Categories: RETROUncategorized

VW T1 Race Taxi. Ένα Transporter με κινητήρα Porsche απόδοσης 530 ίππων

O Ελβετός Fred Bernhard, έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό βανάκι και το παρουσιάζει στο Wörthersee. Πρόκειται για ένα παλιό VW Bus T1 του 1962 που μηχανικά φορά τον εξακύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα της Porsche 911 993, ο οποίος απόκτησε δύο turbo και παράγει 530 άλογα με 757 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Porsche 996 GT3, με τα φρένα και το τιμόνι να έχουν προέλθει από την 993. Φορά ζάντες 18″ της BBS με ελαστικά διαστάσεων 285/30, με το βάρος του να ανέρχεται στα 1.500 κιλά, χάρη στην χρήση carbon, έχοντας αναλογία 2,8 κιλών/ίππο, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 230 χλμ/ώρα. Τι προτιμάς; Αυτό ή το Porsche Β32;

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

21 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

22 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

23 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 ημέρες ago