Η Fiat παρουσίασε τις τελευταίες ημέρες τα νέα Topolino and 600e. Τα δύο αυτοκίνητα ήταν πολυαναμενόμενα και ο σχεδιασμός τους είχε ήδη αποκαλυφθεί από μια σειρά κατασκοπευτικών φωτογραφιών και βίντεο που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο τις τελευταίες εβδομάδες. Στις 4 Ιουλίου, ωστόσο, έγινε η επίσημη παρουσίαση και μάθαμε όλες τις λεπτομέρειες για τα δύο αυτοκίνητα, όπως τιμές, εξοπλισμό, κινητήρες, εσωτερικό και χαρακτηριστικά. Προφανώς αυτά τα δύο αυτοκίνητα που εδώ και μήνες μονοπωλούν την προσοχή ειδικών και φίλων είναι οι δύο σημαντικότερες προτάσεις για την κορυφαία ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία για το 2023 που διανύουμε.
Η επανάσταση της Fiat μόλις ξεκίνησε: Tα επόμενα βήματα
Ωστόσο, αυτή είναι μόνο η αρχή μιας πραγματικής επανάστασης για τη μάρκα Fiat, η οποία θέλει να καταλάβει μια ολοένα και πιο κεντρική θέση στην αγορά τα επόμενα χρόνια, και ως εκ τούτου, πολλά νέα χαρακτηριστικά θα χαρακτηρίζουν τη γκάμα της. Το 2024, όπως σας έχουμε ήδη πει τις τελευταίες εβδομάδες, θα έρθει η σειρά του νέου Fiat Panda, το οποίο θα επιστρέψει με τη μορφή ενός crossover της κατηγορίας B μήκους περίπου 4 μέτρων που θα δώσει το έναυσμα για μια νέα οικογένεια αυτοκινήτων από τη Fiat που θα εστιάζει στην απλότητα και τη σχέση ποιότητας-τιμής πραγματικά ενδιαφέρουσα. Με αυτό το αυτοκίνητο στην κατηγορία Β θα υπάρχουν τρεις προτάσεις από τη μάρκα του Τορίνο. Για την ακρίβεια, το νέο Panda θα προστεθεί στα 600 και 500X.
Το μοντέλο αυτό θεωρείται θεμελιώδες για το μέλλον της Fiat και θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο που θα πωλείται και στη Νότια Αμερική με διαφορετική ονομασία. Πιθανότατα θα είναι το νέο Fiat Argo ή το νέο Uno. Το 2025 θα έρθει ένα ακόμη νέο μοντέλο για τη Fiat. Θα είναι ένα άλλο crossover, αυτή τη φορά ένα C-segment μήκους περίπου 4,4 μέτρων που θα είναι η νέα ναυαρχίδα της γκάμας της βασικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας της Stellantis. Αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να ονομαστεί νέο Fiat Multipla, αν και το όνομα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. Το όχημα αυτό θα παράγεται στην πλατφόρμα STLA Medium στο Μαρόκο στο εργοστάσιο της Stellantis στην Kenitra από το 2025.
Αυτό το όχημα θα είναι στενός συγγενής του μελλοντικού Citroen C5 Aircross, όπως ακριβώς και το νέο Panda θα είναι στενά συνδεδεμένο με το μελλοντικό Citroen C3. Μεταξύ του τέλους του 2026 και των αρχών του 2027, θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο της μια νέα γενιά Fiat 500 που θα είναι βελτιωμένη σε στυλ, αυτονομία και επιδόσεις. Το μοντέλο, όπως επιβεβαίωσε πέρυσι ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares, θα εξακολουθεί να παράγεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Πιεμόντε. Όσον αφορά τα σημερινά Fiat Panda, 500X και Tipo, το πρώτο θα συνεχίσει να παράγεται στο Pomigliano μέχρι το 2026. Όσον αφορά τα 500X και Tipo, η παραγωγή τους επιβεβαιώνεται μέχρι το τέλος του 2025. Σε εκείνο το σημείο τα δύο αυτοκίνητα θα αντικατασταθούν από το νέο Multipla. Με αυτά τα μοντέλα συν τα νέα 600 και Topolino που παρουσιάστηκαν στις 4 Ιουλίου, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει ότι μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου και όχι μόνο στο εγγύς μέλλον χάρη στα αυτοκίνητά της, τα οποία θα έχουν ως αποστολή να αναχαιτίσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της, ενώ ταυτόχρονα θα διευρύνουν το μερίδιο αγοράς σε σχέση με την τρέχουσα κατάσταση.