Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τέταρτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, αυτή τη φορά για τις 24 Ώρες του Le Mans. Σε αυτό το επεισόδιο, εμβαθύνουμε στα θεαματικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα αντοχής.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο, οι Ferrari #50 & #51 έδωσαν τον ρυθμό, ασκώντας αμέσως πίεση στην ομάδα της Penske Porsche. Στον αγώνα, η BMW #20 βγήκε εκτός στο τελευταίο σικέιν στον πρώτο γύρο, δίνοντας τον τόνο για μια σειρά από συμβάντα. Και οι δύο Lamborghini εξετράπησαν αμέσως μετά τις αλλαγές οδηγών, ενώ η Cadillac #3 απέφυγε οριακά μια σοβαρή σύγκρουση αφού γλίστρησε στις S-curves.
Μηχανικά προβλήματα ταλαιπώρησαν το #35 Alpine Hypercar, αναγκάζοντάς το να εγκαταλείψει στη στροφή Mulsanne, ενώ το έτερο αυτοκίνητό της έφτασε μετά βίας στα pit και δεν επανήλθε. Η Huracan #85 της ομάδας Iron Dames αποχώρησε μετά από σύγκρουση με την Porsche 963 της Penske Hypercar. Η επαφή μεταξύ της #15 BMW και της #83 Ferrari είχε ως αποτέλεσμα μια σύγκρουση που έφερε το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας για μια ώρα.
Η BMW #46 του Rossi εγκατέλειψε επίσης τον αγώνα μετά την εκτροπή της. Οι νυχτερινές συνθήκες ήταν δύσκολες, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να παρεμβαίνει για συνολικά 4 ώρες λόγω θολών παρμπρίζ. Η #24 LMP2 της Proton Competition προσέκρουσε στις μπαριέρες λόγω των ολισθηρών συνθηκών της πίστας τα ξημερώματα, ενώ παρόμοια τύχη είχε και η Porsche 963 #4 της Penske στις Porsche Curves. Η ανατροπή της Aston Martin Vantage #27 σε barrel roll μετά από μια ισχυρή πρόσκρουση με το πίσω μέρος της, έφερε άλλο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η IMSA Cadillac #311 εγκατέλειψε τον αγώνα μετά από σοβαρή πρόσκρουση περίπου στις 12 το μεσημέρι. Μια φωτιά από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα ή τα ηλεκτρονικά συστήματα ανάγκασε τη Ferrari 499P #83 να εγκαταλείψει τον αγώνα κατά τη διάρκεια ενός pit stop.
Η ένταση κορυφώθηκε όταν η #51 499P ήρθε σε επαφή με την #8 Toyota, με αποτέλεσμα η τελευταία να χάσει μια κρίσιμη θέση στη μάχη με την #50 499P. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με το #50 να έχει οριακά αρκετά καύσιμα για να κερδίσει, ενώ η μάχη μεταξύ του #51 και του #7 κράτησε το αποτέλεσμα αβέβαιο μέχρι το τέλος. Ας συζητήσουμε περισσότερα, στο podcast.