Γεια σας, αγαπητοί ακροατές, και καλώς ήρθατε στο σημερινό TSF1 Greece Podcast για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), 6 Hours Of Fuji.
Η Toyota Gazoo Racing σημείωσε ένα σημαντικό επίτευγμα στην κατηγορία Hypercar με την κατάκτηση του 1-2, εξασφαλίζοντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών FIA WEC Hypercar. Το #7 GR010 ηγήθηκε της ομάδας, με το #8 αυτοκίνητο να ακολουθεί στενά. Αν και η νίκη της Toyota μπορεί να φαίνεται απλή, αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό, κυρίως από την #6 Porsche Penske 963, η οποία κυριάρχησε για περισσότερο από το μισό αγώνα. Αυτή η εντυπωσιακή πορεία της Porsche ανέδειξε τις δυνατότητες της πλατφόρμας LMDh στο WEC. Ωστόσο, η ανθεκτικότητα της Toyota εξασφάλισε την πέμπτη νίκη της το 2023 και την έκτη συνεχόμενη νίκη στο Fuji. Αντίθετα, οι 499P της Ferrari AF Corse δεν μπόρεσαν να ανέβουν στο βάθρο, επιτρέποντας στην Toyota να κατακτήσει τον τίτλο του Κατασκευαστή για πέμπτη συνεχόμενη σεζόν. Η Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα πρόσφυσης και απειρίας, ενώ τα 9X8 της Peugeot αρκέστηκαν στην έβδομη και όγδοη θέση.
Στην κατηγορία LMP2, η WRT βρισκόταν στα πρόθυρα του τερματισμού για το 1-2. Το πλήρωμα #41, παρά τις πρώτες προκλήσεις, επέδειξε αξιοσημείωτη αποφασιστικότητα. Ο καθοριστικός ρόλος του Robert Kubica εξασφάλισε τη νίκη της ομάδας, τοποθετώντας την ισχυρά για το φινάλε της σεζόν. Οι κύριοι αντίπαλοί τους, η #22 United Autosports ORECA, ενεπλάκησαν σε μια συναρπαστική μονομαχία με την #31 WRT ORECA, αυξάνοντας τον ενθουσιασμό του αγώνα.
Η κατηγορία GTE Am ήταν γεμάτη δράματα. Η #54 AF Corse Ferrari κατέκτησε την πρώτη της νίκη στη σεζόν. Ωστόσο, οι ποινές μετά τον αγώνα άλλαξαν την τελική κατάταξη. Η ποινή της #57 Ferrari ανέβασε τη #33 Corvette Racing C8.R στη δεύτερη θέση. Παρά τις προκλήσεις της ομάδας Corvette, συμπεριλαμβανομένων δύο σημαντικών ποινών, τα τελικά αποτελέσματα ανέδειξαν την απρόβλεπτη και έντονα ανταγωνιστική φύση του μηχανοκίνητου αθλητισμού.