Μέχρι σήμερα, ήταν μόνο φήμες. Τώρα, που κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του Hyundai i20N να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring (θυμάσαι από που προέρχεται το “Ν”, ε;), εκεί όπου το N division έχει στήσει το ευρωπαϊκό του τεχνικό κέντρο, ξέρουμε ότι είναι πραγματικότητα. Οι Κορεάτες ετοιμάζουν “καυτή” έκδοση στη μικρότερη κατηγορία, για να παίξουν απέναντι από τα Volkswagen Polo GTI, Ford Fiesta ST, Peugeot 208 GTi.
Το subcompact hot hatch έχει διαφορές από το “κανονικό” i20. Αν εξαιρέσουμε τις μεγαλύτερες ζάντες, 18 ιντσών οι οποίες πατάνε επάνω σε Pirelli P-Zero 215/40, από μέσα φαίνονται τα μεγαλύτερα φρένα, το αμάξωμα κάθεται πιο χαμηλά, ενώ πέρα από ορισμένα διακριτικά σπόιλερ, δεν βλέπουμε τεράστιες διαφορές, εκτός από το πίσω μέρος, ο οποίος έχει κοπεί για να χωρέσουν δύο εξατμίσεις. Εμφανές είναι ότι η πρόθεση της Hyundai είναι το i20N να είναι λίγο φαρδύτερο, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι θα γίνουν αλλαγές στο μοντέλο παραγωγής, σε σχέση με αυτό της δοκιμής, ώστε να επιτευχθεί πιο επιθετική εμφάνιση.
Αυτοί που είδαν το test mule στο Nurburgring, αναφέρουν ότι διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων -με το λογότυπο “Ν” στο λεβιέ- και ότι φαινόταν να είναι αρκετά σκληρό στο πάτημά του. Όσο για το τι θα φοράει κάτω από το καπό; Προς το παρόν, μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες, αλλά όλες (οι εικασίες) συμφωνούν ότι το πιθανότερο είναι να δούμε τον τετρακύλινδρο 1,6 λίτρων T-GDI που έχουμε γνωρίσει στα Kona και Tucson με 174 ίππους, με “πείραγμα” από το τμήμα επιδόσεων της Hyundai που θα φτάσει την ιπποδύναμή του στην περιοχή των 200 ίππων. Γεγονός που δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο, αν σκεφτεί κανείς ότι το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιεί το Kia Ceed GT με τους 201 ίππους.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα δούμε το i20N επισήμως στις αρχές του επόμενου έτους, όμως υπάρχει μια απορία: Εάν η Hyundai θα παρουσιάσει την “καυτή” βέρσιον του i20, το οποίο είναι στην αγορά από το 2014, του έγινε facelift το 2018 και αναμένεται να αντικατασταθεί το 2021, έναν χρόνο πριν αλλάξει γενιά…