Η Renault, έδωσε το όνομα του Twingo από τους χορούς Twist, Swing και Tango. Και, τώρα που έχει δημιουργήσει ένα Twingo με διάταξη “κινητήρας πίσω- κίνηση πίσω” πώς θα μπορούσε η GT έκδοσή του να μη “χορεύει“;
Η “έξτρα” δύναμη έρχεται από έναν νέο υπερσυμπιεστή, την αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου, τη βελτιωμένη εισαγωγή αέρα, την επαναχαρτογράφηση του μοτέρ, καθώς και μια νέα εξάτμιση με διπλή απόληξη. Ως εκ τούτου, κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 9,6 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 181. Η Renault λέει πως οι επιδόσεις είναι οι κορυφαίες στην κατηγορία του, σημειώνοντας πως χρειάζεται για το ρεπρίζ από τα 50 στα 120 χ.α.ω. να είναι κάτω των 9 δευτερολέπτων. Διόλου άσχημη επίδοση για ένα λιλιπούτειο αυτοκινητάκι με μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km.
Εκτός από τις εξωτερικές “σπορτίφ πινελιές“, αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, με λεπτομέρειες από δέρμα, αλουμινένια πεντάλ κ.α. όπως και στον εξοπλισμό που θα είναι αναβαθμισμένος. Το νέο Twingo GT θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…
Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…
Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…