From the time of Datsun 240Z to date, the models of Nissan with the Z in the mask have created a rather legendary tradition: Backward, quickly, fun, competent and cheap coupes that endure in time - no matter how you look at it. Η Japanese brand has decided to keep the legend alive and the clock counts down for the launch of the next generation of Z.
400Ζ.This will be the name of his "successor"Nissan 370Z.Only that thedifferences will be enormous, from model to model. While the 370Z was introduced on 29 October2008 and thenext generation of Z had been announced10 years later, the details regarding the400Ζ remain a mystery. This, of course, does not mean that there are noleaks, from which we obtaina taste of what to expect.
The 400Z will be impressive, design-wise
Sources from the Japanese company report that the rear-wheel drive coupe that will result in 2021 (yes, it will be rear-wheel drive) will have many retro references and in particular, it will refers to the design at "father" of the Z, the Datsun 240Z. The "basic recipe", that is, rear-wheel drive coupe, will remain unchanged, as will the muscular, intensely sporty lines. Αλλά αυτά, δεν είναι τα μεγάλα νέα.
Αναμένονται ευθείες παραπομπές στο Datsun 240Z
Οι διαρροές αναφέρουν ότι στο 400Ζ, η Nissan δεν θα τοποθετήσει νέο κινητήρα, αλλά θα προσφύγει σε μια δοκιμασμένη, υπάρχουσα λύση: Θα βάλει κάτω από το καπώ τον 3λιτρο turbo V6 που χρησιμοποιεί το Infinity Q60. Με το μοτέρ αυτό, απόδοσης 400 ίππων and 475 Nm ροπής, υπολογίζεται ότι 400Ζ θα έχει καλύτερες επιδόσεις from the Q60 Red Sport 400, (στο οποίο το σπρίντ στα 100 χ.α.ω. από στάση γίνεται στα 4,5 δευτερόλεπτα) καθώς θα είναι σημαντικά smaller and lighter. Ιδιαίτερα στο Weight, γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε αυτό να κρατηθεί κοντά στο… ψυχολογικό όριο των 1.500 κιλών.
H Nissan θέλει να κάνει ευθεία παραπομπή στην παράδοσή της στα προσιτά, ικανά σπορ κουπέ
Με την πιθανότητα η Nissan, για λόγους οικονομίας κλίμακας, να χρησιμοποιήσει την πισωκίνητη πλατφόρμα του Infinity Q60 (το οποίο διατίθεται και σε four-wheel drive έκδοση), η διαφορά με το Infinity είναι ότι -σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής σχεδιασμό- το 400Ζ θα διατίθεται στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ θα εξεταστεί στο μέλλον εάν θα διατεθεί και προαιρετικό εφτάρι σειριακό. Ο λόγος του λανσαρίσματος με χειροκίνητο, είναι η ικανοποίηση των purists, αφού η Nissan θέλει να (ξανα)αποδείξει ότι συνεχίζουν να “τα φτιάχνουν όπως παλιά” και… καλύτερα!
Αν είναι έτσι το νέο Ζ εμφανισιακώς και… μοτερικώς, οι purists θα ανταποκριθούν με δάκρυα συγκίνησης
The sport μοντέλο της Nissan θα φοράει -φυσικά- όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες της μάρκας και εκτιμάται ότι θα παρουσιαστεί ως το 2021 (αν δεν πέσει κανένας κομήτης να αφανίσει τη Γη, μιας και με τον κορωνοϊό φοβήθηκε το μάτι μας), ουσιαστικά εγκαινιάζοντας τα νέα σήματα της σειράς Ζ. Ένα ερώτημα είναι εάν θα προλάβει να λανσαριστεί πριν από την επόμενη γενιά του GT-R, με δεδομένο ότι το R35 είχε παρουσιαστεί νωρίτερα από το 370Ζ. Κάτι που φαίνεται ότι θα γίνει, μιας και ο Chief Product Specialist της Nissan, Hiroshi Tamura, δήλωσε πρόσφατα πως η νέα γενιά του Godzilla θα αργήσει να μας έρθει. Λογικό, μιας και η Nissan δουλεύει επάνω σε υβριδικές τεχνολογίες, για να είναι ο Godzilla -ως συνηθίζει- μια γενιά μπροστά από τον ανταγωνισμό…
Tip: Το φοβερό είναι πως έχει ξεκαθαριστεί ότι θα προκύψει και ισχυρότερη, Nismo έκδοση του 400Ζ, για το οποίο οι φήμες λένε πως θα κινείται περίπου στους 475 ίππους.
Tip2: Η τιμή της βασικής έκδοσης, βάσει διαρροών, “θα είναι σημαντικά φθηνότερη από αυτή της Toyota GR Supra“, διατηρώντας (και) την παράδοση των Ζ να είναι προσιτές σπορ κατασκευές.
Tip3: Όπως αντιλαμβάνεσαι, καμία από τις παραπάνω εικόνες δεν είναι επίσημη, μιας και στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα είναι το 400Ζ.