Όταν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα, δύσκολα μπορούμε να βρούμε έλλειψη σε μια μάρκα όπως η BMW, η οποία προσφέρει μια σειρά από μοντέλα με το θρυλικό σήμα “Μ”. Κι όμως, για κάποιους από τους επιτελείς της βαυαρικής μάρκας, ακόμα και οι δημιουργίες του M Division, δεν είναι αρκετές. Έτσι, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες που διακινούνται το τελευταίο διάστημα, η BMW ετοιμάζει ένα νέο supercar, το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από το επερχόμενο M8 Coupe, θα είναι υβριδικό και θα έχει απόδοση άνω των 700 ίππων. Το πιθανότερο είναι ότι θα αποτελέσει την επιστροφή της θρυλικής Μ1, χρησιμοποιώντας το nameplate της και τοποθετώντας τη εκεί που της αξίζει: Στην κορυφή.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα “νέο super sports car” το οποίο εξελίσσεται ήδη από τη BMW για να τοποθετηθεί στη γκάμα της ως ανεπίσημος αντικαταστάτης του σημερινού i8. Το plug-in υβριδικό μοντέλο με τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων, κατά πληροφορίες δεν πρόκειται να ανανεωθεί, καθώς η βαυαρική μάρκα έχει μεγαλύτερα πλάνα για ηλεκτρικό μοτέρ. Το τρικύλινδρο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα… αφεθεί στην άκρη και τη θέση του στο νέο μοντέλο θα πάρει ένας μεγαλύτερος κινητήρας εσωτερικής καύσης, πιθανότατα εξακύλινδρος .
Και ενώ προκύπτει ένα παράδοξο, το i8 να φαίνεται πως δεν θα συνεχίσει, αλλά το ανθρακονημάτινο πάτωμά του να χρησιμοποιείται ως βάση για το νέο supercar, τη Μ1, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο συμβατικός κινητήρας, μαζί με τα ηλεκτρικά μοτέρ θα αποδίδουν συνολικά και συνδυασμένα περισσότερους από 700 ίππους. Το βάρος, θα είναι περιορισμένο κάτω από τους 2 τόνους. Τιμολογιακά, αναμένεται να κινείται πάνω από την τιμή του i8 Coupe και ότι θα τοποθετηθεί εμπορικά ως η κορωνίδα της σειράς M Performance της BMW.
Άλλωστε, το μέλος του ΔΣ της εταιρείας, Klaus Frolich, απάντησε ανοιχτά σε δημοσιογραφική ερώτηση εάν εξετάζεται η επιστροφή της Μ1. “Προσωπικά, μια φορά στη ζωή μου, θα ήθελα να φτιάξουμε ένα supercar. Είμαι πολύ θετικός. (…) Έχω ένα καταπληκτικό σασί από ανθρακόνημα για ένα sports car στο portfolio μου και, προς ώρας, χρησιμοποιείται στο i8. Αν ήθελα να χρησιμοποιήσω κάτι τέτοιο με πολύ περισσότερη απόδοση, τότε θα κινούταν περίπου στους 600 ίππους και δεν θα είχε βάρος πάνω από δύο τόνους“.
Κατά τις πηγές των πληροφοριών, το νέο μοντέλο δεν αναμένεται να βγει στην αγορά πριν από το 2023. Μέχρι τότε, η σειρά “Μ” πρόκειται να μεγαλώσει κι άλλο, αφού σε αυτή θα προστεθούν οι πρώτες στην ιστορία Χ3 Μ και Χ4 Μ, μαζί με τις M8 Coupe, Convertible και Gran Coupe, ενώ αναμένεται και σύντομα μια νέα έκδοση της Μ2, η CS.
Tip: Στις φωτογραφίες (πλην της πρώτης) βλέπουμε το BMW M1 Hommage Concept.