Οι παίκτες της Barcelona, ανακαλύπτουν τον κόσμο της CUPRA

 

  Οι παίκτες της FC Barcelona ανακαλύπτουν τον κόσμο της CUPRA. Ο επίσημος automotive and mobility partner της ισπανικής ομάδας διοργάνωσε εκδήλωση στο εκπαιδευτικό κέντρο Ciutat Esportiva Joan Gamper, στην οποία συμμετείχαν 19 ποδοσφαιριστές. Οι παίκτες της Barça είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της CUPRA, να θαυμάσουν την σύγχρονη σχεδίαση των μοντέλων της και να εξατομικεύσουν ψηφιακά το τέλειο αυτοκίνητο για εκείνους.

  Οι αρχηγοί της ομάδας Gerard Piqué και Sergio Busquets, οι νέες προσθήκες Sergiño Dest και Miralem Pjanic, ο Ολλανδός μέσος Frenkie de Jong και ο παγκόσμιος πρεσβευτής της CUPRA Marc ter Stegen, ήταν μερικοί από τους παίκτες που συμμετείχαν στην εκδήλωση που διοργάνωσε η μάρκα στο προπονητικό κέντρο του συλλόγου. Η CUPRA παρουσίασε την πλήρη γκάμα των μοντέλων της, με το CUPRA Formentor, το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτή, τις δύο νέες εκδόσεις του CUPRA Leon, hatchback και Sportstourer, και το CUPRA Ateca. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με όλα τα απαραίτητα μέτρα υγείας και ασφάλειας.


  «Η CUPRA και η FC Barcelona μοιράζονται το όραμα της έμπνευσης του κόσμου της Βαρκελώνης μέσω του συναρπαστικού στυλ και των σύγχρονων επιδόσεων. Η παγκόσμια συνεργασία μας στοχεύει στη δημιουργία συναισθηματικών εμπειριών στην κοινότητα των οπαδών μας, επομένως είναι σημαντικό οι παίκτες να αισθάνονται μέρος αυτού του στόχου και να συνδέονται με τις αξίες της μάρκας. Ήταν πολύ όμορφο να βλέπεις πόσο εμπλέκονταν σε αυτήν τη δραστηριότητα η οποία αναδημιούργησε την εμπειρία που έχουν οι πελάτες μας όταν επισκέπτονται ένα από τα CUPRA Garage σε όλο τον κόσμο, συνδυάζοντας την ψηφιακή εμπειρία με το ανθρώπινο άγγιγμα και με τη συνδρομή των CUPRA Masters», εξήγησε ο Antonino Labate, CUPRA Director of Strategy, Business Development and Operations.

 

 

Μια σύγχρονη εμπειρία

 

  Μέσα στον χώρο που δημιούργησε η CUPRA, οι παίκτες μπόρεσαν να εξατομικεύσουν τις εκδόσεις των μοντέλων τους, βήμα προς βήμα, με διαδραστικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει η μάρκα στο δίκτυό της, σε περισσότερα από 500 εξειδικευμένα σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο και με τις συμβουλές των εμπειρογνωμόνων της μάρκας, των CUPRA Masters.
Εκτός από την παρουσίαση της γκάμας των τεσσάρων οχημάτων στις εγκαταστάσεις της FC Barcelona, η CUPRA θέλησε να δείξει στους παίκτες της Barça το όραμά της για το εξηλεκτρισμένο sportiness, παρουσιάζοντας το CUPRA Tavascan Electric Concept. Η μάρκα παρουσίασε επίσης το Racing DNA της με το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο, το CUPRA e-Racer και το CUPRA Leon Competición.


  Ο παγκόσμιος πρεσβευτής της CUPRA και τερματοφύλακας της FC Barcelona, Marc ter Stegen δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που οι συμπαίκτες μου έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον κόσμο της CUPRA και να εξατομικεύσουν το τέλειο μοντέλο τους. Αρκετοί παίκτες με είχαν ρωτήσει για τα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος, αλλά τώρα μπόρεσαν να ρίξουν μια πρώτη ματιά σε ολόκληρη τη γκάμα. Αποφάσισα να ανανεώσω το CUPRA Formentor που οδηγώ, με τη νέα υβριδική plug-in έκδοση 245PS, η οποία θα μου επιτρέψει να συνεχίσω να απολαμβάνω σπορ τη οδήγηση ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ανυπομονώ να δω κάποιους συμπαίκτες μου να οδηγούν τα νέα τους μοντέλα CUPRA στη Βαρκελώνη».

 


Η γκάμα CUPRA

 

  Επιλέγοντας ανάμεσα στα τέσσερα μοντέλα της CUPRA, παίκτες της FC Barcelona όπως οι Sergio Busquets, Frenkie de Jong, Sergiño Dest ή Miralem Pjanic αποφάσισαν να εξατομικεύσουν το δικό τους CUPRA Formentor. Το μοντέλο που χαρακτηρίστηκε ως το επίσημο αυτοκίνητο της FC Barcelona διαθέτει ευρύ φάσμα επτά κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων δύο plug-in υβριδικών εκδόσεων που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Το crossover υψηλής απόδοσης, το οποίος πήρε το όνομά του από το φημισμένο ακρωτήριο στο νησί της Μαγιόρκα, συνδυάζει σύγχρονη εξωτερική σχεδίαση σε μια παλέτα εννέα χρωμάτων, με εκλεπτυσμένο εσωτερικό και υψηλής ποιότητας υλικά, καθώς και υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας χάρη στο σύστημα CUPRA Connect, το οποίο επιτρέπει ορισμένες λειτουργίες να ελέγχονται απομακρυσμένα από ένα smartphone.


  Επίσης, οι ποδοσφαιριστές της Barça είχαν την ευκαιρία να διαμορφώσουν τις δύο εκδόσεις CUPRA Leon, το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της μάρκας. Είναι το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα CUPRA, σε πεντάθυρη και Sportstourer έκδοση. Με συνδυασμένη ισχύ 245PS, το CUPRA Leon e-HYBRID καθιστά δυνατή την αστική οδήγηση με πλήρη ηλεκτρική αυτομονία έως και 52 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP (68 km σε NEDC cycle) και ταυτόχρονα εξασφαλίζει απολαυστική σπορ οδήγηση στον ανοιχτό δρόμο. Το νέο μοντέλοδιαθέτει επίσης μεγάλη γκάμα βενζινοκινητήρων με τρεις επιλογές των 245, 300 και 310PS, εκ των οποίων η τελευταία μόνο σε έκδοση Sportstourer και με τετρακίνηση 4-Drive.


  Τέλος, οι Clement Lenglet και Junior Firpo επέλεξαν το νέο CUPRA Ateca. Το πρώτο όχημα που λανσαρίστηκε στην αγορά με την επωνυμία CUPRA έρχεται τώρα με ανανεωμένη σχεδίαση διατηρώντας παράλληλα τη δέσμευσή του για υψηλή απόδοση. Αυτό το 300PS SUV είναι ένα μοναδικό προϊόν στην αγορά που έχει ενισχύσει την ανάπτυξη της CUPRA από το λανσάρισμα της ως μάρκα στην Ευρώπη αλλά και εκτός της ηπείρου, σε χώρες όπως το Μεξικό.


  Με αυτή την γκάμα, η CUPRA αναμένει να πετύχει κύκλο εργασιών 1 δισεκατομμυρίου ευρώ όταν όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες στην αγορά. Αυτά τα τέσσερα οχήματα θα ενωθούν με το CUPRA el-Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της μάρκας, το οποίο θα αλλάξει τη δυναμική αντίληψη των ηλεκτρικών οχημάτων.