Έντεκα χρόνια μετά, το Ράλι Ακρόπολις, ο “εθνικός μας αγώνας“, επιστρέφει εκεί που τον μάθαμε, οι παλιότεροι: Στη Στερεά Ελλάδα. Η μεταφορά της έδρας του Ράλι στη Λαμία, φέρνει μνήμες από τα παλιά. Είναι όμως ικανή να επαναφέρει την παλιά αίγλη του αγώνα;
Σίγουρα όχι. Είναι όμως ένα καλό βήμα. Για να γίνει κάτι τέτοιο, χρειάζονται πολλά. Πρώτα- πρώτα λεφτά και, έπειτα, αλλαγή νοοτροπίας. Όλων.
Σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει η μετονομασία σε “Seajets Rally Acropolis“, όμως η προσφορά και μόνο του “Super Mario”, του Μάριου Ηλιόπουλου, που είναι και αγωνιζόμενος να αναλάβει τη χορηγία με τη ναυτιλιακή του, αποδείχθηκε σωτήρια για την επιβίωση του αγώνα, που κινδύνευε να εξαλειφθεί. Δεν θα έπρεπε όμως να περιμένουμε από αυτόν για τη διάσωση του αγώνα, έτσι δεν είναι;
Δυστυχώς, όχι. Car enthusiasts, άρα και φαν των αγώνων υπάρχουν πάρα πολλοί στην Ελλάδα. Γιατί όμως δεν τους παρακολουθούν; Είναι μερικές “λεπτομέρειες”, πέρα από το θέαμα που παίζουν ρόλο. Ποιος δε θυμάται το “γδύσιμο” των επισκεπτών από τους ντόπιους επιχειρηματίες, την τελευταία φορά που το Ακρόπολις είχε έδρα στη Λαμία; Ποιος δε θυμάται την ταλαιπωρία και τις ακυρώσεις διαδρομών από τους τύπους που δεν καταλάβαιναν ότι δεν πρέπει να αφήσουν το αμάξι τους από εκεί που θα περάσουν τα αγωνιστικά, ή που στέκονταν στο πιο ακατάλληλο σημείο της στροφής;
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…