ΝΕΑ

Το επόμενο Volvo EV θα διαθέτει υπερυπολογιστή τεχνητής νοημοσύνης!

Ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Volvo XC90, που θα παρουσιαστεί το 2022, θα εξοπλίζεται με προηγμένους αισθητήρες, τεχνολογία LiDAR που έχει αναπτυχθεί από τη Luminar και υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης με NVIDIA DRIVE Orin τεχνολογία συστήματος σε μικροκύκλωμα (system-on-a-chip), στο βασικό του εξοπλισμό.

 

Το νέο πακέτο ασφαλείας συνδυάζει προηγμένο hardware με λογισμικό από τη Volvo, τη Zenseact και τη Luminar. Πρόκειται για την επόμενη γενιά της καταξιωμένης τεχνολογίας αποφυγής σύγκρουσης, με την οποία η Volvo στοχεύει να μειώσει τις απώλειες ζωής και συνολικά τα ατυχήματα.

 

«Η Volvo είναι πάντοτε ηγέτης στην ασφάλεια. Τώρα θα θέσει το πρότυπο για το επόμενο επίπεδο ασφάλειας στα αυτοκίνητα», δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO του Volvo Car Group. «Έχοντας αυτό το hardware στο βασικό εξοπλισμό, μπορούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τα χαρακτηριστικά ασφαλείας με ασύρματες (over-the-air) αναβαθμίσεις και να εισάγουμε προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, ενισχύοντας την ηγετική μας θέση στην ασφάλεια.»

 

Μέσω του νέου πακέτου ασφαλείας, η Volvo Cars στοχεύει να μειώσει κι άλλο τις συγκρούσεις, με το ρυθμό μείωσης να αυξάνεται σταδιακά χάρη στις ασύρματες (over-the-air) αναβαθμίσεις λογισμικού. Οι νέες τεχνολογίες είναι επίσης σχεδιασμένες για να αντιμετωπίζουν ειδικά εκείνες τις κυκλοφοριακές συνθήκες που ευθύνονται για μεγάλο μέρος των σοβαρών τραυματισμών και των απωλειών ζωής που εξακολουθούν να σημειώνονται σήμερα.

 

«Φιλοδοξία μας είναι να παρέχουμε τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν ποτέ, με μακροπρόθεσμο στόχο να πετύχουμε μηδενικές συγκρούσεις και πλήρη εξάλειψη των ατυχημάτων», πρόσθεσε ο Henrik Green (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo. «Βελτιώνοντας συνεχώς την τεχνολογία ασφαλείας μέσω ασύρματων (over the air) ενημερώσεων, προσδοκούμε να καταστήσουμε τις συγκρούσεις όλο και πιο σπάνιες και ελπίζουμε να σώσουμε περισσότερες ζωές.»

 

Μετά το λανσάρισμα της, η τεχνολογία αναμένεται να ωριμάζει με την πάροδο του χρόνου και να γίνεται όλο και πιο αποτελεσματική, δίνοντας στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να βοηθά τον οδηγό, βελτιώνοντας την αντίδραση του ανθρώπινου παράγοντα σε κρίσιμες συνθήκες για την ασφάλεια. Ενώ οι προηγούμενες γενιές της τεχνολογίας βασίζονταν σε μεγάλο βαθμό στην προειδοποίηση του οδηγού για πιθανούς άμεσους κινδύνους, αυτή η νέα τεχνολογία ασφαλείας θα επεμβαίνει σταδιακά όλο και περισσότερο με τον ενδεδειγμένο τρόπο για να προληφθούν οι συγκρούσεις.

Παρόλο που πρώτη προτεραιότητα της Volvo παραμένει το να σωθούν ζωές και να προληφθούν τραυματισμοί, η εταιρεία βλέπει επίσης ένα ενδεχόμενο επιπλέον όφελος στη μείωση του κόστους ασφάλισης, καθώς τα ατυχήματα τα οποία εμπλέκονται αυτοκίνητα της Volvo γίνονται όλο και πιο σπάνια. Ένα ολοκληρωμένο 3ετές πρόγραμμα ασφάλισης ενσωματώνεται στις υπηρεσίες που συνοδεύουν ως στάνταρ επιλογή τα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo (δωρεάν συντήρηση 3 ετών και εγγύηση 5 ετών), με τον πελάτη να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εάν το επιθυμεί.

 

Εκτός από την πλατφόρμα αισθητήρων και τον υπολογιστή τεχνητής νοημοσύνης, η επερχόμενη ναυαρχίδα της Volvo θα εφοδιάζεται με εφεδρικά συστήματα για σημαντικές λειτουργίες όπως τα συστήματα διεύθυνσης και φρένων, που είναι εξελιγμένα για να δεχθούν το σύστημα ασφαλούς αυτόνομης οδήγησης χωρίς επιτήρηση, όταν θα είναι διαθέσιμο.

 

Τα παραπάνω εφεδρικά συστήματα, μαζί με το LiDAR, τους υπολογιστικούς πόρους και το λογισμικό, θα ενεργοποιούν τη λειτουργία Highway Pilot, η οποία αναπτύχθηκε in-house σε συνεργασία με τη Zenseact, την εταιρεία της Volvo που εξελίσσει λογισμικό για αυτόνομη οδήγηση. Ως προαιρετικός εξοπλισμός αυτόνομης οδήγησης για χρήση στους αυτοκινητόδρομους, το Highway Pilot θα ενεργοποιείται για τους πελάτες όταν εξακριβώνεται ότι είναι ασφαλές και νομικά επιτρεπτό σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές και συνθήκες.

 

Νωρίτερα μέσα στο τρέχον έτος, η Volvo ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί τεχνολογία NVIDIA με κεντρική υπολογιστική αρχιτεκτονική. Τόσο ο κεντρικός υπολογιστής όσο και ο υπολογιστής αυτόνομης οδήγησης λειτουργούν με τεχνολογία NVIDIA που καθιστά τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή, περισσότερο εξατομικευμένα και πιο βιώσιμα με την πάροδο του χρόνου μέσω ασύρματων (over the air) αναβαθμίσεων, παρέχοντάς τους την υπολογιστική ισχύ που χρειάζεται για την τεχνητή όραση και τις ανάγκες επεξεργασίας της πλατφόρμας LiDAR.

 

Η νέα τεχνολογία ασφαλείας αποδεικνύει τη σημασία που αποδίδει η Volvo στη συνεργασία με τεχνολογικούς ηγέτες όπως η Luminar, η NVIDIA και η Zenseact, καθώς η σουηδική εταιρεία καταβάλλει τεράστια προσπάθεια ώστε να προσφέρει τα καλύτερα και όσο το δυνατόν πιο ασφαλή αυτοκίνητα στους πελάτες της. Οι συγκεκριμένες και άλλες συνεργασίες παρέχουν στη Volvo Cars την τεχνολογική βάση για να είναι μία από τις ταχύτερα εξελισσόμενες εταιρείες σε έναν κλάδο που μετασχηματίζεται ραγδαία.

 

Η Volvo θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το μελλοντικό της τεχνολογικό σχέδιο δράσης στο Volvo Cars Tech Moment που θα γίνει στις 30 Ιουνίου.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

14 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

17 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

6 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

7 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago