Live the Movement in the streets

10 plug-in hybrid models in the Audi range

 

  Ξεκίνησε και στην
Ελλάδα η διάθεση των
Audi Q5 50 TFSI e quattro S tronic and Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic. Πλέον, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια προσφέρει
και στη χώρα μας την πιο πλήρη γκάμα
plugin υβριδικών
μοντέλων στην αυτοκινητοβιομηχανία, με δέκα
συνολικά επιλογές
– οκτώ άμεσα διαθέσιμες και δύο να αναμένονται μέσα στο
έτος – που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα αμαξωμάτων, από την
compact
κατηγορία έως αυτή των μεγάλων
SUV, σεντάν και κουπέ. Πρόκειται για τεχνολογικά προηγμένες
προτάσεις, που προσφέρουν κορυφαία οδηγική εμπειρία, μεγάλη ηλεκτρική
αυτονομία, εύκολη και γρήγορη φόρτιση, παράλληλα με έως και πλήρη απαλλαγή  από τον φόρο χρήσης για εταιρικά στελέχη.


  Πιο αναλυτικά, η Audi διαθέτει στην ελληνική
αγορά τα παρακάτω υβριδικά μοντέλα, με μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην
περιοχή του πίσω άξονα, για ιδανική κατανομή μαζών, μεγάλης ενεργειακής
χωρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9
kWh. Μεγάλο ενδιαφέρον, εκτός των αντίστοιχων τεχνικών
χαρακτηριστικών, έχει η Λιανική Τιμή Προ
Φόρων
, η οποία καθορίζει τη φορολογική επιβάρυνση του χρήστη, σε περίπτωση
εταιρικού αυτοκινήτου.



A3 Sportback
40
TFSI e S
tronic
by συνδυασμένη power 204 PS
(150
kW)

  • Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI with 150 PS (110 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 116
    PS (85 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χιλιόμετρα
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε
    βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 4 ώρες 30΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από 32.924 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

-       

Q3 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 245
PS (180 kW)

  • Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI with 150 PS (110 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 116
    PS (85 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε
    βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από 34.900 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

-       

Q3 Sportback 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 245
PS (180 kW)

  • Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI with 150 PS (110 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 116
    PS (85 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε
    βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από 37.683 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

-       

Q5 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 299
PS (220 kW)

  • Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS (195 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 143
    PS (105 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 6 ώρες
    30΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από 48.856 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 355 €

-       

Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 299
PS (220 kW)

  • Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS (195 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 143
    PS (105 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 6 ώρες
    30΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από 52.791 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 512 €

-       

Q7 55 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη
ισχύ 381
PS (280 kW)

  • Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS (250 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 136
    PS (100 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 52 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες 15΄,
    σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
  • Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 57 γρμ/χλμ.
  • Λιανική τιμή προ φόρων από τις 63.229 €

-       

Q8 60 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη
ισχύ 462
PS (340 kW)  

  • Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS (250 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 136
    PS (100 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 53 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες
    15΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
  • Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 64 γρμ/χλμ.
  • Λιανική τιμή προ φόρων από τις 79.294 €

-       

A6
50
TFSI e
quattro S tronic
by συνδυασμένη power 299 PS
(220
kW)

  • Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS (195 kW) and
    ηλεκτροκινητήρας 143
    PS (105 kW)
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως 72 kilometres
  • Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες
    15΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
  • Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2
  • Λιανική τιμή προ
    φόρων από τις 57.620 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 365 €


  Το υβριδικό κινητήριο
σύστημα των
Audi TFSI e επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός
του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας “
Car Hybrid”, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών “EV", "Battery Hold" and "Battery Charge".


  Η λειτουργία “EV” είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση κάθε φορά που ξεκινά το
όχημα. Στη λειτουργία αυτή, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική
ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο
πεντάλ γκαζιού. Στη λειτουργία “
Battery Hold”, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα διατηρεί την υπάρχουσα
κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική
οδήγηση στη συνέχεια, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς
περιορισμούς στην κυκλοφορία. Στη λειτουργία “
Battery Charge”, η κίνηση
γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα
φορτίζει την μπαταρία για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, για μετέπειτα
χρήση.   


  Κατά τη διάρκεια
της πέδησης, τα
Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις
– με άλλα λόγια, την πλειονότητα των καταστάσεων πέδησης στην καθημερινή
οδήγηση. Σε πιο απαιτητικές καταστάσεις, ο ηλεκτροκινητήρας μοιράζεται τη
διαδικασία επιβράδυνσης με το υδραυλικό σύστημα φρένων, με τα τελευταία να χρησιμοποιούνται
αποκλειστικά μόνα τους μετά από ένα συγκεκριμένο, μεγαλύτερο επίπεδο
επιβράδυνσης (0,4 g). Το ευφυές σύστημα διαχείρισης πέδησης των
TFSI e μοντέλων είναι τόσο προηγμένο, ώστε να εξασφαλίζει ότι
ουσιαστικά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται διαφορές στην αίσθηση φρεναρίσματος,
ανεξάρτητα από τα χρησιμοποιούμενα είδη πέδησης.