Live the Movement in the streets
Mercedes e220d

Driving Mercedes-Benz E220d 9 G-Tronic MHEV 197 PS: A continuation of tradition

Με την βαριά παρακαταθήκη της Mercedes Benz στο E Segment

What grade do you give him?2 Votes
9.1
8.7

Mercedes e220d

Η E Class της Mercedes-Benz αποτελεί το μοντέλο ορόσημο της γερμανικής εταιρείας, που αποτυπώνει την βαριά παρακαταθήκη του «τριάκτινου αστεριού» στην πολυτελή μεγάλη κατηγορία E Segment. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση E220d, που προβάλει ως «συνεχιστής της παράδοσης».

Ανεξίτηλη στον χρόνο

Η σύγχρονη Mercedes – Benz E Class είναι ο φυσικος διάδοχος της Type 170V του 1946. Από τότε το τριάκτινο αστέρι έβαλε την σφραγίδα στην κατηγορία ως η «κυρία της ασφάλτου», καινοτομώντας και πρωταγωνιστώντας την μεγαλομεσαια πολυτελή κατηγορία, αφήνοντας ανεξίτηλη την αξία της στον χρόνο.

Δείτε αναλυτικά εδώ την ιστορία των μεγαλομεσαίων πολυτελών Mercedes στην μεταπολεμική αυτοκινητιστική ιστορία.

E Class Tribute: the Mercedes mid-size Premium Sedan through time

Εξελίσσοντας το «κλασικό»

Οι σχεδιαστές μένουν πιστοί στην παραδοσιακή γραμμή των μαγαλομεσαίων Mercedes και εξελίσσοντας το γνώριμο σχήμα με στοχευμένη ρετρό αισθητική, χωρίς να παρεκκλίνει από την κλασική εικόνα της εταιρείας που αγαπάμε, αναδεικνύοντας το στυλ και την κομψότητα της πολυτελείας.

Ειδικότερα, το μπροστινό μέρος εμπνέει σοβαρότητα και στιβαρότητα. Κύριο χαρακτηριστικό η διαχρονική μεγάλη χαρακτηριστική μάσκα, σήμα κατατεθέν των Mercedes, με μοτίβο το τριάκτινο αστέρι, η οποία βρίσκεται εντός μαύρου γυαλιστερού πλαισίου, που ενσωματώνει τους «σοβαρούς» Matrix Led προβολείς. Το μακρύ καπό και ο κοντός πρόβολος, ολοκληρώνουν το «άγριο» και δυναμικό πρόσωπο της νέας E Class.

Το προφίλ διατηρεί στο ακέραιο την κλασική γραμμή, εστιάζοντας στην κομψότητα και αναδεικνύοντας την πολυτέλεια. Χωρίς ακρότητες, υιοθετεί μια δυναμική σιλουέτα που δεν κρύβει τον όγκο της, με μυώδεις επιφάνειες και έντονα νεύρα, δίνοντας ζωντάνια στο αμάξωμα. Το μακρύ μεταξόνιο, που τοποθετεί τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος, ελευθερώνει χώρο στην καμπίνα. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε τις αναδυόμενες χειρολαβές στις θύρες, που τονίζουν ακόμα περισσότερο τη στυλιστική γραμμή.

Το πίσω μέρος δείχνει επιβλητικό και σοβαρό, υιοθετώντας τα χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας. Ο sport προφυλακτήρας και η δύο επινικελωμένες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του αμαξώματος, τονίζουν τον δυναμισμό.

Συναρπαστική εμπειρία

Η είσοδος στην καμπίνα συνεπάγεται με την αίσθηση της «συναρπαστικής εμπειρίας», με στοιχεία που την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, δίνοντας της συγκριτικό πλεονέκτημα.

Η πολυτέλεια και η συναρμογή είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του εσωτερικού, με κορυφαίας ποιότητα υλικά με αίσθηση αφής και τους σχεδιαστές να έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα το φινίρισμα.

Σχεδιαστικά εστιάζει στην High Tech απλότητα με τις μπροστινές θέσεις να διαχωρίζονται με μια μεγάλη κονσόλα με δύο ευρύχωρες θήκες και με αισθητική ξύλου. Στο σύνολο οι φυσικοί διακόπτες έχουν αντικατασταθεί με κουμπιά διεπαφής.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι το ταμπλό MBUX Superscreen, στο οποίο μία τεράστια γυάλινη οθόνη εκτείνεται σε όλο το πλάτος της κονσόλας, με τρεις επιμέρους οθόνες και διαθέτει το λογισμικό MBUX, τον οποίο έχει αναπτυχθεί από την ίδια την Mercedes.

Η πρώτη, πίσω από τιμόνι 12,3 ιντσών έχει τη θέση του ψηφιακού πίνακα οργάνων, η κεντρική αφορά το σύστημα πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay και η τρίτη μπροστά από τον συνοδηγό, ως επέκταση της κεντρικής, ώστε ο συνεπιβάτης να χειρίζεται το Multimedia System.

Υψηλή καινοτομία συναντάμε και στον τομέα της άνεσης με αιχμή του δόρατος τα προηγμένα και αναπαυτικά καθίσματα, τα οποία εκτός από την υποδειγματική οσφυϊκή και πλευρική στήριξη, ανεβάζουν τα επίπεδα άνεσης σε άλλο επίπεδο, χάρη στην λειτουργία κίνησης της θέσης και της πλάτης των μπροστινών καθισμάτων, ώστε να μην «πιάνονται» οι επιβάτες.

Εργονομικά βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο, και όλα στην υπηρεσία του οδηγού κάνοντας την οδήγηση παιχνίδι, με τους διακόπτες αφής σε σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή κατά την οδήγηση.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών βρίσκεται στα ιδανικά σημεία για την κατηγορία, αγγίζοντας τα 540 λίτρα, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν, παρά τον τρίτο όγκο, αυξάνοντας την χρηστικότητα και την πρακτικότητα.

Η «Ιδανική καρδιά»

Κάτω από το καπό βρίσκεται η «ιδανική καρδιά», ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 1.993 κ.εκ. με συνδυαστική απόδοση 197 ίππων και 440 Nm ροπής, το συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, παρέχοντας επιπλέον 23 ίππους στο σύνολο και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη 9 G – Tronic.

Αρχοντικές μετακινήσεις

Αναμφίβολα η επιβλητική εμφάνιση, το εντυπωσιακό εσωτερικό και η τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με το προηγμένο ήπια υβριδικό πετρελαιοκίνητο σύνολο, προϊδεάζουν για μία ιδιαίτερη οδηγική εμπειρία. Ας το γνωρίσουμε σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

In the city  οι πληθωρικές διαστάσεις, λειτουργούν αρνητικά στον αστικό ιστό. Άλλωστε πρόκειται για μια ευρύχωρη μεγαλομεσαια λιμουζίνα. Παρόλα αυτά, λόγω των κοντών πρόβολων και της τετραδιεύθνσης, στρίβει εύκολα και ιδιαίτερα ευέλικτα για το μέγεθος του.

In the mountain and rural network αποκαλύπτει όλες τις δεξιότητες του. Στον δρόμο διαθέτει κορυφαίο κράτημα, χάρη στην τετραδιεύθυνση και το σαφέστατο τιμόνι, στρίβει υποδειγματικά παρά το μέγεθος της. Οι μηχανικοί έχουν επιμεληθεί ιδιαίτερα την λειτουργία της ανάρτησης, η οποία διατηρεί μια ουδέτερη αίσθηση εξισσοροπώντας την άνεση και το πάτημα, πετυχαίνοντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφαλείας. Ωστόσο, η αιχμή του δόρατος είναι η ελαστικότητα και η αποδοτικότητα του πετρελαιοκινητήρα σε συνδυασμό με την υψηλή ροπή, που δίνει το αυτοκίνητο το προνόμιο να «καταπίνει χιλιόμετρα» πετυχαίνοντας αρχοντικές μετακινήσεις παρά το βάρος των σχεδόν δύο τόνων του αμαξώματος.

On the motorway αναδεικνύονται η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, προσφέροντας ένα αναπαυτικό ταξίδι ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, σε σημείο να θυμίζει πολυτελή θέση αεροσκάφους.

General η Mercedes δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης στον ανταγωνισμό, προσφέροντας το πληρέστερο οδηγικά αυτοκίνητο. Όποια από τα προφίλ ECO, Standard και Sport, επιλέξει ο οδηγός είναι εξίσου απολαυστική και ποιοτική, ανεβάζοντας τον πήχη κατακόρυφα. Η κατανάλωση εξαιρετικά χαμηλή, αφού κυμάνθηκε μεταξύ 6,8 και 7,1 λίτρων.

Για τους λάτρεις της παράδοσης

Η Mercedes- Benz E 220d είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους επιθυμούν την απόλυτη πολυτέλεια και την καινοτομία και δεν συμβιβάζονται με τις μέσες λύσεις. Για οικογενειάρχες, επιχειρηματίες και όσους ταξιδεύουν πολύ. Αλλά και για τους λάτρεις της παράδοσης, για όσους το πρεστίζ του τριάκτινου αστεριού είναι αξία αδιαπραγμάτευτη.

Αντίστοιχη του ονόματος

Στον τιμοκατάλογο της Mercedes Benz, η πισωκίνητη E220d της δοκιμής μας, ξεκινάει από τα 68.900€. Αξία αναμενόμενη, αντίστοιχη του ονόματος και σύμφωνη με την αίσθηση ποιότητας και της πολυτελείας, αλλά και της συναρπαστικής εμπειρίας του εσωτερικού. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση E200 για τους ενδιαφερόμενους ξεκινάει από τα 66.900€.

Technical characteristics

AMAXOMA

Press

Sedan

Seats

5

Doors

4

CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES

Average combined fuel consumption (WLTP)

4.8-5.5 l/100 km

CO2 emissions (WLTP)

125-143 g/km

Fuel type

Oil

Acceleration 0 - 100 km/h

7.6 δευτ

Maximum speed

238 km/h

Exhaust Gas Specifications

Euro 6

Weight/power ratio

9.7 κιλά/Hp, 102.9 Hp/τόνος

Weight/torque ratio

4.4 κιλά/Nm, 229.8 Nm/τόνος

ENGINE

Power

197 Hp @ 3600 σ.α.λ.

Power per litre of displacement

98.8 Hp/l

Torque

440 Nm @ 1800-2800 S.A.L.

Engine layout

Forward, along

Engine model/code

OM 654 M

Engine casing

1993 cm3

Number of cylinders

4

Engine configuration

in a row

Degree of compression

15.5:1

Number of valves per cylinder

4

Fuel injection system

Common-rail diesel system (common-rail)

Engine suction

Turbocharger , Intercooler

Engine oil capacity

6 l

Engine systems

Start & Stop System

Φίλτρο σωματιδίων

HYBRID SYSTEM

Battery voltage

48 V

Battery technology

Lithium-ion (Li-Ion)

Ηλεκτρικός κινητήρας

Power of the electric motor

23 Hp

Torque

205 Nm

Electric motor position

Between the internal combustion engine and the gearbox

HEIGHT AND WEIGHT

Weight

1915 κιλά

Maximum payload

615 κιλά

Minimum volume of luggage space

540 l

Fuel tank capacity

66 l

DIMENSIONS

Length

4949 mm

Width

1880 mm

Height

1468 mm

Wheelbase

2961 mm

Front track

1634 mm

Back trace

1648 mm

Minimum turning diameter (turning diameter)

11.6 m

ARCHITECTURE

Movement

Rear axle

Number of gears and type of gearbox

9 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων G-TRONIC

Front suspension

Σπειροειδές ελατήριο, Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Rear suspension

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Σπειροειδές ελατήριο

Front brakes

Ventilated trays

Rear brakes

Ventilated trays

Auxiliary systems

ABS (Anti-lock Braking System)

Type of address

Management chukrania (with teeth)

Steering system

Electric Steering Wheel

Wheels

225/60 R17

photo gallery

Mercedes e220d
Conclusion
Η Mercedes μένει πίστη και συνεχίζει την παράδοση που της προσέδωσε τον τίτλο της «κυρίας της ασφάλτου». Εστιάζοντας στην απόλυτη πολυτέλεια, το στυλ και την άνεση. Επιλέγοντας τις καινοτομίες, στοχεύοντας στην συναρπαστική εμπειρία για τους καταναλωτές, η E220d δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και συνεχίζει με την οδική συμπεριφορά και την υποδειγματική ποιότητα κύλισης, την αίσθηση της ανάρτησης και κλείνει με την απόδοση του ντίζελ κινητήρα και την απίστευτα χαμηλή κατανάλωση.
Interior & practicality
9.1
Current expenditure
8.8
Road behaviour
9.4
Performance
8.1
Enjoyment factor
9
value for money
7.1
Comfort
9.7
What grade do you give him?2 Votes
9.1
SYN
Comfort
Ποιότητα Κύλισης
Suspension function
Luxury
External appearance
Consumption
PLEEN
Όγκος αμαξώματος
Χρήση στην καθημερινότητα
8.7