Αν διαβάζεις Topspeed.gr, τότε ήξερες… έγκαιρα ότι η NISMO δούλευε επάνω στην αγωνιστική εκδοχή του LEAF. Το αποτέλεσμα που προέκυψε είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό, καθώς το αγωνιστικό μοντέλο έχει διπλάσια δύναμη από τον προκάτοχό του, είναι four-wheel drive και έχει εκρηκτικές επιδόσεις.
Συνοπτικά, το LEAF NISMO RC παράγει 240 KW (περίπου 322 hp) και 640Nm ροπής (!) at τέσσερις τροχούς, διαθέτει inverters, είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, ζυγίζει μόλις 1.220 κιλα and makes the σπριντ από στάση στα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 3.4 seconds. Διόλου άσχημα!
Το ολοκαίνουριο μοντέλο, σχεδιασμένο να επιδεικνύει την αστείρευτη ισχύ και τις επιδόσεις που προσφέρει η Technology των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Nissan παρουσιάστηκε στο Τόκιο, στο Nissan Crossing στην περιοχή Ginza. Το αυτοκίνητο, το οποίο αναπτύχθηκε από τη NISMO, έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στις 2 Δεκεμβρίου, στο ετήσιο Φεστιβάλ της NISMO at Fuji International Speedway, όπου εμφανίστηκε μαζί με το νέο αγωνιστικό της Nissan για την Formula E.
By δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, σύστημα τετρακίνησης και επιθετική, ανανεωμένη εμφάνιση, το ειδικής κατασκευής αυτοκίνητο αποδεικνύει πώς η τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan μπορεί να προσφέρει συναρπαστική αλλά ταυτόχρονα αθόρυβη, μηδενικών εκπομπών ισχύ, ένα βασικό στοιχείο του οράματος Nissan Intelligent Mobility της εταιρείας. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία μπαταριών και με εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης από το Nissan LEAF, το πιο δημοφιλές αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στον κόσμο.
“Το νέο LEAF NISMO RC, αποδεικνύει ότι θέτουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα, όταν πρόκειται για αστείρευτη ισχύ και υψηλή απόδοση, καθιστώντας τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ακόμα πιο συναρπαστικά για το αγοραστικό κοινό”, δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Daniele Schillaci, παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Nissan για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. “Είναι η πιο συναρπαστική έκφραση της φιλοσοφίας του Nissan Intelligent Mobility”.
Η Nissan σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι ολοκαίνουργια οχήματα LEAF NISMO RC για να “μοιραστούν” σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε οι φίλοι της μάρκας να μπορούν να βιώσουν την ισχύ και τον ενθουσιασμό, από πρώτο χέρι.
At technical τώρα: Την κίνηση του ολοκαίνουριου Nissan LEAF NISMO RC, αναλαμβάνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι εκατέρωθεν του πλαισίου. Οι κινητήρες παράγουν συνολικά 240 κιλοβάτ (120 kW ο καθένας) και το εκπληκτικό μέγεθος των 640 Nm στιγμιαίας ροπής στους τροχούς. Αυτό σημαίνει περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής του προηγουμένου LISF NISMO RC, που παρουσιάστηκε το 2011. Η τεχνολογία Driftrain που προέρχεται από το νέο Nissan LEAF, περιλαμβάνει τη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ισχύος και τους inverters.
An νέο σύστημα τετρακίνησης, δίνει στο LEAF NISMO RC εξαιρετική κατευθυντικότητα στις στροφές. Η διαχείριση της ισχύος γίνεται ανεξάρτητα από κάθε άξονα, παρέχοντας στιγμιαία ροπή στον τροχό με την βέλτιστη πρόσφυση που επιτρέπει, γρήγορους και αποτελεσματικούς ελιγμούς στη διαδρομή. Αντίστοιχα με το προηγούμενο μοντέλο, η ισορροπία του βάρους στο πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί με την θέση της μπαταρίας στο κέντρο, όπως και με τους electric motors και τους μετατροπείς να είναι ιδανικά τοποθετημένοι, πάνω στους εμπρός και πίσω τροχούς.
Το LEAF NISMO RC διαθέτει ένα πλήθος εξαρτημάτων χαμηλού βάρους and a μόνοκοκ από αναθρακονήματα, “διατηρώντας” το συνολικό βάρος μόλις στα 1.220 κιλά. Ο λόγος της ισχύος προς το βάρος, “προσφέρει” στο νέο LEAF NISMO RC το εντυπωσιακό 0 έως 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, όντας 50% ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Ενώ το εξωτερικό του ολοκαίνουριου Nissan LEAF NISMO RC είναι “νοητά” βασισμένο στο αρχικό LΕΑF NISMO RC, εντούτοις το νέο μοντέλο υιοθετεί μια πιο επιθετική όψη. The μακρύ καπό and the μάσκα V-motion της Nissan, τονίζουν το συνολικά ανασχεδιασμένο εμπρός σύνολο. Ο διακριτικός συνδυασμός ασημί και μαύρου χρώματος με τις κόκκινες ενδείξεις NISMO, παρόμοιος με το όχημα της Nissan για την Formula E, κάνει το LEAF NISMO RC να φαίνεται σαν να είναι συνεχώς σε κίνηση, ακόμη και όταν βρίσκεται ακίνητο στην αφετηρία του αγώνα.
Το αμάξωμα τριών σημείων του αυτοκινήτου, περιλαμβάνει αποσπώμενα μπροστινά και πίσω τμήματα, σταθερά παράθυρα, προβολείς LED εμπρός και πίσω, καθώς και ρυθμιζόμενη αεροτομή, επιτυγχάνοντας ιδανική άντωση στο δρόμο. Το μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με συνολικό μήκος 4.546 χιλιοστά and μεταξόνιο που φτάνει τα 2.750 χιλιοστά. Το Nissan LEAF NISMO RC είναι φαρδύ και χαμηλό στο έδαφος, με το ύψος του από την οροφή στο δρόμο να φτάνει μόλις τα 1.212 χιλιοστά, δηλαδή 300 χιλιοστά χαμηλότερο από το Nissan LEAF παραγωγής.
Το ολοκαίνουριο Nissan LEAF NISMO RC θα παρουσιαστεί στους αγώνες της Formula E, καθώς και σε μεγάλες εκδηλώσεις και εκθέσεις ανά τον κόσμο.