Σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον, το BMW Group για μία ακόμα φορά σημείωσε ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις το τρίτο τρίμηνο. Τα σταθερά βασικά οικονομικά μεγέθη αποτελούν απόδειξη της οικονομικής επιτυχίας της εταιρείας εν όψει του αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και ενέργειας.
«Τα συναρπαστικά προϊόντα είναι η καλύτερη απάντηση σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Αυτά μας προσφέρουν σταθερότητα στο παρόν και δημιουργούν προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον. Επενδύουμε συστηματικά για το λόγο αυτό στην τεχνολογική πλατφόρμα της NEUE KLASSE. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτά τα εξαιρετικά καινοτόμα προϊόντα θα φέρουν την προσφορά μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε Oliver Zipse , Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Τα σταθερά μας αποτελέσματα τρίτου τριμήνου υπογραμμίζουν ότι η ευελιξία δημιουργεί ανθεκτικότητα. Ιδιαίτερα υπό ασταθείς συνθήκες, το παγκόσμια ισορροπημένο μας αποτύπωμα και η ανοιχτή μας προσέγγιση σε επίπεδο τεχνολογίας, αποδεικνύονται βασικοί παράγοντες επιτυχίας. Γι’ αυτό, μετά από εννέα μήνες, είμαστε στο σωστό δρόμο για να πετύχουμε τους στόχους μας για όλη τη χρονιά. Ειδικότερα η επιτυχία στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας σημαίνει ότι μπορούμε να προσβλέπουμε στους επόμενους μήνες με αυτοπεποίθηση».
Η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων αντανακλάται επίσης στη μείωση των εκπομπών CO2 στο στόλο νέων οχημάτων της Ε.Ε.: Το BMW Group θα μπορούσε κάλλιστα να ξεπεράσει τον προηγούμενο στόχο του και με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, να μειώσει τις εκπομπές του στόλου στην Ε.Ε. κατά 5-10% μέσα σε ένα χρόνο. Προηγουμένως είχε προγραμματιστεί μικρή μείωση (έως -4,9%).
Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάζονται.
Από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ενισχυόμενη από την αυξανόμενη ζήτηση, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 128.000 ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες – υπεριπλάσιο αριθμό σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021 (128.195 μονάδες, Ιαν. – Σεπ. 2021:59.688 μονάδες/ +114,8%). Το τρίτο τρίμηνο, είδε τις πωλήσεις τους να αυξάνονται και νέες παραγγελίες να σημειώνονται για την BMW iX 3*, τις iX και i 4 και το MINI Cooper SE *, που είχε ως αποτέλεσμα ένα ισχυρό βιβλίο παραγγελιών. Η νέα BMW i 3, η έκδοση μεγάλου μεταξονίου της αμιγώς ηλεκτρικής BMW Σειράς 3 Sedan που πρόσφατα άρχισε να διατίθεται στην Κίνα, τυγχάνει επίσης καλής αποδοχής από τους πελάτες.
Η νέα BMW X 1 κέρδισε πολύ θετικά σχόλια στην πρόσφατη παγκόσμια πρεμιέρα της – όπως και η νέα BMW Σειρά 7.
Και τα δύο μοντέλα διατίθενται με διαφορετικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης: ως αμιγώς ηλεκτρικά (BEVs), υβριδικά (PHEVs) και με κινητήρες βενζίνης και diesel. Οι πρώτες, πλήρως ηλεκτρικές BMW i 7* θα λανσαριστούν το Νοέμβριο, όπως και η τετρακίνητη BMW iX 1*. Η BMW i 4 eDrive 35*, το νέο βασικό μοντέλο για το επιτυχημένο, αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο Gran Coupé μοντέλο της BMW, θα διατίθεται επίσης για πρώτη φορά. Αυτά θα πλαισιωθούν το 2023 από την BMW i 5 και την αμιγώς ηλεκτρική Rolls – Royce Spectre, που αποκαλύφθηκε τον Οκτώβριο.
Παρά τον αντίκτυπο από τις παγκόσμιες διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα lockdown λόγω COVID στην Κίνα, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 1.747.838 οχήματα σε πελάτες τους πρώτους εννέα μήνες. Αυτό αντιπροσωπεύει μία μέτρια μείωση από το ιστορικό υψηλό της προηγούμενης χρονιάς (Ιαν. – Σεπ. 2021:1.932.224 μονάδες / -9,5%). Ως αποτέλεσμα, το BMW Group παραμένει στη Νο.1 θέση της πολυτελούς κατηγορίας στη Γερμανία και σε όλο τον κόσμο. Με παραδόσεις 587.744 οχημάτων σε πελάτες το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις κυμάνθηκαν στο ίδιο επίπεδο με της περασμένης χρονιάς (3ο Τρίμηνο / 2021:593.177 μονάδες / -0,9%). Το μήνα Σεπτέμβριο, το BMW Group ανέφερε ισχυρή άνοδο πωλήσεων 6,6%, με 210.543 παραδόσεις οχημάτων σε πελάτες. Το BMW Group επιβεβαίωσε την πρόβλεψή του για όλο το 2022, στοχεύοντας σε ελαφρώς χαμηλότερες πωλήσεις από πέρσι και διπλασιάζοντας τις παραδόσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.