Live the Movement in the streets
We drive MG4

Driving MG4 Excite 51 kWh 170PS: Goals from the changing room (Video)

Το βρετανοκινέζικο ηλεκτρικό Hatchback, φιλοδοξεί να γίνει το Best Seller στην κατηγορία του

What grade do you give him?3 Votes
7.5
7.2

Η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στην χώρα μας βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην ενεργειακή μετάβαση, έχοντας ως πολιορκητικό κριό, την τεχνολογία αιχμής, την οδική συμπεριφορά και την προσιτή τιμή. Ιδιαίτερα στην περίπτωση της MG όπλο είναι και το βρετανικό ιστορικό σήμα. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία της εβδομαδιαίας συμβίωσης με το MG4 με την «μικρή» μπαταρία 51 kWh απόδοσης 170PS. 

Η εξέλιξη του «ξεχασμένου» MG ZR

IMG 3716 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Η βρετανοκινέζικη εταιρεία παρουσίασε το MG4 το 2022, τοποθετώντας το στα ηλεκτρικά μικρομεσαία Hatchback, με την προσδοκία να αποσπάσει σημαντικό μέρος της παγκόσμιας αγοράς. Η άλλοτε σπορ βρετανική φίρμα, είχε εκπρόσωπο στην μικρομεσαία κατηγορία την περίοδο 2001 – 2005, μετατρέποντας στο hot hatchback MG ZR το Rover 25. Νοητά, μπορούμε να υποθέσουμε πως το MG4 αποτελεί την φυσική εξέλιξη αυτού του «ξεχασμένου» αγριεμένου Hatchback.

IMG 3680 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Εστιάζοντας στην αεροδυναμική απόδοση 

IMG 3712 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Το ομολογουμένως καινοτόμο και εκκεντρικό σχήμα του MG4 δεν περνά απαρατήρητο. Ωστόσο η περίεργη και χαρακτηριστική σιλουέτα του στοχεύει στην αεροδυναμική απόδοση, πετυχαίνοντας εξαιρετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,28Cd. 

IMG 3710 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Ειδικότερα το μπροστινό μέρος διακρίνεται για το χαμηλό ρύγχος και οι μεγάλοι οβάλ σκιστοί Full LED προβολείς, ο δυναμικός προφυλακτήρας και το κυρτό σπορτίφ καπό. 

IMG 3698 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Το προφίλ σχηματίζει μια ομοιόμορφη σιλουέτα με καθαρές γραμμές και έντονες ακμές. Τα έντονα νεύρα στους ώμους των θυρών και η πόδια στο κάτω μέρος που θυμίζει ραμμένο ύφασμα, δίνουν ζωή στο αμάξωμα. 

IMG 3673 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Το πίσω μέρος είναι το πιο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα μα γραφικά Led σε σχήμα τρίποδου ενώνονται μεταξύ τους με μια ευδιάκριτη επίπεδη αεροτομή που πλαισιώνεται από το κυρτό πίσω παράθυρο και τον μυώδη προφυλακτήρα με τον διπλό αεροδυναμικό διαχύτη, προδίδοντας την απαραίτητη νότα δυναμισμού. 

IMG 3685 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Διαχείριση χώρου 

IMG 3508 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Αναμφίβολα το πιο εντυπωσιακό μέρος του αυτοκινήτου είναι η καμπίνα και η υποδειγματική διαχείριση χώρου που έχουν πετύχει οι Κινέζοι σχεδιαστές, μέσα σε έναν Hi-Tech διάκοσμο. 

IMG 3506 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Απλές και λιτές ευθείες γραμμές συνθέτουν το απλό αλλά στιβαρό ταμπλό, στο οποίο αναδύεται κεντρικά η εντυπωσιακή οθόνη του συστήματος πολυμέσων 10,25 ιντσών με ανάλυση 1.920 x 720 pixel, με προηγμένες λειτουργίες όπως επιλογή προγράμματος οδήγησης, ή ακόμα και επιλογή το φορτισμένο αυτοκίνητο να επιστρέφει ηλεκτρική ενέργεια ως γεννήτρια προκειμένου να καλύψει ενεργειακές ανάγκες, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Πίσω από το μοντέρνο, φουτουριστικό τιμόνι, διακρίνεται ο αναδυόμενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, με μεγάλη ευκρίνεια και όμορφα γραφικά. 

IMG 3511 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Το φινίρισμα και η επιλογή των υλικών είναι ικανοποιητικά και ανάλογα του κόστους του αυτοκινήτου. Δεν εντυπωσιάζουν μεν, αλλά είναι ο απαραίτητος συμβιβασμός για να κρατηθεί το κόστος σε λογικά και ανταγωνιστικά επίπεδα. 

IMG 3505 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Τα καθίσματα είναι άνετα και παρέχουν καλή στήριξη του σώματος των επιβατών, στα πλαίσια των σύγχρονων απαιτήσεων και αναγκών. 

IMG 3525 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Εργονομικά, ο οδηγός έχει τις περισσότερες απαραίτητες λειτουργίες του αυτοκινήτου ψηφιακά μέσω του συστήματος πολυμέσων, επομένως ο οδηγός δεν αποσπά εύκολα την προσοχή του από τον δρόμο. 

IMG 3513 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Οι άπλετοι χώροι στην καμπίνα σε συνάρτηση με το μεγάλο πλάτος δίνουν σεμινάριο στην καλή διαχείριση του διαθέσιμου χώρου. Η καμπίνα φιλοξενεί με άνεση 4 υψηλόσωμους επιβάτες, διαθέτοντας αρκετό διάστημα για τα πόδια, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Οι θήκες είναι αρκετές. Σε όλα αυτά βοηθάει το επίπεδο δάπεδο, δημιουργώντας επιπλέον χώρους. Αξιοσημείωτο είναι το αεροπορικού τύπου τραπεζάκι στη βάση του ταμπλό, μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων, το οποίο είναι εξαιρετικά χρηστικό και ενσωματώνει τον κυκλικό επιλογέα κίνησης, το χειρόφρενο και δύο ποτηροθήκες στο κάτω μέρος. 

IMG 3516 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Ο όγκος αποσκευών των 363 λίτρων είναι ικανοποιητικός για τον μέσο χρήστη, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.177 λτ.

IMG 3661 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Η βασική επιλογή 

IMG 3694 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Το MG4 της δοκιμής μας αποτελεί τη βασική επιλογή και εφοδιάζεται με έναν προηγμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα διπλού μαγνήτη αποδίδει 125 kW (170 ίπποι) και 250 Nm ροπής. Αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία με 51 kWh που του δίνει τυποποιημένη αυτονομία κατά τα πρότυπα WLTP, περίπου 350 km.

IMG 3495 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Ανέλπιστα συναρπαστικό 

IMG 3890 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Η εμφάνιση του προδιαθέτει ήδη θετικά, ως ένα ξεχωριστό και φουτουριστικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, από την ώρα που θα ξεκινήσεις να το οδηγείς, αντιλαμβάνεσαι πως είναι ανέλπιστα συναρπαστικό, κυρίως λόγω της κίνησης στον πίσω άξονα, αλλά και στις ρυθμίσεις. Ας το δούμε αναλυτικά σε κάθε συνθήκη και οδικό δίκτυο. 

IMG 3647 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

In the city είναι νευρικό και ευέλικτο, οι συμπαγείς διαστάσεις του λειτουργούν ως «όπλο» στον αστικό ιστό. Ευχάριστο στην οδήγηση και φιλικό στην καθημερινότητα.  

IMG 3866 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

In the mountain and rural network αναδεικνύεται το πολύ καλό πλαίσιο της SAIC Motors, το οποίο μπορεί να σηκώσει πολλούς περισσότερους ίππους από τους 170 της έκδοσης της δοκιμής μας. Στον δρόμο έχει πολύ καλό κράτημα, στρίβει εξαιρετικά, ενώ η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με τα 250 Nm ροπής, δημιουργούν διάθεση για παιχνίδι με το τίναγμα της ουράς, πάντα με απόλυτο έλεγχο, αλλά αρκετό ώστε να αυξηθούν τα επίπεδα αδρεναλίνης! 

IMG 3648 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

On the motorway η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι ικανοποιητική και αντίστοιχη των σύγχρονων αυτοκινήτων. Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες παραμένει άνετο, δημιουργώντας το απαιτούμενο αίσθημα ασφαλείας! 

IMG 3611 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

General το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο και διακριτικά συναρπαστικό, επιτρέποντας με ασφάλεια πιο έντονη οδήγηση, εκπλήσσοντας ευχάριστα. Προφανώς, μετενσαρκώνει το σπορ πνεύμα των κλασικών MG σε ένα σύγχρονο αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο Hatchback. Τρία προφίλ οδήγησης, Eco, Normal και Sport, η επιλογή των οποίων γίνεται από το σύστημα πολυμέσων. Η μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κυμάνθηκε μεταξύ 15 kWh/ 100 χιλιόμετρα!  

IMG 3566 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Για όσους ασπάζονται την ιδέα της ηλεκτροκίνησης 

IMG 3758 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Η MG φέρνει στο προσκήνιο ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οποίο φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη επιλογή σε όσους ασπάζονται την ιδέα της ηλεκτροκίνησης, είτε πρόκειται για οικογενειάρχες, είτε αφορά νεαρότερο κοινό, ή απλά σε όσους θεωρούν ως προαπαιτούμενο την οδηγική ευχαρίστηση στην εποχή της ενεργειακής μετάβασης.

IMG 3748 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Συγκριτικό πλεονέκτημα   

IMG 3500 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Αναμφίβολα το συγκριτικό πλεονέκτημα του MG4 είναι η προσιτή τιμή του, η οποία με βάση τιμοκαταλόγου αγγίζει τα 32.250 € και με την επιδότηση του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά 2» κατεβαίνει στο άκρως ανταγωνιστικό ποσό των 24.250 € €.

IMG 3544 Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Technical characteristics 

AMAXOMA   
Press Hatchback 
Seats 5
Doors 5
EPIDOSIS  
Fuel type Electricity
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ 7.5 δευτ
Maximum speed 161 km/h (περιορίζεται ηλεκτρονικά)
Weight/power ratio 9.7 κιλά/Hp, 102.7 Hp/τόνος
Weight/torque ratio 6.6 κιλά/Nm, 151.1 Nm/τόνος
ELECTRIC MOTOR  
Electric motor power 170 hp
Torque 250 Nm
Electric motor position Rear axle, transverse
BATTERY  
Gross battery capacity 51 kWh
Net (usable) battery capacity 50.8 kWh
Battery position Under the floor
Electric range (WLTP) 350.8 km
217.98 mi  
Average energy consumption (WLTP) 17 κιλοβατώρα/100 χλμ
HEIGHT AND WEIGHT   
Weight 1655 κιλά
Maximum payload 448 κιλά
Minimum volume of luggage space 363 l
Maximum volume of luggage space 1177 l
DIMENSIONS   
Length 4287 mm
Width 1836 mm
Height 1504 mm
Wheelbase 2705 mm
Front track 1550 mm
Back trace 1551 mm
ARCHITECTURE   
Movement On the rear axle 
Number of ratios and type of gearbox 1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο
Auxiliary systems ABS (Anti-lock Braking System)
Type of address Management chukrania (with teeth)
Steering system  Electric Steering Wheel
Wheels  215/50 R17

photo gallery

We drive MG4
Conclusion
Ομολογουμένως η SAIC motors με το MG4 βάζει γκολ από τα αποδυτήρια στον ανταγωνισμό, προσφέροντας ένα αξιόλογο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με παιχνιδιάρικη οδηγική συμπεριφορά και σε τιμή αντίστοιχη θερμικών μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας, καθιστώντας την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου πιο εύκολη από ποτέ!  
Interior & practicality
7
Current expenditure
8.1
Road behaviour
6.4
Performance
7.2
Enjoyment factor
7.6
value for money
7.5
Comfort
6.4
What grade do you give him?3 Votes
7.5
SYN
Εξωτερικός σχεδιασμός
Price
Διαρρύθμιση εσωτερικού
«Παιχνιδιάρικη» συμπεριφορά
PLEEN
Βασικός εξοπλισμός
Συναρμογή/επιλογή υλικών
7.2