Η Mercedes-Benz Vans κινείται
by
ταχύτατους ρυθμούς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό
των προϊόντων
της. Όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης
κίνησης με έμφαση
στην αξιοπιστία, την ποιότητα και το βέλτιστο συνολικό κόστος χρήσης (TCO). Για ακόμη υψηλότερη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες της
στο μέλλον, η
Mercedes-Benz Vans ανέπτυξε τη
νέα Electric Versatility Platform για την κατηγορία των
μεγάλων Vans. Αυτή η πρωτοποριακή πλατφόρμα
ηλεκτροκίνησης θα
αποτελέσει τη
βάση για το eSprinter επόμενης γενιάς.
Τα κύρια στοιχεία της νέας
πλατφόρμας είναι τρία δομικά τμήματα που επιτρέπουν τη μέγιστη δυνατή
ευελιξία κατά την ανάπτυξη και τη
σχεδίαση διαφορετικών τύπων αμαξωμάτων. Με αυτό τον τρόπο,
διαμορφώσεις αμαξώματος οι οποίες ήταν προηγουμένως διαθέσιμες μόνο για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι
πλέον εφικτές και με ηλεκτροκίνηση.
"The
eSprinter επόμενης γενιάς θα μας επιτρέπει να προσφέρουμε
πολύ
περισσότερες
εκδόσεις αμαξώματος.
Κατά συνέπεια, στο μέλλον, θα είμαστε σε
θέση να ικανοποιούμε τις απαιτήσεις των
Customers
at
πολλούς και διαφορετικούς κλάδους,
ενώ ταυτόχρονα θα τους προσφέρουμε τα πλεονεκτήματα
of
driving
by
τοπικά μηδενικές εκπομπές», λέει ο
Marcus Breitschwerdt, Επικεφαλής της
Mercedes-Benz Vans. «Το Sprinter αποτελεί εδώ και 25 χρόνια απτή απόδειξη των δυνατοτήτων μας στον τομέα των μεταφορών.
Στο πεδίο της
ηλεκτρικής κινητικότητας,
we have
εισάγει πολλές καινοτομίες
The
τελευταία χρόνια.
Εφαρμόζοντας τη
στρατηγική
ταχύτατου
εξηλεκτρισμού, συνδυάζουμε τα καλύτερα από δύο κόσμους – καινοτομία και εξειδίκευση!»
Η Mercedes-Benz είναι πεπεισμένη για τα
οικολογικά
και οικονομικά πλεονεκτήματα
της ηλεκτροκίνησης και θα συνεχίσει να προωθεί τα σχέδιά της
by
στόχο να προσφέρει ηλεκτροκίνητα Vans
για όλες τις κατηγορίες.
Η
Mercedes-Benz Vans επιταχύνει
on
στρατηγική
εξηλεκτρισμού και επιδιώκει
να πρωτοστατήσει στα
ηλεκτρικά συστήματα
broadcast
κίνησης επισπεύδοντας την ανάπτυξη της
νέας Electric Versatility Platform για την κατηγορία των
μεγάλων Vans. Αυτή η πρωτοποριακή πλατφόρμα
ηλεκτροκίνησης θα υποστηρίξει
το eSprinter επόμενης
γενιάς,
by
στόχο να προσφέρει τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία του. Με μια επένδυση
350 εκατομμυρίων
ευρώ, η Electric Versatility Platform θα παίξει καίριο ρόλο στα
σχέδια της Mercedes-Benz Vans για μεταφορές με
μηδενικές εκπομπές και θα προσφέρει
βέλτιστες λύσεις για όλους τους κλάδους
μεταφορών.
In addition, the
eSprinter επόμενης γενιάς θα παράγεται με ουδέτερο ισοζύγιο CO2 κάτι
που αποτελεί άλλο ένα βήμα προς την επίτευξη του στόχου της
Daimler “Ambition 2039”».
Σήμερα,
η
Mercedes-Benz Vans είναι ήδη ο
ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με
μερίδιο
άνω
του 30% στις κατηγορίες μεσαίων και μεγάλων Vans στην Ευρώπη. Μετά
το eVito και το eSprinter, η
Mercedes-Benz Vans σκοπεύει να αναπτύξει
το eCitan, ώστε
να καλύψει όλες τις κατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών με
electric vehicles
μπαταρίας.
Η ανάπτυξη της
Electric Versatility Platform υπογραμμίζει το νέο προσανατολισμό
at
στρατηγική
of
Mercedes-Benz Vans, η οποία –
μεταξύ άλλων – προσβλέπει
στην κατάκτηση ηγετικής θέσης στον
τομέα της
ηλεκτρικής κινητικότητας.
«Να αναβαθμίσουμε
τις μεταφορές στο επόμενο
επίπεδο:
Αυτός είναι
ο
στόχος που έχουμε
θέσει στη
Mercedes-Benz Vans. Φιλοδοξούμε να υπερβούμε
τις προσδοκίες
των πελατών μας,
προσφέροντάς τους τα πιο ελκυστικά Vans
και πολύτιμες υπηρεσίες.»
Marcus Breitschwerdt, Επικεφαλής
Mercedes-Benz Vans.
Η Mercedes-Benz Vans έχει αναδιατυπώσει τη στρατηγική της σύμφωνα με
εκείνη του κλάδου επιβατικών αυτοκινήτων, δίνοντας έμφαση στα
εξής:
– Σαφής τοποθέτηση ως κατασκευαστής premium Vehicles για επαγγελματίες και ιδιώτες
Η Mercedes-Benz Vans υπογραμμίζει το προφίλ of ως κατασκευαστής premium οχημάτων και πάροχος πρωτοποριακών λύatων για επαγγελματίες και ιδιώτες πελάτες.
– Εστίαση στις ανάγκες και
την πιστότητα πελατών
Η Mercedes-Benz Vans θα εντατικοποιήatι on συνεργασία of by τthς πελάτες της, ώστε να διασφαλίσει ότι The προϊόνThe και The υπηρεσίες πth προσφέρει προsaρμόζονTheι απολύτως στις ανάγκες τthς.
– Ηγετική θέση at ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης και τις ψηφιακές λύatις
Stόχος of Mercedes-Benz Vans είναι να θέatι νέα πρότυπα atν κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών by λύatις προsaνατολισμένες στthς πελάτες και το μέλλον. Εκτός από onν ηλεκτρική κινητικότητα, εξίσth εντατικά αναπτύσσονTheι η διασύνδεση των οχημάτων και The ψηφιακές λύatις.
– Βελτιστοποίηση εξόδων
Προκειμένου να βελτιωθεί η κερδοφορία και να αυξηθεί η ανTheγωνιστικότητα, θα βελτιστοποιηθούν τα πάγια έξοδα. Η κερδοφορία διαδραματίζει epίσης σημαντικό Role στο πλαίσιο τth μετασχηματισμού προς on διασυνδεδεμένη κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές.
Electric Versatility Platform of Mercedes-Benz
- Το σύστημα μετάδοσης κίνησης
στους πίσω τροχούς, τα
δύο μεταξόνια, οι τρεις χωρητικότητες μπαταρίας και το υψηλότερο μέγιστο
ωφέλιμο φορτίο επιτρέπουν κάθε πιθανή
version
αμαξώματος - Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα
αυξάνει
την ευελιξία και την πρακτικότητα
του eSprinter επόμενης
γενιάς μειώνοντας ταυτόχρονα την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής - Το eSprinter επόμενης γενιάς θα συντελέσει
σημαντικά στις μεταφορές με τοπικά μηδενικές εκπομπές στο μέλλον
Τα κύρια στοιχεία του νέου
σχεδιασμού είναι
τρία κυρίως δομικά τμήματα που αφήνουν
μεγάλα περιθώρια ευελιξίας κατά
την ανάπτυξη και τη
σχεδίαση διαφορετικών τύπων αμαξωμάτων:
Εμπρόσθιο τμήBut για
The εξαρτήματα υψηλής
τάσης
Το ομοιόμορφα σχεδιασμένο
μπροστινό
Department
περιλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα
υψηλής τάσης, όπως τα
εξαρτήματα φόρτισης
and the
μετατροπέα AC/DC. Συνεπώς, μπορεί να συνδυάζεται
χωρίς τροποποιήσεις με όλες τις εκδόσεις του
οχήματος,
ανεξαρτήτως μεταξονίου,
μεγέθους μπαταρίας και αμαξώματος.
Εγκατάσταση της μπαταρίας υψηλής
τάσης στο υποδάπεδο
Το δεύτερο δομικό τμήμα είναι
η μπαταρία υψηλής τάσης (HV), η οποία
is
ενσωματωμένη στο υποδάπεδο
του οχήματος. Στο
μέλλον θα διατίθενται τρεις μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας. Έτσι, ο πελάτης
θα μπορεί να επιλέγει την αυτονομία και το ωφέλιμο
φορτίο που ταιριάζουν
καλύτερα στη χρήση του οχήματος.
Χάρη στις διαφορετικ΄ς εκδόσεις μπαταρίας, το eSprinter επόμενης γενιάς θα μπορεί να ικανοποιεί τις ιδιαίτερες επιθυμίες των πελατών
όσον αφορά τις ιδιαίτερες απαιτήσεις TCO, είτε
πρόκειται για αστικές είτε για υπεραστικές μεταφορές.
Πίσω
τμήBut
by ηλεκτρικό κινητήριο άξονα
Ο τρίτος πυλώνας του αρθρωτού σχεδιασμού είναι ο ηλεκτρικά κινητήριος οπίσθιος άξονας, ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα μεγάλων ηλεκτροκίνητων Vans. Ο μικρών διαστάσεων και πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο πίσω δομικό τμήμα και είναι σχεδιασμένος κατά τέτοιο
τρόπο, ώστε να προσαρμόζεται τέλεια σε όλες τις εκδόσεις μοντέλων – από ολοκληρωμένα
κλειστά Vans μεταφοράς φορτίου και επιβατών μέχρι πλαίσια
για κλειστές ή
ανοιχτές καρότσες – χάρη στην ενιαία πλατφόρμα.