Audi RS Q e-tron

Δες πώς η Audi λιώνει το RS Q e-tron που θα τρέξει στο Ντακάρ

Άμμος. Λόφοι. Πέτρες. Ακραίες θερμοκρασίες. Υψηλές ταχύτητες. Κακοποίηση. Αυτά είναι “job as usual” για όσους υποβάλλονται στη… βάσανο της συμμετοχής στο Ράλλυ Ντακάρ. Για την ομάδα της Audi Sport, η συμμετοχή της με το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό και τα παραπάνω, αποτελούν τις μεγάλες προκλήσεις. Έχοντας στόχο να ανέβει στην πρώτη θέση του Ράλλυ Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, η γερμανική ομάδα υποβάλλει το RS Q e-tron σε εξαντλητικές δοκιμές από… τώρα, ώστε να μη βρεθεί προ εκπλήξεων.

To Audi RS Q e-tron σε ένα εντυπωσιακό άλμα

Η Audi Sport δοκίμασε το νέο της αγωνιστικό λίγους μήνες πριν το ντεμπούτο του στο διάσημο ράλλυ στο Μαρόκο. Οι δοκιμές αυτές, διάρκειας δύο εβδομάδων, ακολούθησαν τις αντίστοιχες σε Γερμανία και Ισπανία, μόνο που τώρα το περιβάλλον, έρημος, αμμόλοφοι και μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές, προσομοίαζε τις ακραίες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει η Audi στη Σαουδική Αραβία, τον Ιανουάριο.

Το μέλλον είναι στάση (ζωής)

Παρόντα και τα τρία πληρώματα: Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist, καθώς πολύς χρόνος αφιερώθηκε στο σετάρισμα των αυτοκινήτων, στην ιδανική συνύπαρξη οδηγού και συνοδηγού στο ιδιαίτερα στενό πιλοτήριο και την επικοινωνία μεταξύ τους.

Καύσωνας και αμμοθύελλες!

Κι αν δεν έχει αμμοθύελλα, θα φτιάξει μια το Audi RS Q e-tron

Πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ενώ οι αμμοθύελλες ώθησαν στα όριά τους, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και το σύστημα μετάδοσης. Επίσης, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της. Αντίστοιχα πολύτιμη ήταν και η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Audi Sport, για τα υπόλοιπα εξαρτήματα του πρωτότυπου.

Audi RS Q e-tron

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Ακόμα και στατικό, είναι… τρομακτικό το πρωτότυπο αγωνιστικό της Audi

Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104. Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.