Categories: UncategorizedΝΕΑ

Πακέτα service “Smart Packs” και ψηφιακές After Sales υπηρεσίες από την Audi

 

  Με στόχο να προσφέρει στους κατόχους μοντέλωνAudiπάντα κορυφαίεςAfterSalesυπηρεσίες,
μέγιστο όφελος και απόλυτη ικανοποίηση, ηKosmocarAudiπαρουσιάζει τα SmartPacksκαι την υπηρεσίαMyServiceNow.  

 

 

  Τα SmartPacksείναι δύο ειδικά σχεδιασμένα πακέταservice, πάντα με την εγγύηση και την τεχνογνωσία του
κατασκευαστή, τα οποία αφορούν σε οχήματα ηλικίας άνω των 5 και 10 ετών, με όφελος έως 30% στα ανταλλακτικά και στην
εργασία. ΤαSmartPacksπροσφέρουν ιδανική σχέση αξίας
και απόδοσης, λόγω τόσο της κορυφαίας ποιότητας των γνησίων ανταλλακτικώνAudiσε ιδιαίτερα προσιτή τιμή όσο και της εγγύησης 2 ετών, που συνοδεύει όλες
τις εργασίες. 

 

 

  Παράλληλα, η Kosmocar-Audiπροσφέρει στους κατόχους μοντέλωνAudiτην
υπηρεσίαMyServiceNow, μεonlineπρογραμματισμό ραντεβού γιαservice, γρήγορα και εύκολα,
από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τηλέφωνο. Πλέον, ο πελάτης μπορεί με
ένα κλικ να κλείσει σε πραγματικό χρόνο ραντεβού για service όποια ημέρα και
ώρα επιθυμεί και ταυτόχρονα να ενημερωθεί για το σχετικό κόστος των
εργασιών/υπηρεσιών που έχει επιλέξει. Η όλη διαδικασία είναι πολύ απλή, με εισαγωγή
του αριθμού κυκλοφορίας ή του αριθμού πλαισίου καθώς και των διανυθέντων χιλιομέτρων
του αυτοκινήτου, την επιλογή του εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Audi Service της
προτίμησης του πελάτη, του πακέτου εργασιών και υπηρεσιών, του συμβούλου service,
της ημερομηνίας και της ώρας του ραντεβού, καθώς επίσης και του εναλλακτικού τρόπου
μετακίνησης, εφόσον είναι επιθυμητό. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο
κωδικός του ραντεβού θα εμφανιστεί στην οθόνη της συσκευής του πελάτη και θα
του αποσταλεί η σχετική ενημέρωση μέσω e-mail.

 

 

  Την ίδια
στιγμή, συνεχίζονται οι πολύ δημοφιλείς AfterSalesυπηρεσίες που παρουσιάστηκαν νωρίτερα στη χρονιά, για όλους τους κατόχους μοντέλων
τηςAudi, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων ΣυνεργατώνServiceτηςKosmocar:

 

Pick-up&Delivery– η παραλαβή για τοserviceκαι επιστροφή-παράδοση
του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την
καλύτερη εξυπηρέτησή του.

OnlineService– ο πελάτης ενημερώνεται μεsmsκαι αποκτά πρόσβασηonlineγια ενημέρωση για τις επιπλέον
εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος
αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση. 

CleanPlus– καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της
απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού
άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.

 

 

  Περισσότερες λεπτομέρειες οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocarσε όλη την Ελλάδα ή στο διαδίκτυο, στην
ιστοσελίδα:

https://www.audi.gr/gr/web/el/service/audinewinnovativeservices.html

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

10 ώρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

11 ώρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

1 ημέρα ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

2 ημέρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

7 ημέρες ago