Η Bentley Motors αποκάλυψε τη νέα Continental GT Speed - το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην 101χρονη ιστορία της
μάρκας και την απόλυτη έκφραση του πολυτελούς Grand Tourer παγκοσμίως.
Η νέαContinentalGTSpeedείναι σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη στο
χέρι στο εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων τηςBentleyστοCrew, που λειτουργεί με
ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς
βασίζεται σε μια μακρά παράδοση εκδόσεων τηςSpeed, που
ξεκίνησε με τηνContinentalGTSpeedπρώτης γενιάς το 2007 – εμπνευσμένη από τα μοντέλαSpeed3.0 λίτρων της δεκαετίας του 1920. Η τελευταίαGTSpeedσυνεχίζει την παράδοση, αντιπροσωπεύοντας τον απόλυτο
συνδυασμό πολυτέλειας και επιδόσεων σε ένα σύγχρονοGrandTourer.
Η
κορυφαία σε απόδοση Continental GT διαθέτει προηγμένη τεχνολογία πλαισίου εξελιγμένη ειδικά
για το νέο μοντέλο. Ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης αναδεικνύει τη
δυναμική φύση της Speed στα οδηγικά προφίλ BENTLEY and COMFORT. Ωστόσο, αυτό είναι ακόμα πιο εμφανές στη λειτουργία SPORT, καθώς το σύστημα διεύθυνσης συνδυάζεται με το Bentley Dynamic Ride και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
για επίπεδο ευελιξίας που δεν απαντάται σε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο Bentley.
An
ακόμα στοιχείο τεχνολογικής υπεροχής είναι η τετραδιεύθυνση, με το σύστημα πολύ
πιο ενεργό στην GT Speed από ό,τι στη Flying Spur. Σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της GT Speed κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους
εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας
αισθητά την ευελιξία. Σε υψηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί κλίνουν στην ίδια
κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν τη σταθερότητα.
For
πρώτη φορά σε μια Bentley, η τελευταία γενιά της Continental GT Speed εισάγει
τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης
και τα ενεργά συστήματα σασί, το eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη
σταθερότητα, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανώτερη πρόσφυση σε αντίξοες
οδικές συνθήκες.
Στη
function SPORT, το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης στέλνει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος στον
πίσω άξονα για να επιτρέψει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο των γραμμών στις στροφές με
το γκάζι.
Παράλληλα
με αυτά τα συστήματα, η νέα Continental GT Speed Features
ενεργή ανάρτηση τριών θαλάμων με προσαρμοστική απόσβεση και το Bentley Dynamic Ride – το 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga and the Continental GT τρίτης γενιάς. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1300 Nm ροπής σε
0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις
κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.
Από την
άλλη, το Σύστημα Ελέγχου Σταθερότητας (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, επιτρέποντας
στον έμπειρο χειριστή να ισορροπήσει το αυτοκίνητο με το γκάζι και το τιμόνι,
απολαμβάνοντας αβίαστες, προοδευτικές γωνίες εκτροπής.
Για να
συμπληρώσει την επιπλέον ικανότητα του πλαισίου, ένα νέο μηχανικό σύστημα
φρένων Carbon Ceramic έχει εισαχθεί προαιρετικά στην GT Speed. Οι δίσκοι Carbon Silicon Carbide παρέχουν επιπλέον πίεση φρένων, με ισχυρή, σταθερή
αίσθηση και εξαιρετική αντοχή στην κόπωση. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και
τετραπίστονες πίσω, παρέχουν απίστευτη δύναμη πέδησης – απαιτείται όταν έως και
10 MJ ενέργειας μετατρέπονται σε θερμότητα σε πλήρη ακινητοποίηση από την τελική
speed.
H news Continental GT Speed διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του διάσημου W12 κινητήρα 6,0 λίτρων της Bentley, με απόδοση 659 PS – αύξηση 4% ή 24 PS σε σχέση με το τρέχον μοντέλο W12 – προσφέροντας παράλληλα 900 Nm torque. Η
τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5
δευτερόλεπτα.
Τόσο ο
κινητήρας όσο και το κιβώτιο έχουν ρυθμιστεί ώστε να αναδεικνύουν τον σπορ
χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία SPORT, όπου ο διπλός υπερσυμπιεστής του W12 έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί τον κινητήρα στη ζώνη
ισχύος περισσότερο χρόνο, με αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω πιο αργά ή προς τα
κάτω πιο νωρίς.
For
μειωμένη κατανάλωση και ρύπους, το μοντέλο επωφελείται από την τεχνολογία Stop–Start of Bentley, όπου ο κινητήρας τίθεται εκτός λειτουργίας όχι μόνο
όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, αλλά και σε ταχύτητες σχεδόν κοντά στη
στάση. Παράλληλα, το σύστημα Variable Displacement of Bentley κλείνει τους μισούς από τους 12 κυλίνδρους του κινητήρα
υπό συνθήκες, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως εξακύλινδρος για χαμηλότερη
κατανάλωση.
Η
καμπίνα της νέας Continental GT Speed δείχνει την τεχνογνωσία της Bentley στη δημιουργία των καλύτερων εσωτερικών αυτοκινήτου στον
κόσμο. Χειροποίητα υλικά, διχρωμίες, υψηλής ποιότητας δέρματα σε συνδυασμό με Alcantara, τόσο στην καμπίνα όσο και στο τιμόνι.
The
πολυτελές εσωτερικό μπορεί να εξατομικευτεί περαιτέρω με μια επιλογή από 15
κύρια και 11 δευτερεύοντα χρώματα δέρματος. Περίτεχνες ραφές και γαζιά,
επενδύσεις αλουμινίου και εξαιρετικής ποιότητας καπλαμάς, στο κλασσικό Piano Black but also
άλλες αποχρώσεις, συμπληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.
Such as
και με όλες τις Continental GT, η Speed προσφέρει θέσεις για τέσσερις επιβάτες και εξαιρετική
χωρητικότητα αποσκευών 358 λίτρων. Φινιρισμένη με εξαιρετική λεπτομέρεια, ένα
τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό οργάνων και το φημισμένο Bentley Rotating Display, το νέο μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό όσο κανένα άλλο
της μάρκας, διευρύνει τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της Continental GT.