Κι εκεί που νόμιζες ότι τα έχεις δει όλα, από το βάθος του ορίζοντα αρχίζει να αχνοφαίνεται μια θυμωμένη BMW. Η οποία έρχεται, ξεφυσώντας The turbo της, με εκείνο το ανατριχιαστικό κροτάλισμα of straight- six μοτέρ, που έκανε την Ε46 (για την Μ3 μιλάω) έναν ζωντανό legend. Η BMW M2 δεν ήταν αρκετή, για τους Γερμανούς. Ήδη εξελίσσουν την “πολεμική” της έκδοση, the M2 CSL.
Και ενώ μέχρι τώρα ξέρουμε μόνο τη M235i και ενώ η Μ2 είναι ακόμα ένα πρωτότυπο που γυρνάει στην “green hell” απειλώντας θεούς και δαίμονες για τους χρόνους που θα κάνει, η CSL έκδοσή της κρυφογελάει στη γωνία με τον ανταγωνισμό. Το why, θα το καταλάβεις παρακάτω.
Πηγές από τη χώρα της πολυαγαπημένης και πανέμορφης Άνγκελα Μέρκελ (ξενέρωσες, ε;), αναφέρουν ότι το μοτέρ της Μ2 θα είναι το ίδιο 3λιτρο εξακύλινδρο twin turbo που γνωρίσαμε στη M235i (σε μονότουρμπη έκδοση) και στην Μ4. Με την απόδοση της Μ2 να αναμένεται περίπου στα 365 άλογα, 45 παραπάνω από τη M235i, η M2 CSL θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά όχι πολύ: Το πιθανότερο είναι να φτάνει τους 380 ίππους. Φήμες λένε ότι αυτή η Μ2, θα έχει το e-boost system που είδαμε στο CSL Hommage concept, αλλά είναι μόνο φήμες.
Tip: Αυτή είναι η “νορμάλ” Μ2, ενώ επιτίθεται στο Nurburgring
Το αποτέλεσμα, με δεδομένο το θεαματικό ελάφρωμα που θα δεχθεί η CSL, θα είναι εκρηκτικό. Παρότι η τελική θα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 I lose, the πρώτα 100 θα έρχονται σε περίπου 4 seconds. Κράτα στο νου σου ότι το Weight της Μ2 CSL θα είναι περίπου 100 κιλά μικρότερο από τη “νορμάλ” Μ2, μη ξεπερνώντας τον 1,5 τόνο συνολικά. Το πώς θα στρίβει, θα το δεις στην πράξη…
Εξωτερικά, η Μ2 CSL θα έχει στυλιστικά στοιχεία στο bodykit της “δανεισμένα” από τη Μ4 για να δείχνει πιο "aggressive", black 19s wheels, larger air vents on the bonnet, quadruple exhaust. A list of aerodynamic improvements and stylistic interventions will make it stand out - visually too - from the rest of the 2 Series. And carbon fibre. Carbon fibre everywhere. At bonnet, in the inflated wings, at diffuser, which will be, he says, inspired by car racing, in airfoil that will stand out (I wonder if we will see again ducktail;). At M Division they are considering whether to offer it with semi-slick racing tyres as standard.
Tip: This is the interior of the M235i
And inside? Of course and the Inside CSL will have differentiations and sporty touches compared to the M2. Lighter and more hardcore bucket seats, rudimentary lightweight seats back, steering wheel straight from Racing (!) and very, very carbon fibreeven on the door panels and the centre console.
With M2 spinning the 'Ring frantically, I feel like I can't wait. I want it!
Oh! With M2 doing debut in 2016, the CSL version is expected in 2017…
The photos -as you will have seen- from here