To Twingo GT θα επιτρέπει ελαφρές πλαγιολισθήσεις

Η Renault, έδωσε το όνομα του Twingo από τους χορούς Twist, Swing και Tango. Και, τώρα που έχει δημιουργήσει ένα Twingo με διάταξη “κινητήρας πίσω- κίνηση πίσω” πώς θα μπορούσε η GT έκδοσή του να μη “χορεύει“;
Αρχίζουμε λοιπόν, από τα καλά νέα. Το Renault Twingo GT που αναμένεται σύντομα στη χώρα μας, μπορεί να μην είναι τέρας ιπποδύναμης, όμως έχει το χαρακτηριστικό που όλοι (οι petrolheads) περίμεναν, από την πρώτη μέρα της παρουσίασής του: Το ESP του έχει χαρτογραφηθεί από την αρχή, επιτρέποντας όχι μόνο “πιο δυναμικό κράτημα“, αλλά και (κυρίως) “ελαφρές πλαγιολισθήσεις” (δηλαδή στα χέρια μας… μακρές πλαγιολισθήσεις). Το Twingo GT, είναι φτιαγμένο για παιχνίδι και… χορούς!
Η πολυαναμενόμενη έκδοση του Twingo, έχει επεμβάσεις στα σημεία: Νέα χαρτογράφηση στο μοτέρ, οι ρυθμίσεις του ESP, οι κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο και το διαφορετικό “στήσιμο”. Ο 3κύλινδρος των 898 κ.εκ., έχει αυξήσει την ισχύ του στους 108, από 90 ίππους και τη ροπή στα 170, από 135 Nm.

Η “έξτρα” δύναμη έρχεται από έναν νέο υπερσυμπιεστή, την αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου, τη βελτιωμένη εισαγωγή αέρα, την επαναχαρτογράφηση του μοτέρ, καθώς και μια νέα εξάτμιση με διπλή απόληξη. Ως εκ τούτου, κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 9,6 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 181. Η Renault λέει πως οι επιδόσεις είναι οι κορυφαίες στην κατηγορία του, σημειώνοντας πως χρειάζεται για το ρεπρίζ από τα 50 στα 120 χ.α.ω. να είναι κάτω των 9 δευτερολέπτων. Διόλου άσχημη επίδοση για ένα λιλιπούτειο αυτοκινητάκι με μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km.
Από εκεί και πέρα, το Twingo GT φορά 17άρες ζάντες αλουμινίου, σκληρότερες, αλλά και χαμηλότερες κατά 20 mm αναρτήσεις, φαρδύτερη αντιστρεπτική δοκό και επανασχεδιασμένο ESP για πιο “δυναμική συμπεριφορά”.

Εκτός από τις εξωτερικές “σπορτίφ πινελιές“, αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, με λεπτομέρειες από δέρμα, αλουμινένια πεντάλ κ.α. όπως και στον εξοπλισμό που θα είναι αναβαθμισμένος. Το νέο Twingo GT θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο.