Για όσους… πεθύμησαν το Sunny GTI, η Nissan, τους έχει ένα “δωράκι”. Σύντομα, φέρνει και στην Ελλάδα την πιο σπορ και πιο ισχυρή εκδοχή του Pulsar (έλα, αφού Sunny είναι, παραδέξου το, Nissan), με σπορ χαρακτηριστικά. Και, για την ακρίβεια, επειδή σπορ και… ψοφίμι δεν γινεται, τροφοδοτείται από έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, απόδοσης 190PS.
Και πότε έρχεται το Pulsar 1,6 DIG-T με τα 190 άλογα;
Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, το 1,6 λίτρων PULSAR ενισχύει με τον καλύτερο τρόπο την υπάρχουσα γκάμα του οικογενειακού hatchback της Nissan. Πλέον, εκτός των εξελιγμένων κινητήρων 1,2 και 1.5 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου αντίστοιχα, το νέο PULSAR 1,6 DiG-T 190 ίππων, έρχεται με πρόσθετες αναβαθμίσεις σχεδιασμού που αντανακλούν τις σπορ δυνατότητες του.
Το πιο σπορ και πιο ισχυρό PULSAR μέχρι σήμερα, ενισχύει περαιτέρω το γόητρο της Nissan στην άκρως δημοφιλή κατηγορία των οικογενειακών hatchback. Χρησιμοποιώντας τον ίδια σχεδιαστική και μηχανολογική προσέγγιση που έχει καταστήσει τη Nissan κυρίαρχη στην κατηγορία των crossover, το 1,6 λίτρων PULSAR με τους 190 ίππους, τονίζει το πάθος της Nissan για την προηγμένη τεχνολογία και τον πρωτότυπο σχεδιασμό που αναβαθμίζουν ουσιαστικά την εμπειρία της οδήγησης.
Το 1,6 λίτρων DiG-T μοτέρ, είναι ένα από τα πιο προηγμένα στην κατηγορία του, με μέγιστη ροπή 240Nm διαθέσιμη από τις 1,600 σ.α.λ (και μέχρι τις 5,200 σ.α.λ ) και με 190PS στις 5,600 σ.α.λ. Σχεδιασμένο για να παρέχει υποδειγματική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, σε συνδυασμό με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μοτέρ προσφέρει απόδοση που επισκιάζει πολλά από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.
At the same time, ενώ ο DiG-T κινητήρας 1,6 λίτρων διαθέτει ισχύ που θα ζήλευαν ακόμα και μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ μικρότερες από αυτές που θα περίμενες κανείς για το μέγεθός του, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχημένη συνταγή του downsizing για τη Nissan. Συγκεκριμένα, οι εξαιρετικές σπορ επιδόσεις του νέου PULSAR 1,6 λίτρων DiG-T, συνοδεύονται από κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα μόλις 6 λίτρα / 100χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 μόλις από 138 γρ. / χλμ. Ο κινητήρας είναι πλήρως συμβατός με τα νέα πρότυπα Euro6 και διαθέτει μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών χαμηλής τριβής και του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων.
Εκτός των παραπάνω, το νέο PULSAR 1,6 DiG-T διαθέτει ένα δυναμικό σπορ στυλ που συμπληρώνει τέλεια τον οδηγικό του χαρακτήρα. Διατίθεται σε εκδόσεις Acenta και Techna με έναν ήδη γενναιόδωρα πλούσιο εξοπλισμό που διατίθεται ως στάνταρ, ανεξαρτήτως έκδοσης. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου (17 ιντσών για την Acenta και 18 ιντσών για την Techna) και μια μοναδική, σπορ σχεδίαση των προβολέων που τονίζεται δυναμικά από τη συνύπαρξη μαύρου φινιρίσματος στη στεφάνη με χρώμιο. Στο πίσω μέρος, το χρώμιο στο τελείωμα της εξάτμισης, έρχεται για να ενισχύσει περαιτέρω την σπορ εμφάνιση και αίσθηση.
Inside του νέου PULSAR 1.6 DiG-T, η μοναδικής αίσθησης επένδυση που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, χαρίζει μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα σε οδηγό και επιβάτες, ενώ η χαρακτηριστική λευκή ραφή στο τιμόνι τριών ακτίνων, the δερμάτινα καθίσματα (στην έκδοση Techna), αλλά και τα σπορ πεντάλ αλουμινίου, ολοκληρώνουν το επιτυχημένο σύνολο.