The Quadrifoglio (four-leaf clover) is not just the
insignia that adorns all racing cars, but also the top versions of the
production models of the Alfa Romeo. It is an automotive legend that has been created through unique constructions, top drivers
racing and some of the most innovative technological solutions in the field of
car. Starting the presentation of the new Giulia and Stelvio with the publications Quadrifoglio, η Alfa Romeo wanted
to make it clear that the two models were developed based on the leading
versions, so that the driving feel of the whole range is the best
possible, with advanced mechanical and electronic systems still accompanying the
and the "smaller" versions. The innovative post Alfa Link, the all-wheel drive system Q4, the
advanced electronic system Alfa CDC, the drive–by–wire
braking system IBS, even the carbon fibre one
central transmission axle, are characteristics that one finds in all the
versions of the two models.
But there is also
a feature that has been chosen to exclusively equip the versions Quadrifoglio, which is available through an additional
selection in the configuration system D.N.A. Passing from the position Dynamic in the position Race, the publications Quadrifolgio they release all the racing feeling that
are hidden in the Giulia and Stelvio, selecting the extreme settings in a range
functions. Through the Alfa chassis
Domain Control (CDC), which is essentially the control centre of the
functions of the car, all the controls, the steering wheel, the pedal of the
brakes, automatic transmission, etc. are lightning fast, while overall the
systems are preparing for a "battle" with time and asphalt.
In detail with the activation
of the option "Race"the mechanical and electronic parts of the Quadrifoglio follow the settings below:
Active Torque Vectoring: The
active differential that manages the transmission of torque to the rear wheels
in the selection Race acquires more "aggressive" behaviour by changing faster and with greater
tension the distribution between the left and right wheel. In this setting the
understeer appearance is reduced up to 17%, while the overall flexibility of the vehicle
is improved up to 20%. This is also contributed by the release of the maximum
validity of the bi–Turbo V6 2.9-litre engine with 510 hp, which no longer
χαλιναγωγείται από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, επιτρέποντας στον οδηγό να τον
εκμεταλλευτεί με απόλυτη ελευθερία. Η ελευθερία που προσφέρει η ρύθμιση του
συστήματος ESP σε συνδυασμό με το ενεργό διαφορικό δίνει την
ευκαιρία στα μοντέλα Quadrifoglio να διαγράφουν εντυπωσιακές γωνίες με κορυφαία
γραμμικότητα στην αίσθηση και τον οδηγό να απολαμβάνει εξαιρετική πληροφόρηση
και απόλυτο έλεγχο.
Braking system IBS: Το αποκλειστικό σύστημα πέδησης drive–by–wire IBS (Integrated Braking System) of Alfa Romeo, στη ρύθμιση Race αποκτά
ακόμα πιο άμεση αίσθηση, το πεντάλ πιο σκληρή ρύθμιση, ενώ η λειτουργία του
συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος ABS γίνεται λιγότερο
ευαίσθητη. Παράλληλα τα ενεργά αμορτισέρ εξασφαλίζουν την ελαχιστοποίηση των
κλίσεων τόσο κατά τον εγκάρσιο άξονα, όσο και κατά τον διαμήκη, κατά τη
διάρκεια των έντονων επιταχύνσεων και κυρίως επιβραδύνσεων που μπορούν να
πετύχουν τα μοντέλα Quadrifogio.
Κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4:
Έχοντας αναλάβει να μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στην πιο ακραία ρύθμιση
του, το σύστημα μετάδοσης με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων στην επιλογή Race changes
επίσης, με στόχο να προσφέρει ακόμα πιο άμεσες αλλαγές, επιτρέποντας την
μετάβαση από τη μία σχέση στην άλλη σε περίπου 130χλστ. του δευτερολέπτου, στο
μισό δηλαδή χρόνο που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να ανοιγοκλείσει τα μάτια
του. Παράλληλα όπως και στην επιλογή Dynamic, το κιβώτιο στη
«χειροκίνητη» λειτουργία αλλάζει σχέση μόνο όταν το επιθυμεί ο οδηγός,
διατηρώντας την επιλεγμένη σχέση μέχρι το όριο περιστροφής του κινητήρα. Στην
περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio όπου η κίνηση μεταδίδεται μέσω του συστήματος Q4
και στους τέσσερις τροχούς, η λειτουργία Race
διατηρεί σε μεγαλύτερο βαθμό την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα, ενώ το κιβώτιο
μεταφοράς (ATC) κατανέμει την ποσότητα ροπής στη μέγιστη
κατασκευαστική ικανότητα του που είναι η μεταφορά στον εμπρός άξονα 1000Nm σε λιγότερο από 150χλστ. του δευτερολέπτου και η μείωση της από τα 1000
στα 100Nm σε μόλις 120χλστ. του δευτερολέπτου.
Οι δυνατότητες των
μοντέλων Quadrifoglio of Alfa Romeo at
Option Race εντυπωσιάζουν σε επίπεδο επιδόσεων, αλλά και
εικόνας, όπως δείχνει το παρακάτω video, με τον πρώην οδηγό της Formula 1, Giancarlo Fisichella, να απολαμβάνει την Giulia Quadrifoglio στην πίστα της μάρκας στο Αρέζε.