Live η Κίνηση στους δρόμους

Με twin turbo V6 400 ίππων η Toyota Supra

Χαράς ευαγγέλια για τους φαν της Toyota, καθώς, όπως όλα δείχνουν, η Toyota Supra μπορεί να μοιράζεται το πλαίσιο και ορισμένα μηχανικά μέρη με τη BMW Z5, όχι όμως και τον κινητήρα. Οι Ιάπωνες μπορεί να κρατούν ερμητικά κλειστά τα χαρτιά τους σε ό,τι αφορά τη Supra, όμως διαρρέεται πως -τουλάχιστον στην κορυφαία έκδοση- το ιαπωνικό supercar θα διαθέτει έναν V6, απόδοσης περίπου 400 ίππων. Συνδυαστικά, με το υβριδικό μοτέρ των 138 ίππων που έχει αναπτύξει η ιαπωνική φίρμα, θα μιλάμε για μια Supra απόδοσης 538 ίππων και βάρους κάτω των 1.500 κιλών. Ακόμα γκρινιάζεις;
Tip: Σε αυτη, όπως και στην παραπάνω εικόνα, βλέπουμε το Toyota FT1 concept που (εικάζουμε) “φέρνει” κάπως στη νέα Supra.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ισχυρότερος κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η Supra, έχει ήδη εξελιχθεί από την Toyota, με κωδικό 943F. Αν και για τον κυβισμό δεν γνωρίζουμε ακούμε, ξέρουμε πως πρόκειται για έναν -σχεδιασμένο από λευκό χαρτί- twin turbo V6, ο οποίος φέρεται να αποδίδει περίπου στους 400 ίππους και 300 lb-ft ροπής.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Supra θα χρησιμοποιεί και μικρότερα μηχανικά σύνολα, τετρακύλινδρα, στις βασικές εκδόσεις, τα οποία επίσης δεν θα προέρχονται από συνεργασία με τη BMW.
Μια δροσιστική φωτογραφία από δοκιμή της BMW Z5

Σε ό,τι αφορά τους Βαυαρούς, το νέο μοντέλο, το οποίο θα είναι μεγαλύτερο από τη Ζ4, ελαφρύτερο και με υφασμάτινη οροφή. Στην κορυφαία έκδοση (Ζ5Μ, προφανώς) θα φορά έναν 3λιτρο εξακύλινδρο turbo, ενώ θα υπάρχουν και άλλες εκδόσεις με 3λιτρους και 2λιτρους που θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες από τη BMW.

Αν υποθέσουμε ότι θα φορά τον turbocharged 3λιτρο εξακύλινδρο με 335 ίππους, αυτός, συνδυασμένος και με την υβριδική δύναμη της Toyota (οι Ιάπωνες εξέλιξαν το υβριδικό μοτέρ), η συνολική ιπποδύναμη της Ζ5 θα ξεπερνά τους 473 ίππους!!!

Τα δύο αυτοκίνητα θα είναι τόσο ίδια μα τόσο διαφορετικά, καθώς, για παράδειγμα, μπορεί να μοιράζονται μηχανικά μέρη, όπως πχ το κιβώτιο ταχυτήτων ή το υβριδικό σύστημα, όμως θα έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις στις σχέσεις μετάδοσης, τα διαφορικά και τις αναρτήσεις τους, δίνοντάς τους διαφορετικό “χαρακτήρα”.
Και μια καυτή φωτογραφία από μια, παλιά, καλή Toyota Supra να μας φιλοδωρεί με φλόγες απ’ την εξάτμισή της

Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι η πλατφόρμα θα βασίζεται σε αυτή της BMW i8 και εικάζεται πως το κοινό μοντέλο θα έχει πλήρως αλουμινένιο σασί με “σώμα” από ανθρακόνημα. Και, ενώ θα υπάρχει η κοινή πλατφόρμα, σε αντίθεση με το Toyobaru, το… ToyoBMW θα είναι δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα στο σχεδιασμό.

Όπως και να χει, οι πληροφορίες θέλουν το κοινό project να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2018 και, για την Toyota να αφορά (επιτέλους!) τον διάδοχο της θρυλικής Supra, ενώ για την BMW, τη δημιουργία ενός μοντέλου που θα ονομάζεται Ζ5 και θα είναι ο διάδοχος της Ζ4.

οι διαστάσεις των δύο αυτοκίνητων που προκύπτουν από τη συνεργασία θα “περίπου όσο το μέγεθος μιας 911“, με μήκος μικρότερο από τα 4.500 mm και πλάτος λιγότερο από τα 1,840 mm, ύψος κάτω των 1,340 mm, ενώ το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο από 2,500 mm. Έτσι, το μοντέλο που προκύπτει είναι μικρότερο από το FT-1 concept και την τελευταία γενιά της Supra, αλλά λίγο μεγαλύτερο από την υπάρχουσα Z4.