Το 2017, με τιμή στο όριο των 50.000 ευρώ, έρχεται το Alpine A110

Μπορεί να άργησε λιγάκι η Renault, όμως το έκανε το θαύμα της: Με το Alpine Vision, ένα concept που και οι πέτρες ξέρουν ότι χρησιμοποίησε ως πηγή έμπνευσης το θρυλικό Alpine A110, η γαλλική εταιρεία επαναφέρει τη φίρμα Alpine στα πράγματα και μάλιστα με… συνοπτικές διαδικασίες. Γιατί αυτό το πανέμορφο, πισωκίνητο και εκρηκτικό σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις coupe, θα πατήσει στους δρόμους, αν όλα πάνε όπως τα σχεδιάζει η Renault, το 2017. Και σε τιμή… λαχταριστή, λίγο πάνω από τις 50.000 ευρώ, όπως λέει η Renault.

Δε θέλουμε να στο χαλάσουμε, αλλά μην κάνεις χαρές. Γιατί, το “κάτι παραπάνω από 50.000”, στην Ελλάδα μετατρέπεται “μαγικά” σε κάτι παρακάτω από 90.000 ευρώ, λόγω -τι άλλο;- των φόρων. Όπως ακριβώς έγινε με την Alfa Romeo 4C.
Εμείς, βέβαια, δεν ξενερώνουμε, μιας και η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία (που ξέρεις, μπορεί ο γράφων να γίνει πρωθυπουργός και, τότε, θα δεις κίνητρα για την αγορά σπορ αυτοκινήτων και φοροελαφρύνσεις) και γι’ αυτό ζαχαρώνουμε ήδη το Alpine πριν το δούμε από κοντά. Το Alpine Vision Concept, αποκαλύφθηκε σε μια ειδική εκδήλωση στο Μονακό, κάνοντας ευθεία παραπομπή στην επιτυχία της Alpine στο Rally Monte Carlo και θα μας το δείξει τον επόμενο μήνα στη Γενεύη, με μια έκδοση παραγωγής να αποκαλύπτεται στην εκπνοή του 2016.

Βέβαια, αυτό το concept είναι κοντά στην παραγωγή και έτσι δεν θα πρέπει να περιμένουμε δραματικές αλλαγές σε αυτό το εκπληκτικό, με ρετρό λουκ αυτοκίνητο. Θα πρέπει ωστόσο να περιμένουμε για να μάθουμε τι κρύβει κάτω από το καπό, πώς πάει στο δρόμο και πώς φαίνεται από κοντά.

Καλό είναι πάντως να κρατάμε… μεγάλο καλάθι, αν λάβουμε υπόψιν ότι φτιάχνεται για να χτυπήσει τη BMW M2, την Porsche Cayman και την Alfa Romeo 4C, καθώς και πολλά ακόμα fun to drive αυτοκίνητα, αλλά και ότι την εξέλιξή του, όπως και την εξέλιξη όλων των μοντέλων (ναι, θα βγάλει και άλλα, με επόμενο ένα SUV) της Alpine, ανέλαβε μια νέα ομάδα, υπό τον πρώην επικεφαλής της Renault Sport, Bernard Olliver. Ε, από αυτό τον άνθρωπο, δεν μπορείς να περιμένεις αποστειρωμένα αυτοκίνητα.
Το πρώτο νέο μοντέλο της Alpine μετά από το 1995, οπότε και είχε “σιγήσει” η εταιρεία, θα έχει βάρος περίπου 1.100 κιλά και έναν turbo τετρακύλινδρο -πιθανότατα ένα “πειραγμένο- μοτέρ του Clio RS, με αυτόματο σειριακό κιβώτιο, όπως υποδεικνύουν και τα paddles στο τιμόνι. Και θα κάνει το 0-100 χ.α.ω. σε λιγότερα από 4,5 δευτερόλεπτα.

Και πώς θα είναι στο δρόμο; “Μια αληθινή Alpine, σημαίνει (σ.σ. ότι θα έχει) το DNA της Alpine, που είναι ελαφριά, γρήγορη και ευχάριστη στην οδήγηση”, λέει στο περιοδικό Autocar ο Olliver και σημείωνει ότι η Renault πιστεύει πως “μια νέα Alpine θα έπρεπε πρωτίστως να είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, με μοντέρνο σχεδιασμό και μοντέρνα τεχνολογία, καθώς και δευτερευόντως ένα αυτοκίνητο που θα δείχνει ταυτόχρονα την κληρονομιά του”. 

C’ est magnifique, Renault…