Was der VW Golf, der zum König des Nürburgrings wurde, trägt

Mια ηλιόλουστη μέρα, η VW κατεβάζει στην “πράσινη κόλαση" die neue Golf GTI Clubsport S. Κάνει μερικούς γύρους, εκεί που το Megane RS μεσουρανούσε, μέχρι να έρθει το νέο Civic Type-R. Λίγο αργότερα, η VW έλεγε με υπερηφάνεια, ότι αυτό το Golf, είναι ο νέος (προσθιοκίνητος) βασιλιάς του Nurburgring .

Ο βασιλιάς είναι γυμνός“, θα πουν πολλοί, μιλώντας για μια stripped έκδοση του Golf GTI. Είναι έτσι; Ας δούμε τι φοράει και τι setup έχει αυτό το Golf, που θα παραχθεί σε μόλις 400 μονάδες και κάλυψε τα 20,8 χιλιόμετρα του Ring σε χρόνο 7:49.21.
Die ακριβότερο Golf που έχει δει η ανθρωπότητα μέχρι σήμερα, ειναι διθέσιο. Έχει δύο γιγαντιαία μπάκετ στο εσωτερικό του, σε γκρι χρώμα. Φοράει τον 2λιτρο TSI mit Leistung 305 ίππων und Drehmoment 225 pft zwischen den 1.700 και 5.300 σ.α.λ.

Ζυγίζει 1.284 κιλά και πατάει σε 19άρες ζάντες von semi-slick λάστιχα. Έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Comfort, Normal, Race und Nürburgring. Στο τελευταίο, ουσιαστικά, σετάρει τον ήχο, τον κινητήρα και το τιμόνι σε mode Rennen und die Dynamic Chassis Control στη θέση Comfort, μιας και το Ring έχει μερικές ανωμαλίες (“μερικές”).
 

Φοράει μια νέα εξάτμιση με δύο απολήξεις των 65 mm (έναντι 55 του “παραδοσιακού” Golf GTI) με πιο ελεύθερη “αναπνοή”, γεγονός στο οποίο οφείλονται και οι τεράστιες φλόγες που βγάζει από αυτές.

Το ωραίο είναι ότι βγαίνει με ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με το οποίο ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων Benny Leuchter έκανε το ρεκόρ. Φυσικά, έχει διαφορετική, σκληρότερη ανάρτηση, διαφορικό variable degree locking και ESP με ρυθμίσεις εμπνευσμένες από τον κόσμο του motorsport.
O Benny, που λέγαμε, με το Golf, που λέγαμε

Το Golf GTI Clubsport S κάνει το 0-100 χ.α.ω. σε 5,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική 263 χ.α.ω. Παρουσιάστηκε στις 4 Μαϊου στο 35ο GTI Meeting, στο Ράιφνιτζ της Αυστρίας.