Live the Movement in the streets

Four-wheel drive with 400 hp in the Peugeot 508 SE

Τι έλειπε από την Peugeot, στη γκάμα των μοντέλων της; Ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο επιδόσεων. Οι Γάλλοι μας δίνουν αυτό που… ονειρευόμασταν, προσφέροντάς μας μια “καυτή” εκδοχή του 508.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Peugeot Sport Engineered, μια υβριδική έκδοση υψηλής απόδοσης 400 ίππων. Φυσικά, πρόκειται για ένα δημιούργημα της Peugeot Sport και βασίζεται στο 508 Hybrid, με τις κατάλληλες περιποιήσεις σε ό,τι αφορά την απόδοση, την αεροδυναμική και τις επιδόσεις.

Κάτω από το καπό, υπάρχει ο κινητήρας PureTech 200, που στέλνει ισχύ στους εμπρός τροχούς. Στους πίσω τροχούς στέλνει δύναμη ην ίδια στιγμή ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 200 ίππων.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από την Peugeot το 508 SE μπορεί να κάνει το σπριντ στα 100 χαω από στάση σε κάτι παραπάνω από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Επιπλέον η μπαταρία 11.8 kWh που διαθέτει του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων.

Οι μηχανικοί της Peugeot Sport περιποιήθηκαν, φυσικά, και τις αναρτήσεις (παλιά μου τέχνη κόσκινο) επειδή γαλλικό που δε στρίβει, δεν είναι γαλλικό αυτοκίνητο.

Όπως μαθαίνουμε, η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Πλέον, έχει χαμηλότερο ύψος από το κανονικό καθώς και φαρδύτερα μετατρόχια κατά 24 και 12 χιλιοστά εμπρός/πίσω αντίστοιχα ενώ κατάλληλες αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης.

Το πιο hot 508 έχει παρεμβάσεις και στη σχεδίαση. Στο εξωτερικό, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικοί προφυλακτήρες με τρισδιάστατα εκτυπωμένα αεροδυναμικά βοηθήματα για την βελτίωση της ροής του αέρα και τη μείωση των αντιστάσεων.

Στο εσωτερικό, ο πιο σπορ τόνος -που, ούτως ή άλλως έχει το 508 σε όλες τις εκδόσεις του- βλέπουμε το κλασικό, αλά… videogame- τιμόνι και το i-cockpit, καθώς και τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα, με επενδύσεις αλκαντάρα.