Live the Movement in the streets
ΑΡΑΧΩΒΑ

Αράχωβα: Η επέλαση του χιονιά, η δαιμονοποίηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων… και η ατομική ευθύνη

Πρωτοφανές μποτιλιάρισμα... λόγω ηλεκτρικών αυτοκινήτων

ΑΡΑΧΩΒΑ

Η επέλαση του χιονιά δημιούργησε πρωτοφανές κυκλοφοριακό χάος στην Αράχωβα, προκαλώντας την ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών, με την ΕΛ.ΑΣ να διαψεύδει πως «κόλλησαν» αυτοκίνητα στο χιόνι και να εκδίδει ανακοίνωση, δαιμονοποιώντας τα electric cars, ισχυριζόμενη τεχνικά προβλήματα, βγάζοντας από το κάδρο τον παράγοντα της «ατομικής ευθύνης».

Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν πέντε αυτοκίνητα να έχουν κολλήσει στο χιόνι στον επαρχιακό δρόμο που συνδέει την Αράχωβα με το χιονοδρομικό κέντρο, λόγω απουσίας αντιολισθητικών αλυσίδων. Το γεγονός το διέψευσε κατηγορηματικά η ΕΛ.ΑΣ, η οποία απέδωσε το πρόβλημα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα που «έμειναν» λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Προφανώς, η απόδοση της μπαταρίας και το εύρος αυτονομίας επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες και ειδικά σε καταστάσεις ψύχους. Ωστόσο, ακόμα και με αυτόν τον ισχυρισμό, η ατομική ευθύνη έχει πρωτεύοντα ρόλο.

Τι θέλω να πω; Η Αράχωβα έξω από το Δημαρχείο διαθέτει δημόσιο φορτιστή 50 KW με δύο θέσεις φόρτισης (οι οποίες είναι διαθέσιμες, εφόσον οι θέσεις αυτές δεν καταληφθούν παράνομα από κάποιο θερμικό αυτοκίνητο).

Ο δείκτης της αυτονομίας και η κατανάλωση ενέργειας φαίνονται στον πίνακα οργάνων, η οποία σε ανηφορικούς δρόμους είναι σαφώς μεγαλύτερη. Ενδεχομένως, οι οδηγοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που έμειναν στον δρόμο προς το χιονοδρομικό, θα μπορούσαν να φορτίσουν το όχημά τους στην Αράχωβα για μία ώρα και να μη διακινδυνέψουν να ανέβουν στο χιονοδρομικό χωρίς την επαρκή αυτονομία.

Ας μη δαιμονοποιούμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για όλα, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει άνθηση στη χώρα μας λόγω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».

Από την άλλη, ωστόσο, για να υποστηριχτεί σωστά η μετάβαση χρειάζονται επαρκείς υποδομές φόρτισης, ειδικά σε τουριστικούς προορισμούς, προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Source: ToManifesto.gr