Με νέα μοντέλα σχεδόν σε κάθε κατηγορία όπως το Mondeo όπου τετραπλασίασε τις πωλήσεις του ή το Ford Ranger το δημοφιλές pick-up για τους Ευρωπαίους, όπως και όλα τα επαγγελματικά της Ford ή το Fiesta που πουλάει πάντα σαν ζεστό ψωμί, έρχεται να προστεθεί και η θρυλική Mustang με ήδη 12.000 παραγγελίες και η άνοδος των πωλήσεων να επισφραγιστεί. Βέβαια σε αναμονή και του τετρακίνητου τέρατος Ford Focus RS μόνο μεγαλύτερο κέρδος έχουνε να περιμένουνε οι ιθύνοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αύξηση πωλήσεων 20% και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς ήταν ο απολογισμός της Ford για το μήνα Νοέμβριο. Αυτό οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για τα νέα μοντέλα επιβατικών, SUV και επαγγελματικών οχημάτων της. Ήταν ο καλύτερος Νοέμβριος της Ford στην Ευρώπη από το 2009.
Οι πωλήσεις Ford ανήλθαν στις 101.500 μονάδες στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της* το Νοέμβριο και στις 1.181.200 από την αρχή της χρονιάς (+20,5% και +9,9%, αντίστοιχα από πέρσι). Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της βιομηχανίας αυτοκινήτου αυξήθηκαν κατά 13,9% και 9,0%.
«Κλείνουμε το 2015 με ισχυρά αποτελέσματα και ευοίωνες προοπτικές για το 2016,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Η πολυπληθής νέα προϊοντική γκάμα Ford προσελκύει νέους πελάτες και αλλάζει την εικόνα της μάρκας μας.»
Το συνολικό μερίδιο της Ford στις 20 αγορές άγγιξε το 7,9% το Νοέμβριο, και το 8,1% το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου. Στις 50 Ευρωπαϊκές αγορές, το μερίδιο της Ford ανέβηκε στο 7,6% το Νοέμβριο και στο 7,7% τους πρώτους 11 μήνες του 2015.
Οι κατηγορίες λιανικής & fleet υψηλότερης αξίας της Ford αποτέλεσαν το 78% των πωλήσεων το Νοέμβριο, +3 ποσοστιαίες μονάδες από πέρσι και +5 αντίστοιχα από το μέσο όρο της βιομηχανίας.
Πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων
Το μερίδιο αγοράς επιβατικών μοντέλων Ford ήταν 7,0% το Νοέμβριο, +0,3 ποσοστιαίες μονάδες από πέρσι.
Οι Ευρωπαϊκές παραγγελίες για τη νέα Ford Mustang ξεπέρασαν τις 12.000 με την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου επί Ευρωπαϊκού εδάφους στη θρυλική 51χρονη ιστορία του.
Το νέο Mondeo πέτυχε άνοδο πωλήσεων 350% το Νοέμβριο και 76% από την αρχή της χρονιάς. Οι παραγγελίες για το νέο C-MAX το Νοέμβριο αυξήθηκαν κατά 25%. Με 288.900 μονάδες, οι φετινές πωλήσεις του Fiesta ήταν οι υψηλότερες από το 2011. Το Fiesta ήταν Ευρωπαϊκό bestseller στην κατηγορία του τους πρώτους 10 μήνες του 2015, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Jato Dynamics.
Η οικογένεια Ford SUV παρέμεινε σε ανοδική πορεία. Οι πωλήσεις του Kuga αυξήθηκαν κατά 25% το Νοέμβριο και κατά 19% από την αρχή της χρονιάς. Με φετινές πωλήσεις 93.000 μονάδων, το Kuga απολαμβάνει την καλύτερη χρονιά από το 2008 που λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά. Οι πωλήσεις του EcoSport διπλασιάστηκαν το Νοέμβριο συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι και έχουν τριπλασιαστεί από την αρχή της χρονιάς.
Πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων
Η Ford ήταν Νο.1 μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικών οχημάτων το Νοέμβριο και από την αρχή της χρονιάς. Η νέα, εκτεταμένη γκάμα του Transit – Transit, Transit Custom, Transit Connect & Transit Courier – και το Ranger pickup προσελκύουν όλο και περισσότερους πελάτες.
Οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων Ford αυξήθηκαν κατά 24% το Νοέμβριο και τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς. Το μερίδιο της Ford στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε στο 13,3% το Νοέμβριο και στο 12,7% από την αρχή της χρονιάς. Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για τα καλύτερα αποτελέσματα από το 1996. Οι παραγγελίες για επαγγελματικά οχήματα Ford σημείωσαν άνοδο 34% από πέρσι το Νοέμβριο.
Η αυξημένη ζήτηση για το Ranger διαμόρφωσε θετικό πρόσημο +10% το Νοέμβριο και +32% από την αρχή της χρονιάς – τα καλύτερα αποτελέσματα από το 1999 που λανσαρίστηκε το μοντέλο. Το Ranger ήταν το No. 1 pickup στην Ευρώπη τους πρώτους 10 μήνες της χρονιάς, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Jato Dynamics.
Επιτεύγματα
Η Ford έκλεισε έναν ισχυρό Νοέμβριο διαμορφώνοντας μία άριστη εικόνα σε πολλές Ευρωπαϊκές αγορές. Ειδικότερα, ήρθε πρώτη σε πωλήσεις στη Βρετανία, Ιρλανδία και Ουγγαρία το Νοέμβριο και Νο.1 σε Βρετανία και Ουγγαρία από την αρχή της χρονιάς. Η Ford κατάφερε επίσης να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της το Νοέμβριο σε 14 από τις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.
Μέχρι και το Νοέμβριο του 2015, η Ford βελτίωσε το μερίδιό της σε 12 από τις 20 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές.