Η νέα Alfa Romeo Giulietta έρχεται το 2028, αναμένεται δηλαδή ένα χρόνο νωρίτερα από ένα μεγάλο SUV. Ο διευθύνων σύμβουλος Jean-Philippe Imparato το επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Arese σχετικά με τι θα περιμένουν οι Alfisti τα επόμενα χρόνια. Μετά το λανσάρισμα της 33 Stradale (το 90% των πελατών της οποίας έχει επιλέξει τη βενζινοκίνητη έκδοση και το 10% την ηλεκτρική παραλλαγή) και της Milano, η οποία θα κάνει ντεμπούτο τον Απρίλιο, θα έρθει η σειρά της νέας Stelvio και της Giulia, που επιβεβαιώνεται επίσημα από το νέο βιομηχανικό σχέδιο της μάρκας. Και για τα επόμενα χρόνια – άρα από το 2027 – ο νούμερο ένα του Biscione ανακοίνωσε την πρόθεσή του να λανσάρει ένα τέταρτο σπορ αυτοκίνητο και έναν κληρονόμο του hatchback της κατηγορίας C, το οποίο θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές αμαξώματος, από κουπέ έως διθέσιο roadster.
Γεωπολιτικοί παράγοντες
Τα προϊόντα αυτά δεν συμπεριλήφθηκαν στην παρουσίαση των νέων μοντέλων επειδή θα φτάσουν μετά το 2026, ένας χρονικός ορίζοντας για τον οποίο ο όμιλος Stellantis έχει ήδη σχεδιάσει όλα τα επενδυτικά σχέδια. Επομένως, θα πρέπει να περιμένουμε (τουλάχιστον μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους) για την οριστική επιβεβαίωση των νέων σχεδίων, με την εταιρεία να σκοπεύει επίσης να παρακολουθεί στενά τις διάφορες γεωπολιτικές εξελίξεις. Ξεκινώντας από τις εκλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς μια πιθανή επιστροφή στην προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ θα μπορούσε να ανατρέψει τα δεδομένα σχετικά με τις αποφάσεις για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων στην αγορά των ΗΠΑ.
Purosangue το πρότυπο
Το πρώτο μοντέλο που ανακοίνωσε ο Imparato για τη “μετά-Julia” είναι ένα μεγάλο SUV που θα πρέπει ιδανικά να τοποθετηθεί πάνω από τη Stelvio. Σήμερα θα έφτιαχνα ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο παρόμοιο με το Purosangue, αλλά πρέπει επίσης να δούμε την εξέλιξη των παγκόσμιων αγορών. Και να έχουμε ένα σχέδιο Β, με επιστροφή στην κατηγορία C. Στην περίπτωση του SUV, η πλατφόρμα θα ήταν η Stla Large της μικρής αδελφής Stelvio, η οποία θα εγγυάται υψηλές αυτονομίες (της τάξης των 700 km Wltp) και μεγάλη σχεδιαστική ευελιξία. Περισσότερο από την Ευρώπη, ωστόσο, αυτό το sport utility σχεδιάζεται ως μοντέλο κατάκτησης για αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας, όπου τα μεγάλα SUV είναι της μόδας.
Η Giulietta επιστρέφει
Το δεύτερο μοντέλο, από την άλλη πλευρά, είναι το πιο ενδιαφέρον για την αγορά μας. Πρόκειται για έναν ηλεκτρικό διάδοχο της Alfa Romeo Giulietta, ο οποίος θα μοιράζεται το ίδιο DNA με ένα άλλο σημαντικό ιταλικό μοντέλο, τη Lancia Delta. Και τα δύο αυτοκίνητα θα παράγονται στη Basilicata, στο εργοστάσιο Melfi (PZ), και θα βασίζονται στην πλατφόρμα Stla Medium, που επίσης πιστώνεται με αυτονομία περίπου 700 km για τις πιο αποδοτικές μονοκινητήριες εκδόσεις. Το πλαίσιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έναν ή δύο κινητήρες, με μέγιστη ευελιξία εγκατάστασης.
Κουπέ και roadster αν η Giulietta πάει καλά…
Ευελιξία που θα επιτρέψει στην Giulietta να έχει σπορ κλίσεις. Εκτός από μια πιθανή έκδοση Quadrifoglio, στην πραγματικότητα, θα μπορούσε να υπάρχει χώρος για ολοκαίνουργιες εκδόσεις αμαξώματος. Ο Imparato πρόσθεσε ότι, με λογικές επενδύσεις, αν η Giulietta είναι επιτυχημένη, θα μπορούσε επίσης να υπάρξει χώρος για πιο δυναμικές παραλλαγές, όπως ένα coupé, ένα cabrio και ένα διθέσιο roadster. Ένα είδος Duetto της ηλεκτρικής εποχής.