Live the Movement in the streets

New Pure Impulse version for the BMW Z4

Αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τον σπορτίφ και οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα

Όσοι λατρεύουν την ανόθευτη οδηγική απόλαυση σε ένα ανοιχτό μοντέλο της BMW M έχουν κάθε λόγο να προσβλέπουν τώρα στην έλευση της έκδοσης Pure Impulse της BMW Z4 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,7 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 197 – 195 g/km στον κύκλο WLTP). Με το roadster του M.Y. 2024, για πρώτη φορά θα διατίθεται και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για την κορυφαία έκδοση. Ο νέος συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων αποτελεί το βασικό συστατικό ενός ελκυστικού εξοπλιστικού πακέτου που σχεδιάστηκε με σκοπό να απογειώσει τη χαρά της ‘open-top’ οδηγικής εμπειρίας σε διθέσιο όχημα. Η έκδοση Pure Impulse διαθέτει επαναρυθμισμένη τεχνολογία πλαισίου και ζάντες ελαφρού κράματος M διαφορετικών διαστάσεων με διάμετρο 19” στον εμπρός άξονα και 20” στον πίσω. Περιλαμβάνονται επίσης αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τόσο για τις εξωτερικές επιφάνειες όσο και για το εσωτερικό μέρος. Η BMW Z4 Pure Impulse θα διατίθεται προς πώληση στη Γερμανία, σε άλλες αγορές της Ευρώπης και στις ΗΠΑ. Νέες προσθήκες στη γκάμα των εξωτερικών χρωματισμών προσφέρονται και για τις υπόλοιπες εκδόσεις της BMW Z4.

Μυώδεις αναλογίες roadster με σχεδιαστικά χαρακτηριστικά M, δύο καθίσματα στο εσωτερικό, κλασική μαλακή οροφή (soft-top) και ένας εύστροφος κινητήρας με έξι κυλίνδρους σε σειρά και τεχνολογία M TwinPower Turbo που μεταφέρει την ισχύ στο δρόμο στους πίσω τροχούς: αυτή η φόρμουλα έχει καθιερώσει την BMW Z4 M40i ως το αρχέτυπο αυτοκίνητο κάθε θιασώτη της σπορ οδήγησης. Και τώρα, ως βασικό συστατικό μιας συναρπαστικής οδηγικής εμπειρίας, σε όλα αυτά προστίθεται το χειροκίνητο κιβώτιο που αναδεικνύει την ισχύ των 250 kW/340 hp του straight-six κινητήρα.

Νέα ώθηση για τον παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς στην κατηγορία των πολυτελών roadster .

Αυτή η νέα έκδοση στην κορυφή της γκάμας προικίζει την πιο ισχυρή εκδοχή του roadster μοντέλου με τα απαραίτητα εργαλεία/καλούδια που θα ενισχύσουν περαιτέρω τη δημοτικότητά του. Μέχρι σήμερα, σχεδόν οι μισοί από όλους τους πελάτες στη Γερμανία έχουν επιλέξει τη ναυαρχίδα της BMW Z4, της οποίας ο straight-six κινητήρας αποτελεί ένα μοναδικό εμπορικό ατού σε μία έντονα ανταγωνιστική κατηγορία η οποία κυριαρχείται αποκλειστικά από γερμανικές premium μάρκες. Το συγκεκριμένο μοντέλο της BMW M αντιπροσωπεύει πάνω από το 30% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων του roadster το τελευταίο διάστημα.

Κατά τα άλλα, η ζήτηση για την BMW Z4 κατανέμεται μεταξύ δύο εκδόσεων που τροφοδοτούνται από εξαιρετικά αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo. Ο κινητήρας κάτω από το καπό της BMW Z4 sDrive20i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,4 – 7,1 λίτρα/100 χλμ: 167 – 159 g/km κατά το πρότυπο WLTP) αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 kW/197 hp και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (στάνταρ). Το εισαγωγικό μοντέλο διατίθεται προαιρετικά με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, το οποίο είναι στάνταρ στην BMW Z4 sDrive30i των 190 kW/258 ίππων (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,4 – 7,0 λίτρα/100 χλμ: 167 – 159 g/km στον κύκλο WLTP) και παραμένει επίσης στοιχείο του βασικού εξοπλισμού για την BMW Z4 M40i που δεν διαθέτει τις προδιαγραφές της έκδοσης Pure Impulse (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,0 – 7,8 λίτρα/100 χλμ: 181 – 175 g/km στον κύκλο WLTP).

Η τρέχουσα, τρίτη γενιά της BMW Z4 είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των πολυτελών roadster από τότε που κυκλοφόρησε η συγκεκριμένη σειρά μοντέλων και βλέπει τα μερίδιά της στην αγορά να αυξάνονται συνεχώς. Η κύρια περιοχή πωλήσεων για το ανοιχτό διθέσιο είναι η Γερμανία, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία. Η έκδοση Pure Impulse της BMW Z4 M40i θα λανσαριστεί με σταδιακή έναρξη της παραγωγής από τον Μάρτιο του 2024. Το roadster θα συνεχίσει να κατασκευάζεται από τον συνεργάτη παραγωγής του BMW Group, Magna Steyr Fahrzeugtechnik, στο Graz της Αυστρίας.

Τα roadster της BMW : προσδίδοντας μία σύγχρονη πινελιά σε μία επιτυχημένη παράδοση.

Η ιστορία των roadster της BMW είναι στενά συνυφασμένη με το πάθος για σπορ οδηγική απόλαυση και τις άφθονες επιτυχίες στις πίστες. Ξεκινά από τις πρώτες ημέρες της εταιρείας ως αυτοκινητοβιομηχανία και φτάνει στο σήμερα με τη μορφή της BMW Z4.

Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και η κίνηση στους πίσω τροχούς καθόρισαν επίσης την οδηγική εμπειρία της BMW 328, η οποία ολοκλήρωσε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση το 1936 με τη νίκη στον αγώνα Eifelrennen στο Nürburgring. Στα χρόνια που ακολούθησαν, ανανεωμένες εκδόσεις της ίδιας φιλοσοφίας όσον αφορά τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, έκαναν συχνά την εμφάνισή τους στα roadster μοντέλα της μάρκας. Αυτό ισχύει τόσο για την BMW Z1, η οποία αποκαλύφθηκε το 1987, αφού αναπτύχθηκε ως μια πλατφόρμα δοκιμών και καινοτομίας από την BMW Technik, όσο και για την BMW Z3 που παρουσιάστηκε το 1995. Και οι δύο πρώτες γενιές μοντέλων της BMW Z4 υιοθέτησαν επίσης την ίδια συνταγή για να προσφέρουν συναρπαστική οδηγική απόλαυση με την οροφή ανοιχτή.

Αποκλειστικός συνδυασμός: έξι κύλινδροι και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ο συνδυασμός ενός straight-six κινητήρα με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο σημαίνει ότι η νέα έκδοση της BMW Z4 M40i αντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση σε αυτή την κατηγορία – και την ίδια στιγμή μία εξαιρετικά αποκλειστική διάταξη στη γκάμα προϊόντων της BMW. Στην πραγματικότητα, τα μόνα μοντέλα στην υπάρχουσα γκάμα που διατίθενται με αυτόν τον συνδυασμό κινητήρα και συστήματος μετάδοσης είναι τα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Τώρα ένα μοντέλο BMW M Performance έρχεται να προστεθεί με τη μορφή της BMW Z4 M40i Pure Impulse.

Ο κινητήρας των 3,0 λίτρων της BMW Z4 M40i υιοθετεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία M TwinPower Turbo στην οποία οφείλει την ευστροφία, την άμεση παροχή ισχύος και τη μεταξένια λειτουργία του. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κινητήρα περιλαμβάνουν σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, βελτιστοποιημένα ως προς το βάρος έμβολα και μια υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή. Ένας twin-scroll υπερσυμπιεστής τροφοδοτεί τους έξι θαλάμους καύσης με συμπιεσμένο αέρα, ενώ ένα έμμεσο intercooler ρυθμίζει τη θερμοκρασία του. Το πακέτο τεχνολογιών της μονάδας κίνησης περιλαμβάνει επίσης ψεκασμό υψηλής ακρίβειας που λειτουργεί σε πιέσεις έως 350 bar, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS.

Με μέγιστη ροπή 500 Nm που μπορεί να παραχθεί μεταξύ 1.600 και 4.500 σ.α.λ., ο κινητήρας αποδίδει συναρπαστική ισχύ που ανέρχεται σε 250 kW/340 hp, σταθερά από τις 5.000 έως τις 6.500 σ.α.λ.

Σε αυτή την ειδική έκδοση, η ισχύ μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για την BMW Z4 M40i. Πρόκειται για ένα αρθρωτό κιβώτιο ταχυτήτων της BMW το οποίο ενσωματώνει, ειδικά για μοντέλα Μ, εξαρτήματα για τα γρανάζια και τους άξονες, που έχουν τροποποιηθεί για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες υψηλής απόδοσης του straight-six κινητήρα. Ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων, ο οδηγός του και η σύνδεσή τους με το κιβώτιο, έχει επίσης κατασκευαστεί ειδικά για την έκδοση Pure Impulse της BMW Z4 M40i – και προσφέρει την απαράμιλλη αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων για την οποία φημίζονται τα μοντέλα της BMW. Η άμεση ροή ισχύος, σε συνδυασμό με την καθοριστική εμπλοκή του οδηγού στις αλλαγές σχέσεων, ενισχύει τον συναισθηματικό δεσμό μεταξύ οδηγού και οχήματος. Οι διαδρομές του επιλογέα είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίζονται γρήγορες και διαισθητικές αλλαγές ταχυτήτων.

Με την ισχύ να μεταδίδεται μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι σε θέση να επιταχύνει την BMW Z4 M40i από στάση στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το σπριντ 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5 δευτ. στα μοντέλα με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport. Αν και από προεπιλογή το κιβώτιο Steptronic Sport επιλέγει τις ταχύτητες αυτόματα, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τη διαδικασία αλλαγής χειροκίνητα, εάν το επιθυμεί. Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι είναι σχεδιασμένα για να επιτρέπουν την αυθόρμητη αλληλεπίδραση με το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Βελτιωμένη ρύθμιση πλαισίου, ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω για πρώτη φορά στην BMW Z 4.

Οι συμπαγείς αναλογίες, το ελαχιστοποιημένο βάρος, το χαμηλό κέντρο βάρους και η σχεδόν τέλεια κατανομή του εμπρός/πίσω σε αναλογία 50:50 είναι τα καθοριστικά στοιχεία της φιλοσοφίας της BMW Z4, που έχει βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την ευελιξία και τις δυναμικές επιδόσεις. Η εξαιρετικά άκαμπτη δομή του αμαξώματος και του πλαισίου και τα άριστα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά συμβάλλουν επίσης στη διαμόρφωση του σπορ χαρακτήρα της Z4. Η σχεδίαση του πλαισίου του roadster, που συνδυάζει έναν εμπρός άξονα με γόνατα ελατηρίων δύο συνδέσμων και έναν πίσω άξονα με πέντε συνδέσμων, δημιουργεί ένα συναρπαστικό και αρμονικό μείγμα δυναμισμού και οδηγικής άνεσης.

Ο στάνταρ εξοπλισμός της BMW Z4 M40i περιλαμβάνει σπορ τιμόνι με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού, φρένα M Sport και διαφορικό M Sport στον πίσω άξονα, καθώς και προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, με βελτιστοποιημένο λογισμικό για την έκδοση Pure Impulse. Η αποκλειστική τεχνολογία πλαισίου της ειδικής έκδοσης διαθέτει ειδικά προσαρμοσμένα βοηθητικά ελατήρια στον εμπρός και πίσω άξονα. Ένας ειδικά ενισχυμένος σφιγκτήρας αντιστρεπτικής δοκού τοποθετείται επίσης εμπρός, ενώ τόσο η χαρτογράφηση του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου των πίσω αμορτισέρ όσο και το λογισμικό του αντίστοιχου για το σπορ σύστημα διεύθυνσης έχουν επαναπροσδιοριστεί. Προκειμένου να επιτευχθούν πιο αιχμηρά χαρακτηριστικά σε επίπεδο χειρισμού που θα εκτιμηθούν από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, η ομάδα εξέλιξης εξόπλισε επίσης το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το διαφορικό M Sport με ειδικό λογισμικό ελέγχου για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό όσον αφορά το πλαίσιο είναι τα μεγέθη των τροχών, καθώς για πρώτη φορά στην BMW Z4 M40i του 2024 τοποθετούνται τροχοί διαφορετικών διαστάσεων εμπρός / πίσω. Οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος M σε σχεδίαση διπλών ακτίνων με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα έχουν διάμετρο 19 ίντσες στον εμπρός άξονα και 20 ίντσες στον πίσω. Αποτελώντας μέχρι πρότινος αποκλειστικότητα των μοντέλων υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει τη βέλτιστη μεταφορά της κινητήριας ισχύος στο δρόμο – ειδικά σε συνδυασμό με την κίνηση στους πίσω τροχούς – μαζί με την εξαιρετικά αποτελεσματική μεταφορά των πλευρικών δυνάμεων υπό πίεση στις στροφές.

Έκδοση Pure Impulse με εξατομικευμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά.

Εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, την εκλεπτυσμένη ρύθμιση του πλαισίου και τον συνδυασμό ζαντών ελαφρού κράματος M με διάμετρο 19 και 20 ιντσών, η έκδοση Pure Impulse προσθέτει επίσης μεμονωμένα χαρακτηριστικά στο εξωτερικό σχεδιασμό της BMW Z4 M40i, τα οποία προσδίδουν στο roadster μια πιο αιχμηρή εμφάνιση που υπογραμμίζει συνολικά τον σπορ χαρακτήρα αυτοκινήτου. Παράλληλα, συμπληρώνουν τα υπάρχοντα εξαρτήματα M που βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα και την ισορροπία σε επίπεδο αεροδυναμικής.

Μεταξύ αυτών είναι το φινίρισμα M High-gloss Shadowline σε περισσότερα σημεία – συμπεριλαμβανομένης της αποκλειστικής σήμανσης του μοντέλου στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και στο πίσω μέρος του οχήματος – τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τα οποία είναι βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τα ειδικά σχεδιασμένα πτερύγια για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στην περιοχή γύρω από τους πίσω θόλους των τροχών καθώς και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων για τα φρένα M Sport.

Τα νέα εξωτερικά χρώματα αποτελούν επίσης μέρος των προδιαγραφών της έκδοσης Pure Impulse. Στην παλέτα χρωμάτων για τα οχήματα που προορίζονται για τις αγορές της Ευρώπης περιλαμβάνεται το μεταλλικό φινίρισμα Frozen Deep Green, ενώ για εκείνα που θα διατεθούν στις ΗΠΑ το μεταλλικό χρώμα αμαξώματος Sanremo Green. Επιπλέον, εξωτερικές βαφές από τη γνωστή γκάμα χρωμάτων της BMW Z4 μπορούν να επιλεγούν εναλλακτικά αντί των νέων χρωματισμών.

Αποκλειστικός εξοπλισμός εσωτερικού για την έκδοση Pure Impulse .

Το εσωτερικό της BMW Z4 προορίζεται για απεριόριστες οδηγικές απολαύσεις σε έναν χώρο με μοντέρνα και εκλεπτυσμένη αίσθηση σπορ αυτοκινήτου. Η οδηγοκεντρική σχεδίαση του cockpit και τα ειδικά για το μοντέλο σπορ καθίσματα, με ενσωματωμένα προσκέφαλα, συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η καμπίνα συνδυάζει καθαρές γραμμές που μοιάζουν να ρέουν προς τα εμπρός με επενδεδυμένες επιφάνειες σε λίγες μόνο περιοχές.

Η έκδοση Pure Impulse περιλαμβάνει σχεδιαστικά χαρακτηριστικά M στο εσωτερικό καθώς και αποκλειστικές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, υπάρχει ένας μοχλός αλλαγής ταχυτήτων Μ και ένα ειδικό για το μοντέλο κάλυμμα κεντρικής κονσόλας, που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου της ειδικής έκδοσης. Η δερμάτινη επένδυση Vernasca σε χρωματισμό Cognac και μαύρες ραφές M – επίσης αποκλειστικά για την BMW Z4 M40i Pure Impulse – αποπνέει μία αίσθηση πολυτελούς κομψότητας και σπορτίφ φινέτσας. Η συγκεκριμένη συμπληρώνεται στο εσωτερικό από διακοσμητικές λωρίδες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.

Νέα χρώματα αμαξώματος και για τα τετρακύλινδρα μοντέλα.

Οι νέες αποχρώσεις που προστέθηκαν στην παλέτα εξωτερικών χρωμάτων είναι διαθέσιμες και για άλλα μοντέλα της BMW Z4 του 2024, πέραν της Pure Impulse edition. Ωστόσο, το μεταλλικό χρώμα Frozen Deep Green προορίζεται για τις κορυφαίες εκδόσεις του roadster. Το μεταλλικό φινίρισμα Sanremo Green είναι επίσης διαθέσιμο για τις BMW Z4 sDrive20i και BMW Z4 sDrive30i.

Τα δύο τετρακύλινδρα μοντέλα διαθέτουν στάνταρ τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του πακέτου M Sport, που περιλαμβάνουν κυρίως τις εισαγωγές αέρα τριών τμημάτων στον εμπρός προφυλακτήρα, το εξατομικευμένο περίγραμμα των πλαϊνών ποδιών και τον πίσω προφυλακτήρα με τα χαρακτηριστικά πλευρικά τμήματα. Οι ζάντες ελαφρού κράματος M των 18 ιντσών σε σχεδίαση διπλών ακτίνων βρίσκονται επίσης στη λίστα του βασικού εξοπλισμού και φέρουν δίχρωμο φινίρισμα, ενώ εφοδιάζονται με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω. Η BMW Z4 sDrive30i εξοπλίζεται επιπλέον με ανάρτηση M Sport, σπορ τιμόνι με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού και φρένα M Sport, όλα στάνταρ. Προαιρετικό είναι το διαφορικό M Sport για τη συγκεκριμένη έκδοση του roadster.

Η μαλακή οροφή της BMW Z4 διατίθεται επίσης σε φινίρισμα Anthracite Silver ως εναλλακτική επιλογή σε σχέση με το στάνταρ μαύρο χρώμα όλων των εκδόσεων του μοντέλου. Λειτουργεί ηλεκτρικά και μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει μέσα σε δέκα δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού, ακόμη και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h. Ένας εκτροπέας αέρα, η θέρμανση των καθισμάτων και ο αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών ανήκουν επίσης στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του roadster. Το στάνταρ πακέτο αποθηκευτικών χώρων και η δυνατότητα που επιτρέπει αντικείμενα μεγάλου μήκους από το χώρο αποσκευών να εισέρχονται στην καμπίνα μέσω του σχετικού ανοίγματος, βελτιώνουν τη λειτουργικότητα τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και σε μακρινά ταξίδια.

Η γνήσια οδηγική απόλαυση συνδυάζεται με τη διαισθητική λειτουργία και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Ο γνώριμος οδηγοκεντρικός χαρακτήρας των μοντέλων BMW και η εργονομικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση εσωτερικού πλαισιώνονται από το σύστημα απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive. Το εν λόγω σύστημα συνδυάζεται με το BMW Live Cockpit Professional που υπάρχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις της BMW Z4 εξασφαλίζοντας διαισθητικό χειρισμό και έξυπνη συνδεσιμότητα. Αυτό αποτελείται από έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με γραφική απεικόνιση που μπορεί να παραμετροποιηθεί και μια οθόνη ελέγχου με λειτουργία αφής – και οι δύο με διαγώνιο 10,25 ιντσών – καθώς και το Controller στην κεντρική κονσόλα και το BMW Intelligent Personal Assistant. Το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ένα σύστημα πολυμέσων που βασίζεται σε σκληρό δίσκο, η ενσωμάτωση smartphone και το WiFi hotspot αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου BMW Live Cockpit Professional. Το σύστημα ηχείων Hi-Fi, η hands-free λειτουργία με διεπαφή USB και το σύστημα συναγερμού είναι επίσης στάνταρ, ενώ το Harman Kardon Surround Sound System με 12 ηχεία μπορεί να προστεθεί προαιρετικά.

Η νέα BMW Z4 προσφέρει επιπλέον μια επιλογή συστημάτων υποστήριξης οδηγού που είναι προσεκτικά προσανατολισμένα στην γνήσια οδηγική απόλαυση. Το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (Front Collision Warning) με παρέμβαση φρένων, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με επιστροφή στη λωρίδα και η λειτουργία Speed Limit Info με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Στη λίστα επιλογών θα βρείτε χαρακτηριστικά όπως το Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Change Warning), καθώς και τα συστήματα Rear Collision Prevention, Crossing Traffic Warning, Parking Assistant, Reversing Assist Camera και Reversing Assistan. Το προαιρετικό BMW Head-Up Display προβάλλει πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση στο παρμπρίζ.