Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των hot hatch να έχει “φουντώσει” η Volkswagen, η οποία παρουσίασε μέσα στη χρονιά το νέο Golf, αναμένεται να κάνει την κίνησή της. Τις τελευταίες ημέρες, στο Nurburgring, το πρωτότυπο Golf GTI περνά τις τελευταίες δοκιμές, με τους δοκιμαστές του να το ωθούν στα όριά του, στις στροφές της “Πράσινης Κόλασης“. Τι ετοιμάζουν λοιπόν οι Γερμανοί;
Με τα renderings που “ξεκαθάρισαν” εν πολλοίς το καμουφλάζ του μοντέλου το οποίο δοκιμάζεται, ξέρουμε πως το Golf GTI θα έχει πιο επιθετικό look, καθώς και ότι θα “πατάει” σε 19άρες ζάντες με 235/35 ελαστικά της Continental, καθώς και ότι θα φορά φρένα Brembo και θα είναι “θορυβώδες”.
Η πιθανότητα υβριδικής έκδοσης -σε GTI- έχει αποκλειστεί για λόγους βάρους και οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που φορά και η έβδομη γενιά του Golf GTI. Πρόκειται για τον -εξελιγμένο από την Audi– EA888, ο οποίος γνωρίζουμε ότι θα προσφέρεται σε δύο βερσιόν: Μια entry level, η οποία θα αποδίδει 242 ίππους και μία, η οποία θα τοποθετηθεί απέναντι στα Honda Civic Type-R, Renault Megane RS, Ford Focus ST, Hyundai i30N και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό του χώρου.
Η έκδοση αυτή, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα αποδίδει 295 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο αλλά και με 7άρι DSG. Θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι αρκετά ταχύτερο από το σημερινό GTI, ενώ κάποιες διαρροές τοποθετούν το σπριντ του στα 100 χ.α.ω. από στάση στα 5 δευτερόλεπτα.
Το νέο Golf GTI θα κυκλοφορήσει το 2020 και, λίγους μήνες μετά, θα ακολουθήσει η έκδοση R, η οποία γνωρίζουμε πως θα είναι τετρακίνητη και θα έχει απόδοση περίπου 350 ίππων.