia ο Santo Ficili δήλωσε: «Προχωράμε γρήγορα και με επιτυχία στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Τα έχω δει και τα δύο και είναι συναρπαστικά. Αντανακλούν πλήρως την ταυτότητα της Alfa Romeo, με ρέουσες, καθαρές και απλές γραμμές. Θα ξεκινήσουμε με τους ηλεκτρικούς κινητήρες και θα ακολουθήσουν τα υβριδικά, σύμφωνα με τις επενδύσεις, τον προγραμματισμό και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Στην Ιταλία, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι μεταξύ 4 και 5%, ενώ το μείγμα Junior Bev φτάνει το 10%. Αυτό δείχνει ότι όσοι το επιλέγουν δεν το κάνουν μόνο λόγω της τεχνολογίας μπαταριών, αλλά επειδή είναι μια Alfa Romeo. Στην Ευρώπη, από την άλλη πλευρά, το μίγμα Bev φτάνει το 20-22%».

Ο Santo Ficili συνέχισε λέγοντας: «Θεωρώ τον εαυτό μου πραγματικό Alfista, έναν ενθουσιώδη που ζει και αναπνέει την Alfa Romeo. Θα μπορούσα να πω ότι κυριολεκτικά κοιμάμαι μέσα στη Giulia μου, γιατί είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό για το στυλ οδήγησής μου. Το ίδιο συναίσθημα νιώθω και στην Junior, και νομίζω ότι αυτό δεν είναι μόνο δική μου άποψη. Πιθανότατα ανήκω στη σιωπηλή πλειοψηφία που συμμερίζεται αυτό το συναίσθημα. Κατά τη γνώμη μου, η Junior είναι μια τέλεια συγχώνευση των καλύτερων στοιχείων της ιστορίας και του DNA της Alfa Romeo, καθώς και αυτού που αντιπροσωπεύει για το μέλλον της μάρκας. Βρίσκεται σε κεντρική θέση, ικανή να κερδίσει τόσο εμένα, που είμαι Alphista doc, όσο και όσους δεν είχαν ποτέ την ευχαρίστηση να πιάσουν τιμόνι με το Biscione. Η Alfa Romeo, με το Junior της, προσθέτει μια μοναδική αξία στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που μόνο η μάρκα μπορεί να προσφέρει».

«Ήρθα στην Alfa Romeo πριν από τρεις μήνες και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι σύμφωνα με τους στόχους μας, παρά το περίπλοκο πλαίσιο που περάσαμε και εξακολουθούμε να βιώνουμε. Υπάρχουν σίγουρα περιθώρια βελτίωσης», δήλωσε στη La Repubblica. » Η Junior έχει πολύ καλά αποτελέσματα χωρίς να ανταγωνίζεται άμεσα την Tonale. Μια άλλη φιλοδοξία μου είναι να φτάσουμε τις 20.000 παραγγελίες μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Η Junior και το Η Tonale δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές κατηγορίες SUV, τη B και τη C αντίστοιχα, αλλά η Junior συμβάλλει στην ενίσχυση του Tonale και ολόκληρης της γκάμας. Έχει θετικό αποτέλεσμα, προσελκύοντας νέους ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες στις αντιπροσωπείες. Ειδικά στην εταιρική κατηγορία, όπου πρέπει να αναπτυχθούμε ακόμη σημαντικά», κατέληξε ο Santo Ficili.