Live the Movement in the streets
Volkswagen

Eπικεφαλής πωλήσεων της Volkswagen: Το επερχόμενο ID.2 «Game Changer» στην ευρωπαϊκή αγορά

Αισιοδοξία στον γερμανικό όμιλο για το λανσάρισμα του προσιτού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου

Volkswagen

Το επερχόμενο ID.2 θα είναι «Game Changer» στην ευρωπαϊκή αγορά, δηλώνει ο επικεφαλής πωλήσεων του Volkswagen Group, Martin Sander μιλώντας στο Automotive News Europe, εκφράζοντας την αισιοδοξία που επικρατεί στον γερμανικό όμιλο για το λανσάρισμα του προσιτού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Ειδικότερα, η Volkswagen λέει ότι η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα κερδίζει έδαφος. Η αναπτυσσόμενη οικογένεια EV ξεπερνάει τις πωλήσεις της γκάμας Tesla στη Γερμανία, το ID7 γεμίζει τα βιβλία παραγγελιών ταχύτερα από το Passat και το μικρό αυτοκίνητο ID2 θα ταρακουνήσει την αγορά, λέει ο επικεφαλής πωλήσεων Martin Sander.

Ο πρώην επικεφαλής της Ford of Europe διορίστηκε μέλος του διοικητικού συμβουλίου για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και το aftersales της μάρκας VW τον περασμένο Ιούλιο. Ο 57χρονος Sander είναι αισιόδοξος για το 2025, προβλέποντας ότι η VW θα αυξήσει τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς της. Περιέγραψε τα σχέδιά του σε συνέντευξη που παραχώρησε στον διευθυντή του Automotive News Europe, Douglas A. Bolduc, στις 9 Δεκεμβρίου.

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη

Πώς θα αντιστρέψει η μάρκα VW τις πτωτικές πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ;

Οι πωλήσεις δεν είναι καθόλου απογοητευτικές επειδή το σχέδιό μας έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί. Πρώτα απ’ όλα, το σημείο εκκίνησης για την επιτυχία είναι το εξαιρετικό προϊόν και οι μηχανικοί μας έχουν εργαστεί σκληρά για να διασφαλίσουν ότι όλα τα οχήματα της οικογένειας ID βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο όσον αφορά την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά.

Θα μπορούσατε να δώσετε μερικά παραδείγματα;

Στο ID3, το οποίο προσφέρουμε σε τιμές κάτω των 30.000 ευρώ στη Γερμανία και τη Γαλλία, μπορείτε να έχετε μεγαλύτερη αυτονομία από ό,τι στο Tesla Model Y (606 χιλιόμετρα για την έκδοση GTX έναντι 600 χιλιομέτρων για το μακράς εμβέλειας, πισωκίνητο Model Y), το ID3 εισαγωγικής έκδοσης παρέχει καλύτερες επιδόσεις από ένα VW Golf GTI και το ID3 εισαγωγικής έκδοσης φορτίζει ταχύτερα από 10 έως 80 τοις εκατό από το BMW i4. Αυτά είναι πολύ απτά παραδείγματα του πόσο σκληρά έχει εργαστεί η ομάδα μας για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα μας ID είναι μεταξύ των καλύτερων EV στον κόσμο.

Μήπως αυτό αρχίζει να αναγνωρίζεται από τους πελάτες;

Ναι. Με μεγάλη διαφορά είμαστε ο ηγέτης της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία (μέχρι τον Νοέμβριο, η VW προηγείται της Tesla, 55.149 έναντι 33.669 σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με την Dataforce). Τον περασμένο Οκτώβριο για πρώτη φορά ήμασταν η νούμερο 1 μάρκα σε πωλήσεις EV στη Νορβηγία (η VW ξεπέρασε την Tesla με 1.504 έναντι 1.348, σύμφωνα με την Dataforce). Επίσης, το νεότερο EV μας, το ID7, ήδη ξεπερνάει σε πωλήσεις το Passat στην Ευρώπη με βάση τα όσα βλέπουμε στην βάση παραγγελιών μας. Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα που δείχνουν ότι τα σχέδιά μας αρχίζουν να αποδίδουν.

Με βάση αυτούς τους αριθμούς, είστε σίγουροι ότι η μάρκα VW θα μπορέσει να επιτύχει τον αυστηρότερο στόχο της ΕΕ για το CO2 το 2025;

Ο στόχος για το CO2 το 2025 είναι μια πραγματική πρόκληση, επειδή όλοι στον κλάδο ανέμεναν πολύ ταχύτερη ανάπτυξη για τη συνολική αγορά EV. Παρ’ όλα αυτά, δεδομένης της ισχυρής γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων μας – και του χαρτοφυλακίου των plug-in υβριδικών μας – πιστεύω ότι είμαστε σε καλή θέση για να καλύψουμε το κενό.

Ο επικεφαλής της Stellantis στην Ευρώπη Jean-Philippe Imparato δήλωσε ότι για να επιτευχθεί ο στόχος της ΕΕ για το 2025 όσον αφορά το CO2, τα EV θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν έως και το 25% των πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Θα πρέπει η VW να φτάσει σε έναν παρόμοιο αριθμό;

Αυτό είναι σίγουρα το πεδίο που εξετάζουμε.

Αποκομίζει η VW κέρδη τώρα από τα EVs και θα είναι ακόμη μεγαλύτερα με τα EVs της επόμενης γενιάς;

Υπάρχουν αγορές, τμήματα και κανάλια όπου είμαστε κερδοφόροι σήμερα και κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να το αυξήσουμε αυτό. Ωστόσο, δεν είναι κερδοφόρο κάθε τμήμα της επιχείρησής μας στα EV. Η μελλοντική μας φιλοδοξία είναι να καταστήσουμε τη δραστηριότητα των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες τουλάχιστον τόσο κερδοφόρα όσο ήταν η δραστηριότητα των ΜΕΚ [κινητήρων εσωτερικής καύσης]. Τούτου λεχθέντος, βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο, λανσάροντας μια εντελώς νέα τεχνολογία, με την οποία πολλοί καταναλωτές δεν είναι πραγματικά εξοικειωμένοι. Γι’ αυτό πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον επένδυση για να πείσουμε τους πελάτες και να βοηθήσουμε αυτή τη νέα επιχείρηση να αναπτυχθεί.

Οι βελτιώσεις στην εμβέλεια και την ταχύτητα φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων είναι εντυπωσιακές. Πώς μεταδίδει η VW αυτό το μήνυμα για να πείσει έναν πιθανό αγοραστή EV να ασπαστεί την ηλεκτροκίνηση;

Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον των πελατών για τις νέες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, τα plug-in υβριδικά και τα συνδεδεμένα οχήματα. Έτσι, δεν είναι τόσο δύσκολο να περάσετε το μήνυμα, αν έχετε καλά νέα να μοιραστείτε. Κάθε φορά που μοιράζομαι αυτά τα τρία παραδείγματα που σχετίζονται με το ID3 – ότι ξεπερνάει το Model Y, το Golf και το i4 σε βασικούς τομείς, αυτά είναι τα πράγματα που μένουν και πραγματικά αλλάζουν το μυαλό των καταναλωτών. Έχουμε σπουδαίες ιστορίες και πιστεύω ότι οι σπουδαίες ιστορίες ταξιδεύουν.

Μέρος της πρόκλησης που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι η αρνητική στάση απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσω διαφόρων mainstream και κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Είναι ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστεί αυτό η επίθεση;

Ναι. Πρώτα πρέπει να μιλήσετε για τα γεγονότα. Για παράδειγμα, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Αλλά ο μόνος τρόπος για να αλλάξουν οι απόψεις είναι να μπουν οι πελάτες στα οχήματα. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται μόνο για ένα 10λεπτο δοκιμαστικό ταξίδι, αλλά για μισή ή ολόκληρη ημέρα, ώστε οι πελάτες να έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν μεγάλες αποστάσεις. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δουν πόσο απλή είναι η φόρτιση και πόσο γρήγορη μπορεί να είναι η φόρτιση.

Τι κάνετε όταν μιλάτε με κάποιον που είναι αρνητικός απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Κάνω πάντα την ερώτηση: Πόσα χιλιόμετρα έχετε διανύσει με ηλεκτρικό όχημα; Σε αυτό το σημείο, μερικές φορές η συζήτηση στρέφεται προς μια ελαφρώς διαφορετική κατεύθυνση, επειδή πρέπει να βιώσετε όλα τα οφέλη ενός ηλεκτρικού οχήματος για να μιλήσετε αξιόπιστα γι’ αυτό.

Το επόμενο βασικό EV που θα λανσάρει η VW θα είναι το VW ID2. Ποιες είναι οι προοπτικές για αυτό το βασικό μοντέλο;

Το ID2 θα αλλάξει το παιχνίδι. Πρώτα απ’ όλα, ως ένα μικρό αυτοκίνητο βρίσκεται στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς και στην καρδιά αυτού που είναι το ζητούμενο για τη Volkswagen, που είναι το αυτοκίνητο του λαού. Πρέπει να έχουμε και θέλουμε να έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία που να είναι πιο προσιτά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ID2 που θα ξεκινά από κάτω από 25.000 ευρώ θα αλλάξει το παιχνίδι. Επιπλέον, όταν πρόκειται για τον όγκο και τον αριθμό των πελατών που θα βιώσουν τα οφέλη ενός ηλεκτρικού οχήματος, θα αλλάξει το παιχνίδι. Αλλάζει επίσης το παιχνίδι για την εταιρεία μας, διότι για να λειτουργήσει οικονομικά αυτό το όχημα, πρέπει να εφαρμόσουμε διαφορετικούς τρόπους μηχανικής των αυτοκινήτων και διαφορετικούς τρόπους κατασκευής των οχημάτων. Ως εταιρεία, πρέπει να γίνουμε πολύ πιο αποτελεσματικοί και ανθεκτικοί στο μέλλον. Έτσι, όσο σημαντικό είναι για την αγορά και τον καταναλωτή, άλλο τόσο σημαντικό είναι για την αυτοπεποίθησή μας και την κουλτούρα του can-do εντός της Volkswagen.

Ο όμιλος VW εξετάζει αν θα επαναφέρει το μοντέλο λιανικής πώλησης απευθείας στον πελάτη, ή αντιπροσωπεία, για τα ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Ποια είναι τα τελευταία νέα σχετικά με αυτό το θέμα;

Υπάρχουν δύο στοιχεία για το μοντέλο αντιπροσώπευσης στην Ευρώπη. Λειτουργούμε με επιτυχία ένα μοντέλο πρακτορείου για τις επιχειρήσεις στόλου στη Γερμανία εδώ και δεκαετίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σκοπεύουμε να αναπτύξουμε το μοντέλο πρακτορείου για την επιχείρηση στόλου σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη. Δεν υπάρχει κανένα ερωτηματικό. Γνωρίζουμε ότι είναι η σωστή λύση για τους στόλους. Έχουμε επίσης δοκιμάσει το μοντέλο πρακτορείας για τις πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών μας οχημάτων, ενώ χρησιμοποιούμε το παραδοσιακό μοντέλο για τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά. Αυτό που μάθαμε είναι ότι η λειτουργία δύο μοντέλων πωλήσεων στη λιανική αγορά απλώς δεν λειτουργεί. Δημιουργεί τεράστια πολυπλοκότητα για τους λιανοπωλητές μας, τις εθνικές εταιρείες πωλήσεων καθώς και για τα κεντρικά μας γραφεία. Πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Είτε θα είναι όλα πρακτορεία είτε θα επιστρέψουμε στο παραδοσιακό μοντέλο λιανικής πώλησης. Αυτό είναι που αξιολογούμε τώρα. (Σημείωση του συντάκτη: Η VW κατήγγειλε τις συμβάσεις πρακτόρευσης λιανικών πωλήσεων με επίκεντρο το EV στη Γερμανία μετά τη διεξαγωγή αυτής της συνέντευξης).

Θα κάνετε την επιλογή σας φέτος;

Ναι.

Η VW αποχώρησε πέρυσι από την κατασκευή ενός ηλεκτρικού μίνι αυτοκινήτου με τη Renault. Ποιο είναι το σχέδιο Β όταν πρόκειται να προσφέρει ένα ακόμη πιο προσιτό EV;

Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες που δεν μπορούν να δαπανήσουν ούτε 25.000 ευρώ για ένα νέο ηλεκτρικό όχημα. Ως εκ τούτου, διερευνούμε την προσφορά ενός EV κάτω των 20.000 ευρώ. Η επίτευξη αυτού του στόχου με ένα συνδεδεμένο EV που πληροί όλες τις σημερινές νομικές απαιτήσεις αποτελεί πρόκληση. Αλλά είμαστε πολύ σίγουροι ότι μπορούμε να το πετύχουμε και ότι μπορούμε να το κάνουμε χωρίς συνεργάτη, δεδομένης της κλίμακας μας και των δυνατοτήτων εντός του Brand Core Group (που περιλαμβάνει τις μάρκες VW, Skoda, Seat και Cupra). Βλέπουμε έναν βιώσιμο τρόπο να μπούμε σε αυτό το τμήμα της αγοράς.

Πότε θα δούμε το ηλεκτρικό Golf και θα είναι και μοντέλο ID; Μπορείτε να διατηρήσετε και τα δύο ονόματα ή θα καταργηθεί τελικά το ID;

Τα τελευταία χρόνια, η ευαισθητοποίηση γύρω από το ID και η θετική σύνδεση που έχουν οι άνθρωποι με το όνομα έχουν καταστήσει το εμπορικό σήμα πολύ πολύτιμο για εμάς. Έχει ενισχύσει την αξιοπιστία της VW ως κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα το διατηρήσουμε. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε κατεύθυνση. Δεύτερον, έχουμε εξαιρετικά ισχυρά εμβλήματα της μάρκας που έχουμε χτίσει εδώ και δεκαετίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα ήταν ανόητο να μην βρούμε έναν τρόπο να μεταφέρουμε αυτό το σήμα-σύμβολο στο μέλλον. Το τι σημαίνει αυτό όσον αφορά το προϊόν και το χρονοδιάγραμμα, δεν μπορώ να το αποκαλύψω σήμερα, αλλά θα υπάρξει ένα Golf επόμενης γενιάς.

Ποια είναι τα τελευταία νέα για το σχέδιο Trinity της VW;

Το Trinity αντιπροσωπεύει τη μετάβαση της VW στο επόμενο επίπεδο τεχνογνωσίας στη μηχανική και την κατασκευή ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων. Θα το δείτε αυτό να υλοποιείται με την επόμενη γενιά EVs που σκοπεύουμε να λανσάρουμε μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.

Πότε η VW θα έχει ένα αυτοοδηγούμενο όχημα;

Είμαστε πεπεισμένοι ότι η αυτοοδήγηση θα διαδραματίσει όλο και πιο σημαντικό ρόλο τα επόμενα δύο χρόνια. Ως εκ τούτου, τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά, συνδεδεμένα οχήματά μας που υποστηρίζονται από την πλατφόρμα SSP θα έχουν δυνατότητα αυτοοδήγησης. Επίσης, η SSP θα αποτελέσει τη βάση για μια μεγάλη γκάμα οχημάτων της Volkswagen και του VW Group. Ανάλογα με την κατηγορία, με την πάροδο του χρόνου όλα τα οχήματα που θα βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα θα αποκτήσουν όλα τα χαρακτηριστικά που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα.

Παλαιότερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονταν 60 μήνες για να βγάλουν ένα ολοκαίνουργιο όχημα στους δρόμους. Τώρα ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 48, 36 ή λιγότερους μήνες. Πώς τα καταφέρνει η VW όσον αφορά τη συντόμευση των χρόνων ανάπτυξης;

Η εταιρεία τα έχει καταφέρει πολύ καλά εδώ. Νομίζω ότι επωφελούμαστε από την πολύ ισχυρή συνεργασία μας με τις κινεζικές μάρκες. Οι Κινέζοι είναι το σημείο αναφοράς όσον αφορά τη μείωση των κύκλων ανάπτυξης και την ταχύτητα καινοτομίας τους. Έχουμε μάθει πολλά από τις συνεργασίες μας με τους Κινέζους εταίρους, ιδίως την Xpeng, και είμαστε σε θέση να υιοθετήσουμε πολλές από τις διαδικασίες για τη δημιουργία νέων οχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σημειώνουμε μεγάλη πρόοδο στην πλήρη αλλαγή του τρόπου με τον οποίο κατασκευάζουμε οχήματα και στη μείωση του χρόνου ανάπτυξης.

Ποιες είναι οι προοπτικές σας για τη μάρκα VW το 2025;

Θα είμαστε φιλόδοξοι. Έχουμε σπουδαία προϊόντα και θα λανσάρουμε ακόμη περισσότερα σπουδαία προϊόντα, όπως το εντελώς νέο T-Roc, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την αύξηση του όγκου. Επομένως, ο μόνος δρόμος είναι προς τα πάνω για τη μάρκα VW το 2025 όσον αφορά τον όγκο και το μερίδιο αγοράς. Είναι τόσο απλό.

Τι σχεδιάζει να κάνει η VW για να αντισταθμίσει τις γεωπολιτικές προκλήσεις, όπως οι δασμοί, το 2025;

Ως παγκόσμια εταιρεία είμαστε ένθερμοι υποστηρικτές του ελεύθερου εμπορίου παντού στον κόσμο. Αυτό θα πρέπει να είναι η βασική αρχή του τρόπου με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά δεν μπορούμε να διαμορφώνουμε τις πολιτικές, πρέπει να ζούμε με τις πολιτικές. Ένα πλεονέκτημα που έχουμε είναι ότι η VW είναι σε όλες τις μεγάλες αγορές τοποθετημένη σε τοπικό επίπεδο. Η πλειοψηφία του όγκου που πουλάμε στη Βόρεια Αμερική κατασκευάζεται εκεί. Το ίδιο ισχύει και στη Νότια Αμερική. Έχουμε ένα μεγάλο εργοστάσιο στη Νότια Αφρική. Στην Κίνα, βλέπουμε τους εαυτούς μας ως μια κινεζική εταιρεία με ευρωπαϊκές ρίζες. Νομίζω ότι είμαστε σε καλύτερη θέση από τις εταιρείες που βασίζονται πολύ περισσότερο στο παγκόσμιο εμπόριο και τις εισαγωγές/εξαγωγές. Αλλά ιδανικά, δεν θα πρέπει να υπάρχουν εμπόδια που να εμποδίζουν το παγκόσμιο εμπόριο.

Η VW ανταγωνίζεται τις κορυφαίες μάρκες της Κίνας στην εγχώρια αγορά τους. Θα βοηθήσει αυτό τη VW καθώς όλο και περισσότερες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εδραιωθούν στην Ευρώπη;

Η επιχείρησή μας στην Κίνα είναι το τεράστιο πλεονέκτημα για ολόκληρο τον οργανισμό. Δεσμευόμαστε να ανταγωνιστούμε εκεί, γι’ αυτό και έχουμε περισσότερα από 30 νέα προϊόντα στα σκαριά που θα κυκλοφορήσουν στην Κίνα από το 2026. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι νέα ενεργειακά οχήματα (πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά). Είμαι πεπεισμένος ότι αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι άκρως ανταγωνιστικά όσον αφορά τα χαρακτηριστικά και τις τιμές τους. Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να είμαστε επιτυχημένοι στην Κίνα μας βοηθούν στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και παντού αλλού. Μιλήσαμε ήδη για το πώς μας βοήθησε να επιταχύνουμε τον κύκλο ανάπτυξης. Μας ανάγκασε να είμαστε πολύ πιο αυστηροί όσον αφορά τον έλεγχο του κόστους για να ανταγωνιστούμε όλους αυτούς τους νέους παίκτες. Αυτό θα μας φέρει σίγουρα σε πολύ πιο ανταγωνιστική θέση παντού.

Στην Κίνα υπήρξε σκληρή τιμολόγηση, καθώς οι μάρκες μάχονται για την επιβίωση. Υπάρχει, ωστόσο, μια γραμμή που αρνείστε να περάσετε;

Πρέπει να αξιολογούμε συνεχώς τι συμβαίνει στην επιχείρηση σε κάθε αγορά, διότι στόχος μας είναι να γίνουμε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτων στον κόσμο. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί τόσο στα χαρακτηριστικά όσο και στην τιμή. Αλλά υπάρχει μια γραμμή που αν την περάσετε κινδυνεύετε να βλάψετε την αξία της μάρκας. Η Volkswagen έχει μια εξαιρετικά ισχυρή αξία μάρκας και εμπιστοσύνη μάρκας σε όλο τον κόσμο. Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό περιουσιακό στοιχείο. Δεν θα κάνουμε τίποτα που έρχεται σε σύγκρουση με αυτό που αντιπροσωπεύει η Volkswagen ως μάρκα.

Πώς θα εξελιχθεί η αμερικανική αγορά EV για τη VW;

Αυτό που είναι σημαντικό να θυμόμαστε είναι ότι δεν υπάρχουν μόνο μία Ηνωμένες Πολιτείες. Η Καλιφόρνια είναι εντελώς διαφορετική από το Γουαϊόμινγκ. Για να είναι κανείς επιτυχημένος χρειάζεται μια ανταγωνιστική γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και μια ανταγωνιστική γκάμα οχημάτων εσωτερικής καύσης και υβριδικών. Διαθέτουμε μια ισχυρή γκάμα οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με το ID4 έχουμε ένα πολύ επιτυχημένο προϊόν που έχει τύχει πολύ καλής υποδοχής από τους Αμερικανούς καταναλωτές. Έχουμε και άλλα ηλεκτρικά οχήματα στα σχέδιά μας, καθώς και υβριδικά οχήματα. Το κλειδί είναι να προσφέρουμε επιλογές, ώστε είτε οι πελάτες βρίσκονται στη Δυτική Ακτή, την Ανατολική Ακτή ή τις Πεδιάδες, να έχουμε κάτι γι’ αυτούς.