Live the Movement in the streets

Title collection just launched for the new Civic Type R

Το Honda Civic Type R κυκλοφόρησε μόλις φέτος και κέρδισε και τα δύο πρωταθλήματα, οδηγών και κατασκευαστών στο BTCC

Η ΟΜΑΔΑ HONDA YUASA RACING ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (BTCC) ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC TYPE R

Το νέο Honda Civic Type R το περασμένο Σαββατοκύριακο πρόσθεσε άλλο ένα τίτλο στην πλούσια συλλογή της Honda καθώς η Honda Yuasa Racing κατέκτησε τους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών στο Dunlop MSA Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 2015 (BTCC) σε έναν  πολύ ανταγωνιστικό τελικό γύρο στο Brands Hatch.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη ιστορία του ισχυρότερου αυτοκινήτου που φόρεσε ποτέ το σήμα ‘H’, το νέο Honda Civic Type R εξελίχθηκε με τη βοήθεια της Παγκόσμιας Ομάδας Αυτοκινήτων Τουρισμού (World Touring Car Team) της Honda. Κρίσιμες αναλύσεις και πληροφόρηση (feedback) από την πίστα βοήθησαν να ληφθούν αποφάσεις για τις επιδόσεις και το στυλ, υποστηρίζοντας τη Βρετανική ομάδα στη διεκδίκηση των τίτλων οδηγών και κατασκευαστών την πρώτη αγωνιστική της εμφάνιση.

Η έκδοση δρόμου του Civic Type R που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015 τον περασμένο Μάρτιο, και καθώς η σεζόν του Dunlop MSA BTCC ξεκινούσε μόλις μερικές εβδομάδες αργότερα, η Honda Yuasa Racing χρειάστηκε ιδιαίτερη βοήθεια από την Honda of the UK Manufacturing (HUM) προκειμένου να διασφαλίσει την αγωνιστική επάρκεια του αυτοκινήτου.

Έχοντας χαρακτηριστεί σαν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο, το δυναμικό hot hatch πέτυχε τον καλύτερο γύρο για front-wheel drive (FWD) όχημα στο θρυλικό Nurburgring και αποδίδει συνολικά 310ps, με χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h 5,7 δεύτερα και τελική ταχύτητα 272χλμ/ώρα.

Ο Gordon Shedden σχολίασε: «Είσαι καλός εφόσον έχεις το σωστό αυτοκίνητο και τα παιδιά της Honda Yuasa Racing μου το επιβεβαίωσαν σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Το Honda Civic Type R κυκλοφόρησε μόλις φέτος και κερδίσαμε και τα δύο πρωταθλήματα, οδηγών και κατασκευαστών.

«Στο ξεκίνημα της σεζόν, επειδή το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο, είχαμε σοβαρούς περιορισμούς και δεν έπρεπε με τίποτα να εμπλακούμε σε διαπληκτισμούς γιατί δεν θα είχαμε καταφέρει να τρέξουμε!»