Live the Movement in the streets

BMW 2 Series Gran Coupé: World Premiere and Digital Experience at ApeFest 2024 in Lisbon

Η BMW επέλεξε το ApeFest 2024 στη Λισαβόνα για την πρώτη δημόσια εμφάνιση της νέας BMW Σειράς 2 Gran Coupé, μόλις δύο ημέρες μετά την επίσημη παρουσίασή της. Το μοντέλο πρωταγωνίστησε σε ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του Bored Ape Yacht Club (BAYC), μια κοινότητα NFT με ισχυρό τεχνολογικό και καινοτόμο πνεύμα, ιδανικό ταίριασμα για τη BMW. Αυτή η εμφάνιση της BMW Σειράς 2 Gran Coupé, η οποία εντυπωσίασε με το κομψό και σπορτίφ στυλ της, ήταν προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του κοινού του Web3, προβάλλοντας την τεχνολογία, την εξατομίκευση και την ψηφιακή καινοτομία.

In-Car Gaming και Συνεργασία με Yuga Labs για την Εμπειρία Dookey Dash

Η BMW αξιοποίησε την πλατφόρμα του ApeFest για να προσφέρει στο κοινό μια πρόγευση του νέου παιχνιδιού Dookey Dash: Unclogged, σε συνεργασία με την Yuga Labs, δημιουργό του παιχνιδιού. Το παιχνίδι προστέθηκε στην in-car gaming εμπειρία, ενώ οι χρήστες είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν σε έναν ψηφιακό κόσμο, οδηγώντας ένα τρισδιάστατο μοντέλο της νέας BMW Σειράς 2 Gran Coupé. Το παιχνίδι αυτό, το οποίο θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε οχήματα με το BMW Operating System 9, έρχεται να προστεθεί στην γκάμα παιχνιδιών της BMW και δείχνει τη δέσμευση της μάρκας να εξελίσσει την ψηφιακή εμπειρία οδήγησης.

Σχεδιαστικός Διαγωνισμός BAYC και Εξατομικευμένα Χαρακτηριστικά

Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé αποτέλεσε αντικείμενο εικαστικού διαγωνισμού, όπου η κοινότητα του ApeFest είχε την ευκαιρία να δει ένα πρωτότυπο με μοναδικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από έναν καλλιτέχνη του BAYC. Το νικητήριο μοντέλο παρουσιάστηκε με εντυπωσιακές χρυσές λεπτομέρειες, καθαρές γραμμές και σχέδια με καρτούν-σιλουέτες πιθήκων, παραπέμποντας στο ιδιαίτερο στυλ της κοινότητας. Η BMW επένδυσε σε αξεσουάρ BMW M Performance για να αναδείξει τον αθλητικό χαρακτήρα της Σειράς 2 Gran Coupé, ενώ το πρωτότυπο είναι διαθέσιμο για αγορά από επιλεγμένους κατόχους NFT του BAYC, με την BMW να υπόσχεται επιπλέον εξατομικευμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά.

BMW M Driving Experience και Μικτή Πραγματικότητα (MMR)

Στο ApeFest παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και η νέα εκδοχή της εμπειρίας BMW M Mixed Reality (MMR), όπου ο πραγματικός και ο ψηφιακός κόσμος συγχωνεύονται. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία VR και GPS, το αυτοκίνητο λειτουργεί ως χειριστήριο, προσφέροντας στους συμμετέχοντες μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Το BMW M Mixed Reality εμπλουτίστηκε ειδικά για το ApeFest με στοιχεία όπως ψηφιακοί πίθηκοι και φανταστικά πλάσματα, συνδυάζοντας το δημιουργικό πνεύμα της Yuga Labs με τη BMW.

Η BMW M2 και η M4 Competition Coupé ήταν διαθέσιμες για δοκιμαστικές διαδρομές στον εικονικό κόσμο της Λισαβόνας, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να βιώσουν τις δυνατότητες των μοντέλων BMW M, ενώ το Convento Do Beato παρουσίασε τη BMW M2 Ice Racer ως πρεσβευτή του χειμερινού προγράμματος του BMW M Driving Experience, διαθέσιμη αποκλειστικά για την κοινότητα BAYC.

BMW Lifestyle και Εξατομικευμένη Συλλογή ApeFest

Η BMW παρουσίασε επίσης στο ApeFest μια σειρά αποκλειστικών προϊόντων από τη συλλογή BMW Lifestyle. Τα μέλη του BAYC μπορούν να αποκτήσουν το cult BMW Mechanics Jacket, το οποίο περιλαμβάνει διαδραστικό patch και ενσωματωμένο NFC chip για αλληλεπιδράσεις, ενισχύοντας την αίσθηση κοινότητας και συνδεσιμότητας.

Η BMW, με αυτή τη συνεργασία και τα νέα προϊόντα της, ενισχύει τη δέσμευσή της στον ψηφιακό κόσμο και στη νέα γενιά οδηγών που αγαπούν την τεχνολογία και την καινοτομία. Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé, με την κομψότητα και τη σπορ γοητεία της, ξεκίνησε δυναμικά το ταξίδι της, συστήνοντας στους οδηγούς την τέλεια ένωση μεταξύ πολυτέλειας και ψηφιακής εμπειρίας.