Οι διαχρονικές γραμμές του Giorgetto Giugiaro αναβιώνουν το «πνεύμα» της Fiat που ενσαρκώνει το αρχέγονο Panda του 1980, καθώς το … «Italian box» επανέρχεται, δημιουργώντας αίσθημα νοσταλγίας μέσω του νέου Grande Panda.
Οι Designers της Fiat κατά τη σχεδίαση του Grande Panda είχαν να αντιμετωπίσουν μια πρόκληση. Να μείνουν πιστοί στις αναλογίες του πρώτου Panda και να αναδείξουν εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι επίκαιρα στις μέρες μας.
Ο Giorgetto Giugiaro θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές αυτοκινήτων όλων των εποχών. Μεταξύ των σχεδίων του ήταν και το Panda του 1980, το οποίο μέσα από την απλότητα του, αποκάλυπτε την σχεδιαστική ιδιοφυΐα του Ιταλού Designer!
Οι απλές λιτές γραμμές και η καθαρή τετράγωνη σιλουέτα συντελούν στην καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του εσωτερικού, διατηρώντας συμπαγείς τις διαστάσεις.
Η ίδια εικόνα και στο εσωτερικό με την απλότητα να κυριαρχεί, βάζοντας την πρακτικότητα ως βασικό πλεονέκτημα σε ένα αυτοκίνητο πόλης.
Μεταλαμπαδεύοντας τις αξίες στο Grande Panda
Η αποστολή δύσκολη. Στη Fiat δεν ήθελαν έναν αντικαταστάτη του Panda, αλλά ένα νέο μοντέλο που θα πλαισιώνει τη τρέχουσα γενιά, αλλά παράλληλα θα έχει σαφείς αναφορές στο αρχέγονο μοντέλο.
Το αποτέλεσμα πέτυχε, διατηρώντας τις αναλογίες σε ένα μεταμοντέρνο σχέδιο που δημιουργεί τη νοσταλγία των 80ties από ένα μοντέλο που έπιασε τον παλμό της αγοράς και των αναγκών μετά την πετρελαϊκή κρίση.
Οι διαχρονικές καθαρές γραμμές του Giugiaro, επικαιροποιούνται 44 χρόνια μετά και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος μέσω της προσιτής ηλεκτροκίνησης και της πλατφόρμας Smart Car της Stellantis, φιλοδοξώντας να γίνει ο πρωτεργάτης της ανασύστασης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το εσωτερικό μοντέρνο με σύγχρονες τεχνολογίες και με βιώσιμα υλικά, με σαφείς αναφορές στο Panda του 1980, δημιουργώντας έναν φιλόξενο διάκοσμο, αλλά και καλή διαχείριση του διαθέσιμου χώρου της καμπίνας, προσφέροντας πλειάδα έξυπνων θηκών που αυξάνουν την διαθέσιμη χωρητικότητα.
Η πρώτη γενιά του Fiat Panda υπήρξε ορόσημο για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, αποτελώντας την λύση στην τότε πετρελαϊκή κρίση, αλλά και το γεγονός πως έμεινε στην παραγωγή από το 1980 έως το 2003 πουλώντας στην Ευρώπη 4.491.000 μονάδες.
Αυτόν τον δρόμο της επιτυχίας φιλοδοξεί να διαβεί το Grande Panda, έχοντας ως εχέγγυα το «βαρύ» εμπορικό όνομα και την αισθητική της απλότητας αλά Giorgetto Giugiaro!