Η Mercedes‑Benz βελτίωσε ακόμα περισσότερο την ηγετική της θέση ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στη φετινή κατάταξή της στα “Best Global Brands 2023”. Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, το αστέρι τώρα λάμπει από την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο. Η αύξηση της αξίας της μάρκας κατά εννέα τοις εκατό φέτος, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της εταιρείας σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν.
“Η αύξηση στην αξία της επωνυμίας μας είναι ένα κορυφαίο επίτευγμα ολόκληρης της ομάδας της Mercedes‑Benz, που μας κάνει όλους πολύ περήφανους. Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί επιβεβαίωση των προσπαθειών μας, αλλά μας δίνει ταυτόχρονα ένα ισχυρό κίνητρο: χτίζουμε σταθερά πάνω στην κληρονομιά της μάρκας μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον – με στόχο να κατασκευάζουμε τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο.”
- Bettina Fetzer, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας & Marketing Mercedes‑Benz AG
Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η μάρκα με το αστέρι πλέον εκφράζεται με το μότο «Desire for Iconic Luxury» («Επιθυμία για Εμβληματική Πολυτέλεια»). Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων και το καινοτόμο πνεύμα με το οποίο η Mercedes‑Benz οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση. Εστιάζει περισσότερο από ποτέ στη λάμψη της μάρκας, η οποία επιφέρει τη διαμόρφωση της κουλτούρας της και αναπτύσσεται προσεκτικά, ενώ εξακολουθεί να τιμά την κληρονομιά της μάρκας. Στόχος είναι να διαμορφώσει την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας τα πιο επιθυμητά οχήματα και υπηρεσίες στον κόσμο.
“Best Global Brands”: Επικεντρώνεται στις καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999
Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999. Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών». Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.